Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Zobacz także
USA najpotężniejszym rynkiem turystycznym
WTTC: sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje turystykę
Zapał Europejczyków do podróży nie słabnie
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów turystycznych
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne podróże
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze podróży?
WTTC startuje z kampanią zachęcającą do podróży
Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) rozpoczyna nową kampanię marketingową #TogetherInTravel, której celem jest ożywienie międzynarodowej społeczności turystycznej oraz pokazanie, jak ważną rolę w naszym życiu pełnią podróże.
Kampania, która rozpocznie się w poniedziałek 20 kwietnia o godzinie 12:00, zachęca podróżnych z całego świata do udostępnienia hashtagu #TogetherInTravel wraz z filmem jednoczącym wszystkich ludzi na świecie.
Kampania marketingowa obejmuje trzy kluczowe elementy: wzruszający film, hashtag #TogetherInTravel, zachęcający do powstawania dyskusji w mediach społecznościowych oraz mikrostronę TogetherInTravel.com, na której będą gromadzone materiały wideo i treści tworzone przez jej użytkowników. WTTC opracowała kampanię we współpracy z MMGY Hills Balfour.
Marzenia są bardzo ważną częścią naszego życia, a nasza nowa kampania zachęca do pozytywnego myślenia o nadchodzących dniach. Turystyka to sektor o kluczowym znaczeniu dla światowej gospodarki, odpowiadający za jedną czwartą wszystkich nowych miejsc pracy na świecie i stanowiący 10,3% globalnego PKB. Przesłaniem naszej kampanii jest to, że nadal każdy może marzyć i planować przyszłe podróże. A teraz będąc częścią wirtualnej przestrzeni - może dzielić się pomysłami i wspólnie inspirować- komentuje Gloria Guevara, prezes i dyrektor generalna WTTC. Turystyka dotyka wszystkich. Buduje społeczności, zmniejsza ubóstwo na świecie i wielu osobom poprawia życie wielu społecznościom. Jednak w tej chwili jesteśmy narażeni na wyjątkowe trudności ze względu na Covid-19. Koncepcja kampanii #TogetherInTravel powstała z chęci zmobilizowania wszystkich, którzy są pasjonatami podróży, zjednoczenia tych, którzy ciężko pracują nad odbudową sektora i rozpowszechnienia przesłania solidarności, że jesteśmy jedną globalną społecznością, w której podróże zbliżają nas do siebie. Nasze przesłanie jest takie, że każdy może nadal czerpać inspirację z przyszłych pomysłów na podróże i rezerwacji - a w międzyczasie być częścią wirtualnej przestrzeni do dzielenia się, łączenia i wspólnego inspirowania. - dodała Guevara.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Podróże zbliżają nas do siebie
[2020-04-21 16:30 83.23.141.*]
co Wam da kampania jak Pan Szumowski we wszystkich serwisach mówi, że kolonii nie będzie, że na wyjazdy nie ma co liczyć dopóki nie będzie szczepionki a w maseczkach mamy chodzić 1,5 roku, dopilnuje tego bo przecież ma z bratem firmę zajmująca się maseczkami i Jego brat otrzymał ostatnio 22 mln na dalsze badania leku na choroby płuc, którymi zajmuje się od 2017 roku, jak wzyscy pochodzą w tych maseczkach najlepiej braci Szumowskich 1,5 roku to jest gwarancja, że cała , jeszcze mamy być zaszczepieniPolska będzie stać w kolejce po leki od brata Pana ministra , nie zapominajcie , że najpierw mają być szczepionki a kilka dni temu na Chanel media poinformowały o przekrętach Bila Gatesa i jego planie zarobienia miliardów na szczepionkach, bądźcie spokojni minister nie odpuści , kazda jego wypowiedź to telefony o natychmiastowe anulacje wyjazdów, żadne bony tylko anulacje bo nie wiadomo kiedy ta pandemia się skończy, nieważne, że miesięcznie normalnie umiera 1100 ludzi w Polsce, że od jesieni do lutego zachorowało na grypę 3,5mln Polaków, lasy zamykane są jak jest 3000 tys Polaków chorych na koronawirusa a otwierane jak jest chorych 8 tys, , minister Szumowski mówił, że maseczki nic nie dają ale teraz mamy je nosić min 1,5 roku, ąż będą szczepionki Billa Gatesa odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ateńskie atrakcje będą lepiej chronione przez policję?
Jak skutecznie wkurzyć turystów?
Młodzież zarabiała na wakacje w akcji touroperatora
WTTC: zagrożone miliony miejsc pracy w turystyce
Rada UE postuluje przywrócenie ograniczeń podróży dla Ukrainy i Singapuru
Ostatni tydzień roku w biurach podróży
Wakacje.pl podsumowują wysoki sezon w turystyce zagranicznej
Nowy zakaz w ruchu lotniczym dzieli branżę
Większość lotnisk regionalnych ma problemy z rentownością
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży alkoholu
Zaostrzone warunki wjazdu na Cypr
Sąd UE: Decyzja o pomocy dla Condora nieważna
Jakie hotele będą powstawać w Polsce?
Na których polskich lotniskach samoloty najczęściej są opóźnione?
Komisja Europejska zaopiniowała wnioski trzech krajów o członkostwo w UE
Polski touroperator rozpoczyna działalność na Litwie
Travelist: turyści zwracają się w stronę zagranicznych wyjazdów
Kulinaria zaczynają odgrywać coraz większą rolę w promocji turystycznej
Kędzierzyn-Koźle wprowadza nową aplikacje dla turystów