Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie
- BIURO PODRÓŻY ZATRUDNI KSIĘGOWĄ / SAMODZIELNĄ...
- Pilot Malta - 4-8.04.2025

Nowa kampania tematyczna DZT
2018-07-25Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) świętuje 100-lecie istnienia Bauhausu. Rocznica założenia legendarnej szkoły w Weimarze stanie się głównym motywem międzynarodowej kampanii tematycznej na rok 2019.
r e k l a m a
Przed 90 laty w Weimarze Walter Gropius założył Bauhaus, ruch artystyczny, który za podwaliny sztuki uważał rzemieślniczą tradycję i chciał znieść podział na sztukę i rzemiosło. Działająca od 1919 w Weimarze, a następnie w Dessau i Berlinie, szkoła rzemiosł artystycznych Bauhaus prowadziła interdyscyplinarny program kształcenia studentów-czeladników bezpośrednio współpracujących z artystami-mistrzami.W Weimarze, Dessau, Berlinie i wielu innych miastach wciąż odczuć można dziedzictwo ruchu Bauhaus oraz niezwykły wpływ, jaki wywarł on na światową architekturę. Jest to zatem ważny element kulturalnej oferty turystycznej Niemiec. - stwierdza Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Mocny start docelowej strony kampanii
Mikrostrona jest już dostępna pod adresem www.germany.travel/bauhaus w języku niemieckim, angielskim oraz francuskim. Jubileuszowe logo opatrzone hasztagiem #CelebratingBauhaus łączy oficjalną stronę DZT www.germany.travel ze stroną kampanii. Gdy na nie klikniemy, pośrodku ukaże nam się animacja DZT na temat niemieckich atrakcji turystycznych związanych z Bauhausem. Linki znajdujące się poniżej prowadzą do stron internetowych naszych partnerów: Bauhaus Verbund 2019 oraz regionalnych organizacji promocji krajów związkowych Berlina, Saksonii-Anhalt i Turyngii, w których to dziedzictwo Bauhausu jest najmocniej odczuwalne.
Różnorodne działania promocyjne w Niemczech i na świecie
Pod koniec października biuro DZT wraz z Thüringer Tourismus GmbH zaproszą do udziału w drugim Incoming & Brand Summit pod hasłem "100 lat Bauhausu" 120 przedstawicieli międzynarodowych mediów i influenserów portali społecznościowych z ponad 20 krajów. Innymi elementami kampanii są wideoprojekt z udziałem partnera medialnego CNN oraz Visual Reality-Project we współpracy z Uniwersytetem Bauhaus w Weimarze. Ponadto DZT oprze się na klasycznych metodach PR, jak i promocji poprzez
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Kampania tematyczna DZT na rok 2019
[2018-07-26 10:58 212.75.102.*]
Przykładem budownictwa Bauhaus w Polsce jest m.in. powstały w 1929 roku budynek Centralnego Instytutu Wychowania Fizycznego na Bielanach w Warszawie. odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
65 lat współpracy turystycznej z
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
eSky Group wdraża system antyfraudowy
Więcej pociągów PKP Intercity na wakacje
MRPiT: Aktywowano ponad 2 mln bonów turystycznych
Turyści zadowoleni z wakacji na Cyprze?
Powstanie katalog ofert incentive z Wielkopolski
Prokuratura stawia zarzuty prezesowi 4You Airlines
Nocowanie.pl: nie takie ceny noclegów straszne, jak je malują
Firmy z branży turystycznej wśród luksusowych marek roku
Accor zwiększy wymagania wobec producentów drobiu
PHH przejmie wszystkie państwowe obiekty?
Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
GUS publikuje dane o liczbie udzielonych noclegów
Katastrofa statku turystycznego w Egipcie
Sandomierz rezygnuje z opłaty klimatycznej
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży wzrost?
Ryanair: liczba rezerwacji z Polski znacząco wzrosła
WHO: zakazy podróży nie działają