Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Nowa kampania tematyczna DZT
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) świętuje 100-lecie istnienia Bauhausu. Rocznica założenia legendarnej szkoły w Weimarze stanie się głównym motywem międzynarodowej kampanii tematycznej na rok 2019.
Przed 90 laty w Weimarze Walter Gropius założył Bauhaus, ruch artystyczny, który za podwaliny sztuki uważał rzemieślniczą tradycję i chciał znieść podział na sztukę i rzemiosło. Działająca od 1919 w Weimarze, a następnie w Dessau i Berlinie, szkoła rzemiosł artystycznych Bauhaus prowadziła interdyscyplinarny program kształcenia studentów-czeladników bezpośrednio współpracujących z artystami-mistrzami.W Weimarze, Dessau, Berlinie i wielu innych miastach wciąż odczuć można dziedzictwo ruchu Bauhaus oraz niezwykły wpływ, jaki wywarł on na światową architekturę. Jest to zatem ważny element kulturalnej oferty turystycznej Niemiec. - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Mocny start docelowej strony kampanii
Mikrostrona jest już dostępna pod adresem www.germany.travel/bauhaus w języku niemieckim, angielskim oraz francuskim. Jubileuszowe logo opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus łączy oficjalną stronę DZT www.germany.travel ze stroną kampanii. Gdy na nie klikniemy, pośrodku ukaże nam się animacja DZT na temat niemieckich atrakcji turystycznych związanych z Bauhausem. Linki znajdujące się poniżej prowadzą do stron internetowych naszych partnerów: Bauhaus Verbund 2019 oraz regionalnych organizacji promocji krajów związkowych Berlina, Saksonii-Anhalt i Turyngii, w których to dziedzictwo Bauhausu jest najmocniej odczuwalne.
Różnorodne działania promocyjne w Niemczech i na świecie
Pod koniec października biuro DZT wraz z Thüringer Tourismus GmbH zaproszą do udziału w drugim Incoming & Brand Summit pod hasłem "100 lat Bauhausu" 120 przedstawicieli międzynarodowych mediów i influenserów portali społecznościowych z ponad 20 krajów. Innymi elementami kampanii są wideoprojekt z udziałem partnera medialnego CNN oraz Visual Reality-Project we współpracy z Uniwersytetem Bauhaus w Weimarze. Ponadto DZT oprze się na klasycznych metodach PR, jak i promocji poprzez
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Kampania tematyczna DZT na rok 2019
[2018-07-26 10:58 212.75.102.*]
Przykładem budownictwa Bauhaus w Polsce jest m.in. powstały w 1929 roku budynek Centralnego Instytutu Wychowania Fizycznego na Bielanach w Warszawie. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Rainbow inwestuje w hotel z
Dokąd można nadać bagaż
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Nocowanie.pl: nie takie ceny noclegów straszne, jak je malują
Firmy z branży turystycznej wśród luksusowych marek roku
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
Prokuratura stawia zarzuty prezesowi 4You Airlines
Sandomierz rezygnuje z opłaty klimatycznej
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży wzrost?
Ryanair: liczba rezerwacji z Polski znacząco wzrosła
WHO: zakazy podróży nie działają
Accor - kontynuacja dobrego trendu
eSky Group wdraża system antyfraudowy
Więcej pociągów PKP Intercity na wakacje
MRPiT: Aktywowano ponad 2 mln bonów turystycznych
Turyści zadowoleni z wakacji na Cyprze?
Powstanie katalog ofert incentive z Wielkopolski
AmRest wchodzi na rynek francuski