Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej -...
- PRODUCT MANAGER
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Rezydent Hotelowy Grecja
- Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju
- zatrudnię specjalistę, konsultanta ds. turystyki
- zatrudnimy od zaraz w biurze w Krakowie
- BIURO PODRÓŻY ZATRUDNI KSIĘGOWĄ / SAMODZIELNĄ...


Profitroom łączy siły z The Hotels Network
2023-04-26Hotelarze z Polski i całego świata zyskają jeszcze większą sprzedaż bezpośrednią dzięki nowemu partnerstwu. Profitroom, wiodący silnik rezerwacji w Polsce, łączy siły z The Hotels Network - hiszpańską firmą technologiczną, której narzędzia wspierają strategię direct booking.
r e k l a m a
The Hotels Network to innowacyjna firma technologiczna współpracująca z ponad 16 tysiącami hoteli na całym świecie. Platforma wspiera zwiększanie konwersji to znaczy, że jeszcze więcej osób odwiedzających strony www hoteli decydują się na założenie rezerwacji poprzez kanał bezpośredni. Najbardziej rozpoznawalnymi funkcjami The Hotels Network jest porównywarka cen na różnych kanałach sprzedaży czy podsumowywanie hotelowych recenzji na stronach internetowych obiektów hotelowych.
Poza tym The Hotels Network wykorzystuje techniki uczenia maszynowego do przewidywania zachowań użytkowników i personalizowania zarówno wiadomości, jak i ofert pobytowych dla potencjalnych gości. - Naszą misją jest zwiększanie przychodów z kanału direct. Dlatego kluczowym był dla nas podjęcie współpracy z The Hotels Network. Dzięki efektowi synergii naszych narzędzi hotelarze będą w stanie generować jeszcze więcej rezerwacji. - powiedziała Anna Harris - Chief Growth Officer w Profitroom.
Podobnie jak Profitroom The Hotel Network to rozwiązanie nagradzane w prestiżowym konkursie Hotel Tech Awards, co jest kolejnym elementem podkreślającym jakość rozwiązania. - Partnerstwo THN i Profitroom oferuje wyjątkowo kompleksowe rozwiązanie, które wykorzystuje moc technologii maszynowej do wzmocnienia kanału bezpośredniego hoteli. Dzięki personalizacji całego procesu rezerwacji online i zwiększeniu współczynników konwersji jesteśmy w stanie wpłynąć na doświadczenie online gościa i tym samym zwiększyć przychody hoteli. To wyjątkowe partnerstwo dostarcza klientowi unikatowej wartości z obu stron, jako że nasz wspólny cel to wznieść branżę hotelarską na całkowicie nowy poziom. - powiedział Juanjo Rodriguez, założyciel i The Hotels Network.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
65 lat współpracy turystycznej z
Accor chwali swój program
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Starsze aktualności:
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Prezydent podpisał dwie ustawy, które będą mieć wpływ na turystykę
Turystyka z dużym wpływem na zatrudnienie w Grecji
Nowi członkowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego
Prokuratura stawia zarzuty prezesowi 4You Airlines
Nocowanie.pl: nie takie ceny noclegów straszne, jak je malują
Firmy z branży turystycznej wśród luksusowych marek roku
Polacy poszkodowani w wypadku autokaru
Opóźnienia w wakacyjnych lotach
Katastrofa statku turystycznego w Egipcie
Sandomierz rezygnuje z opłaty klimatycznej
Akcja #CityWillWait zdobyła prestiżową nagrodę
Więcej Polaków odwiedza Skanię. Jak duży wzrost?
POTRZEBUJĘ Tłumacza Polsko - Czeskiego!!!!