TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania tematyczna DZT

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) świętuje 100-lecie istnienia Bauhausu. Rocznica założenia legendarnej szkoły w Weimarze stanie się głównym motywem międzynarodowej kampanii tematycznej na rok 2019.


Przed 90 laty w Weimarze Walter Gropius założył Bauhaus, ruch artystyczny, który za podwaliny sztuki uważał rzemieślniczą tradycję i chciał znieść podział na sztukę i rzemiosło. Działająca od 1919 w Weimarze, a następnie w Dessau i Berlinie, szkoła rzemiosł artystycznych Bauhaus prowadziła interdyscyplinarny program kształcenia studentów-czeladników bezpośrednio współpracujących z artystami-mistrzami.W Weimarze, Dessau, Berlinie i wielu innych miastach wciąż odczuć można dziedzictwo ruchu Bauhaus oraz niezwykły wpływ, jaki wywarł on na światową architekturę. Jest to zatem ważny element kulturalnej oferty turystycznej Niemiec. - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

Mocny start docelowej strony kampanii
Mikrostrona jest już dostępna pod adresem www.germany.travel/bauhaus w języku niemieckim, angielskim oraz francuskim. Jubileuszowe logo opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus łączy oficjalną stronę DZT www.germany.travel ze stroną kampanii. Gdy na nie klikniemy, pośrodku ukaże nam się animacja DZT na temat niemieckich atrakcji turystycznych związanych z Bauhausem. Linki znajdujące się poniżej prowadzą do stron internetowych naszych partnerów: Bauhaus Verbund 2019 oraz regionalnych organizacji promocji krajów związkowych Berlina, Saksonii-Anhalt i Turyngii, w których to dziedzictwo Bauhausu jest najmocniej odczuwalne.

Różnorodne działania promocyjne w Niemczech i na świecie
Pod koniec października biuro DZT wraz z Thüringer Tourismus GmbH zaproszą do udziału w drugim Incoming & Brand Summit pod hasłem "100 lat Bauhausu" 120 przedstawicieli międzynarodowych mediów i influenserów portali społecznościowych z ponad 20 krajów. Innymi elementami kampanii są wideoprojekt z udziałem partnera medialnego CNN oraz Visual Reality-Project we współpracy z Uniwersytetem Bauhaus w Weimarze. Ponadto DZT oprze się na klasycznych metodach PR, jak i promocji poprzez




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania Bauhaus niemiecka centrala turystyki DZT promocja turystyka rocznica


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję