Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Accor - kontynuacja dobrego trendu
Grupa Accor podsumowuje trzeci kwartał 2023 roku z przychodem ponad 1 286 milionów euro, co oznacza wzrost o 13% LFL (like-for-like) w porównaniu do analogicznego okresu 2022 roku. Jak podkreśla Sébastien Bazin, Chairman and CEO Accor: to szósty z rzędu kwartał z wzrostem od czasu do powrotu do poziomów biznesowych po okresie pandemii.
Jak donosi grupa, w trzecim kwartale bieżącego roku popyt na usługi hotelowe utrzymał się na bardzo wysokim poziomie ze wzrostem wskaźnika RevPAR o 15% w porównaniu z poprzednim rokiem. Dynamika branży w kontekście poprzednich kwartałów pozostaje na stabilnym poziomie, z wciąż wysoką ceną średnią i wzrostem obłożenia nieznacznie odbiegającego od 2019 roku we wszystkich segmentach i regionach.
Dobre wyniki grupy w tym kwartale po raz kolejny ilustrują siłę dynamiki biznesowej na wszystkich rynkach, zwłaszcza w Azji, oraz dla naszych marek funkcjonujących w dwóch dywizjach: Premium, Midscale i Economy oraz Luxury i Lifestyle - podkreśla Sébastien Bazin, Chairman and CEO Accor. Dla Accor oznacza to szósty już z rzędu kwartał wzrostu od czasu powrotu do poziomów biznesowych po pandemii. Te pozytywne trendy oraz nasza ścisła dyscyplina finansowa i operacyjna pozwalają nam po raz kolejny podnieść nasze prognozy na ten rok.
W trzecim kwartale 2023 r. Accor otworzył 73 hotele z około 9 200 pokojami, dzięki czemu w ciągu ostatnich 12 miesięcy grupa osiągnęła wzrost sieci netto o 3%. Na koniec września bieżącego roku grupa posiadała portfel hotelowy obejmujący 812 425 pokoi (5 537 hoteli) i pipeline obejmujący około 219 000 pokoi (1 273 hotele).
W oparciu o wyniki osiągnięte w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2023 roku oraz w związku z bieżącą sytuacją gospodarczą, Accor prognozuje wzrost wskaźnika RevPAR powyżej poziomu 20%. Jednocześnie grupa potwierdza prognozę wzrostu sieci netto w przedziale od 2% do 3% w perspektywie całego roku.
Warto zwrócić uwagę, że Europa (z Północną Afryką) odpowiada za najmniejszy wzrost zysków, choć udział kwotowy ma największy.
Pełny raport o wynikach finansowych Accor za trzeci kwartał 2023 roku press.accor.com
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Grecja potrzebuje strategii turystycznej
Rainbow uzupełnia ofertę egzotyczną
Politycy o powrocie do normalności
Turystyka z dużym wpływem na egipskie PKB
Rainbow rozbudowuje swoje hotele
POT nagradza najlepsze marki turystyczne
Przedsiębiorcy turystyczni złożyli pozew zbiorowy przeciw Skarbowi Państwa
Kiedy kupować wakacje, aby mieć najlepszą cenę?
Rada Ekspertów ds. Turystyki: Przedsiębiorcy potrzebują jasnych zasad
Bruksela: kolejny atak terrorystyczny
Restauratorzy przygotowują pozew zbiorowy przeciwko Skarbowi Państwa
Sfinks Polska publikuje wyniki za pierwsze półrocze
Wystartowały nowe połączenia WizzAir z polskich lotnisk
Qatar Airways uziemi Airbusy A380
UNWTO: konieczna harmonizacja protokołów bezpieczeństwa i zapewnienie finansowania turystyki
Zbliża się sezon na grzańca, będzie zupełnie inny niż poprzednie
BedBooking wchodzi na kolejny poziom integracji z Airbnb