Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
eSky Group wdraża system antyfraudowy
Grupa eSky rozpoczęła współpracę z Nethone - polskim dostawcą rozwiązań antyfraudowych. Dzięki partnerstwu z Nethone, eSky i eDestinos jednocześnie zwiększą sprzedaż i zredukują odsetek notowanych chargebacków.
Nethone - polski dostawca opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań KYU (Know Your Users) - ogłosił 12 marca, że eSky Group - właściciel globalnego internetowego serwisu turystycznego znanego również pod marką eDestinos - wdrożyła przygotowany specjalnie dla niej pakiet rozwiązań do zapobiegania fraudowi płatniczemu. Wszystko to przy zachowaniu doskonałego doświadczenia użytkownika na wszystkich platformach.
System w pierwszej kolejności uruchomiono na najbardziej wymagających rynkach Ameryki Łacińskiej, gdzie Nethone szczyci się licznymi sukcesami w walce z fraudem płatniczym. W niedalekiej przyszłości rozwiązanie zostanie aktywowane również w innych zakątkach świata obsługiwanych przez serwisy należące do eSky Group. System wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najbardziej wyszukane metody analityczne. Rozwiązanie łączy głębokie, wielowymiarowe profilowanie użytkowników, trwałe cyfrowe znakowanie urządzeń, biometrię behawioralną oraz zaawansowane uczenie maszynowe.
Głębokie profilowanie i modele szyte na miarę
Specjaliści Nethone stworzyli i wytrenowali całą armię modeli antyfraudowych w pełni dostosowanych do indywidualnych potrzeb eSky Group oraz do specyfiki środowiska biznesowego, w jakim działa. Od teraz, specjalne, autorskie narzędzie profilujące Nethone dokładnie sprawdzi wszystkich użytkowników eSky i eDestinos, zbierając każdorazowo ponad 5000 punktów danych. Są to informacje o sprzęcie, oprogramowaniu, środowisku sieciowym i zachowaniu użytkownika w interakcji z serwisem. Modele antyfraudowe w czasie rzeczywistym przeanalizują każdą sesję i wydadzą celne rekomendacje dotyczące legalności transakcji kartowych, zanim płatności zostaną przekazane do rozliczenia. Innymi słowy, oszuści będą wykrywani jeszcze zanim dopuszczą się wyłudzenia - na żywo i automatycznie.
Sztuczna inteligencja odporna na sztuczki oszustów
Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, modele uczą się na bieżąco, zwiększając swoją skuteczność z każdą przeanalizowaną sesją. System utrzymuje więc najwyższy poziom skuteczności niezależnie od zmian w sposobie działania oszustów. Ponieważ rozwiązanie pracuje w tle, jego obecność nie jest w najmniejszym stopniu odczuwalna dla klientów eSky, a co za tym idzie, nie wpływa negatywnie na doświadczenie użytkownika. W efekcie, dzięki Nethone, zespół zarządzania ryzykiem eSky Group będzie jeszcze skuteczniej chronić firmę przed fraudem, utrzymując przy tym pełną płynność i intuicyjność procesu płatności, zarówno w wersjach przeglądarkowych serwisów, jak i w nagradzanej za funkcjonalność aplikacji mobilnej.
Jesteśmy dumni, że eSky zaufał naszemu doświadczeniu i technologiom- powiedział Hubert Rachwalski, CEO, Nethone. Walka z fraudem w branży turystycznej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Zwalczanie fraudu w Ameryce Łacińskiej, gdzie można śmiało mówić już o pladze oszustwa, jest jeszcze bardziej wymagającym zadaniem. Myślę, że eSky nie mógł wybrać lepiej. Nasz zespół posiada bogate doświadczenie w tworzeniu opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań antyfraudowych dla biznesu działającego w tym niesamowicie różnorodnym i szybko zmieniającym się zakątku świata. Jednocześnie, branża turystyczna jest od początku jednym z naszych kluczowych obszarów działania - dodał Hubert Rachwalski.
Serwisy eSky Group są aktywne na ponad 20 rynkach, gdzie współpracują z 817 liniami lotniczymi i prawie milionem hoteli. Z ich usług korzysta już ponad 5,3 mln. użytkowników. Działalność prowadzona na tak dużą skalę czyni zarządzanie ryzykiem niezwykle trudnym, w szczególności w regionach, gdzie fraud płatniczy jest na porządku dziennym.
Będąc globalnym graczem w bardzo konkurencyjnej branży, współpracujemy wyłącznie z partnerami, którzy nie tylko doskonale znają się na swojej pracy, ale również dobrze rozumieją nasz biznes, nasze cele i wymagania, a także specyfikę rynków, na których działamy- powiedział Grzegorz Kwiecień, COO, eSky Group. W warunkach szybkiego rozwoju, trzeba bezustannie godzić zwiększanie sprzedaży z jednoczesnym utrzymywaniem ryzyka w ryzach. Ostatnimi czasy, testowaliśmy różne rozwiązania antyfraudowe. Mając na uwadze świetną reputację Nethone oraz wyniki naszych testów, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wybraliśmy właściwego partnera- dodał Grzegorz Kwiecień.
Nethone działa w Ameryce Łacińskiej od kilkunastu miesięcy. Polska firma dostarcza rozwiązania antyfraudowe różnego rodzaju podmiotom, w tym Almundo.com - jednemu z największych internetowych biur podróży na kontynencie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
eSky rozpoczyna współpracę z Nethone
[2018-03-15 16:52 89.25.186.*]
I dobrze niech się rozwija ;) odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl: nie takie ceny noclegów straszne, jak je malują
Firmy z branży turystycznej wśród luksusowych marek roku
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych noclegów
Sandomierz rezygnuje z opłaty klimatycznej
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży wzrost?
Ryanair: liczba rezerwacji z Polski znacząco wzrosła
WHO: zakazy podróży nie działają
Accor - kontynuacja dobrego trendu
Wystartowały nowe połączenia WizzAir z polskich lotnisk
Więcej pociągów PKP Intercity na wakacje
MRPiT: Aktywowano ponad 2 mln bonów turystycznych
Turyści zadowoleni z wakacji na Cyprze?
Powstanie katalog ofert incentive z Wielkopolski
AmRest wchodzi na rynek francuski
Grecja potrzebuje strategii turystycznej
Co sądzicie o Polsce i jej wizerunku? Co warto odwiedzić w naszym kraju?