Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w salonie Podróży Travelplanet
- TUI Wrocław Specjalista ds. turystyki
- Praca w InstaTravel.pl
- Pracownik biura podróży
- Specjalista ds. Produktu Turystycznego
- Pilot do Wrocławia 26-27.05.2025
- Specjalista ds. turystyki
- REZYDENT - ostatnie wakaty w Sun & Fun...
- Pilotaż 28.04-2.05 Ryga, Tallinn, Helsinki,...
- Praca w biurze franczyzowym TUI

Artykuł o Gdańsku i Pomorzu
Na początku 2025 roku w prestiżowym niderlandzkim magazynie kulinarnym Foodies ukaże się artykuł o kulinarnych atrakcjach Gdańska i Pomorza, będący efektem wizyty prasowej zorganizowanej przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie we współpracy z Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną.
Anne Mebelder, dziennikarka i fotografka magazynu, miała okazję odkryć różnorodność kulinarną regionu - od wyrafinowanych dań serwowanych w restauracjach wyróżnionych gwiazdkami Michelin, po lokalne przysmaki dostępne w kameralnych i budżetowych miejscach. Wszystkie odwiedzone przeze mnie miejsca były na najwyższym poziomie. Wszędzie zostałam przyjęta bardzo gościnnie i mogłam spróbować wszystkiego, co chciałam. To dopiero luksus! - wspomina Anne, opowiadając o swojej podróży.
Podczas wizyty dziennikarka wzięła również udział w warsztatach kulinarnych, podczas których przygotowywała potrawy bazujące na regionalnych produktach, takich jak kaszubski miód, sery, czy tradycyjne pieczywo. Była to doskonała okazja, by poznać nie tylko smaki Pomorza, ale także jego kulturę i tradycje. Zwiedzanie Gdańska z jego wyjątkową architekturą i bogatą historią idealnie dopełniło kulinarną podróż.
Magazyn Foodies, z miesięcznym nakładem wynoszącym 26 tys. egzemplarzy i zasięgiem online sięgającym miliona odbiorców, jest jednym z najważniejszych niderlandzkich magazynów kulinarnych. Artykuł Anne Mebelder o Gdańsku i Pomorzu ukaże się również w wersji online, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej grupy miłośników kulinariów w Holandii.
Wizyta Anne to ważny krok w promocji polskiej gastronomii na niderlandzkim rynku podkreśla Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT Amsterdam. Widzimy, że redakcja Foodies jest zainteresowana odkrywaniem kolejnych polskich regionów i kulinarnych perełek, co daje ogromne możliwości promocji Polski jako destynacji turystycznej i kulinarnej.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Jak Kraków przepalał
Starsze aktualności:
Jakie wyzwania dla hoteli w
Greckie lotniska obsłużyły więcej pasażerów, niż przez cały ubiegły
eSky rozbudowuje aplikację
Zakopane znów przeżyje
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
PHN i PHH podpisały umowę na zrefinansowanie zakupu hotelu Regent
Nadwiślańska Agencja Turystyczna zacznie otwierać hotele od połowy maja
Utrudniono wjazd do Unii Europejskiej?
Czeska stolica przyciąga coraz więcej turystów
Czego szukają turyści na Podkarpaciu?
Konsumenci chcą polskich produktów?
Klienci w dalszym ciągu chętnie pojawiają się w biurach?
Pracownicy PKP Intercity będą sprawdzani przez tajemniczych klientów
Kończą się czasy tanich noclegów w Hiszpanii?
Podhale traci turystów przez smog
Spółka AmRest blisko przejęcia Pizza Hut w Rosji
Kontrowersyjny obiekt noclegowy idzie do rozbiórki
Najlepsza Sylwestrowa zabawa na jachcie w Chorwacji z OIS.pl!
Leo Express wzmacnia połączenie
Jak zmieniają się ceny w najpopularniejszych kierunkach turystycznych?
Brytyjska grupa turystyczna zakończyła działalność
Powraca wysoka dynamika sprzedaży imprez turystycznych
Konto na booking.com dobrym celem dla hakera
Średnie ceny wyjazdów niższe niż przed rokiem