Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Jak skutecznie wkurzyć turystów?
Zdarzył się kłopot w obsłudze grupy? Coś się nie udało? Trzeba zareagować - chowanie głowy w piasek, choć daje chwilowe oszczędności, to powoduję utratę marki i zniechęcenie klientów do biur podróży.
Najnowszym przykładem jest charter Itaki do Malagi w dniu 26 lutego. Części turystów nie wydano bagażu po przylocie na miejsce, a powracający turyści także mieli problemy z bagażem. Otrzymaliśmy informację od przewoźnika Small Planet Airlines, iż przyczyną problemów była awaria przednich luków bagażowych. Sam bagaż jest obecnie sukcesywnie rozwożony do turystów i najpóźniej do jutra powinien do nich dotrzeć. Natomiast od samej Itaki nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi mimo, iż zadaliśmy ją w godzinach roboczych w zwykły dzień tygodnia.
Mamy tu zwykły problem techniczny, który przeradza się w klęskę komunikacyjną - w ubiegłym roku pisaliśmy o problemach Itaki, gdy ponad 300 osób koczowało na lotnisku w Tajlandii Tajlandzki kryzys Itaki i nie tylko, nie widać zmian w komunikacji na lepsze.
Na szczęście utrata bagażu nie jest tak spektakularna, jak ludzie nie mogący wrócić do domu, bo inaczej media znów by miały używanie na branży. Turyści pozbawieni fachowej opieki nie pomagają branży - w nerwach robią różne rzeczy, włącznie z telefonowaniem do mediów i snuciem wniosków, jakoby sytuacja organizatora była tak fatalna, że mu przewoźnik bagaży nie dowozi...
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Organizatorze nie wykurzaj turystów
[2018-03-03 12:52 83.22.251.*]
Czytałem tutaj komentarz dot. złotego medalu dla Itaki. Wszystko się potwierdza. Prawdziwy lider w ignorowaniu klientów. Turyści obudżcie się. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział prawo i podatki:
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Modlin inwestuje i zwiększy
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Nowy zakaz w ruchu lotniczym dzieli branżę
Większość lotnisk regionalnych ma problemy z rentownością
WTTC: zagrożone miliony miejsc pracy w turystyce
Rada UE postuluje przywrócenie ograniczeń podróży dla Ukrainy i Singapuru
Ostatni tydzień roku w biurach podróży
Rosną ceny wycieczek na popularnych kierunkach
Inicjatywa Gdańskiej Organizacji Turystycznej powalczy o prestiżowe wyróżnienie
Komisja Europejska zaopiniowała wnioski trzech krajów o członkostwo w UE
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży alkoholu
Zaostrzone warunki wjazdu na Cypr
Sąd UE: Decyzja o pomocy dla Condora nieważna
Jakie hotele będą powstawać w Polsce?
Rozpoczęła się sprzedaż lata 2024
Młodzież zarabiała na wakacje w akcji touroperatora
Polski touroperator rozpoczyna działalność na Litwie
Travelist: turyści zwracają się w stronę zagranicznych wyjazdów
Kulinaria zaczynają odgrywać coraz większą rolę w promocji turystycznej
Kędzierzyn-Koźle wprowadza nową aplikacje dla turystów
Kwarantanna w gwiazdkowych hotelach