TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania tematyczna DZT

2018-07-25

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) świętuje 100-lecie istnienia Bauhausu. Rocznica założenia legendarnej szkoły w Weimarze stanie się głównym motywem międzynarodowej kampanii tematycznej na rok 2019.

r e k l a m a


Przed 90 laty w Weimarze Walter Gropius założył Bauhaus, ruch artystyczny, który za podwaliny sztuki uważał rzemieślniczą tradycję i chciał znieść podział na sztukę i rzemiosło. Działająca od 1919 w Weimarze, a następnie w Dessau i Berlinie, szkoła rzemiosł artystycznych Bauhaus prowadziła interdyscyplinarny program kształcenia studentów-czeladników bezpośrednio współpracujących z artystami-mistrzami.W Weimarze, Dessau, Berlinie i wielu innych miastach wciąż odczuć można dziedzictwo ruchu Bauhaus oraz niezwykły wpływ, jaki wywarł on na światową architekturę. Jest to zatem ważny element kulturalnej oferty turystycznej Niemiec. - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

Mocny start docelowej strony kampanii
Mikrostrona jest już dostępna pod adresem www.germany.travel/bauhaus w języku niemieckim, angielskim oraz francuskim. Jubileuszowe logo opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus łączy oficjalną stronę DZT www.germany.travel ze stroną kampanii. Gdy na nie klikniemy, pośrodku ukaże nam się animacja DZT na temat niemieckich atrakcji turystycznych związanych z Bauhausem. Linki znajdujące się poniżej prowadzą do stron internetowych naszych partnerów: Bauhaus Verbund 2019 oraz regionalnych organizacji promocji krajów związkowych Berlina, Saksonii-Anhalt i Turyngii, w których to dziedzictwo Bauhausu jest najmocniej odczuwalne.

Różnorodne działania promocyjne w Niemczech i na świecie
Pod koniec października biuro DZT wraz z Thüringer Tourismus GmbH zaproszą do udziału w drugim Incoming & Brand Summit pod hasłem "100 lat Bauhausu" 120 przedstawicieli międzynarodowych mediów i influenserów portali społecznościowych z ponad 20 krajów. Innymi elementami kampanii są wideoprojekt z udziałem partnera medialnego CNN oraz Visual Reality-Project we współpracy z Uniwersytetem Bauhaus w Weimarze. Ponadto DZT oprze się na klasycznych metodach PR, jak i promocji poprzez



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania Bauhaus niemiecka centrala turystyki DZT promocja turystyka rocznica


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję