TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






WTTC startuje z kampanią zachęcającą do podróży

Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC) rozpoczyna nową kampanię marketingową #TogetherInTravel, której celem jest ożywienie międzynarodowej społeczności turystycznej oraz pokazanie, jak ważną rolę w naszym życiu pełnią podróże.


Kampania, która rozpocznie się w poniedziałek 20 kwietnia o godzinie 12:00, zachęca podróżnych z całego świata do udostępnienia hashtagu #TogetherInTravel wraz z filmem jednoczącym wszystkich ludzi na świecie.

Kampania marketingowa obejmuje trzy kluczowe elementy: wzruszający film, hashtag #TogetherInTravel, zachęcający do powstawania dyskusji w mediach społecznościowych oraz mikrostronę TogetherInTravel.com, na której będą gromadzone materiały wideo i treści tworzone przez jej użytkowników. WTTC opracowała kampanię we współpracy z MMGY Hills Balfour.

Marzenia są bardzo ważną częścią naszego życia, a nasza nowa kampania zachęca do pozytywnego myślenia o nadchodzących dniach. Turystyka to sektor o kluczowym znaczeniu dla światowej gospodarki, odpowiadający za jedną czwartą wszystkich nowych miejsc pracy na świecie i stanowiący 10,3% globalnego PKB. Przesłaniem naszej kampanii jest to, że nadal każdy może marzyć i planować przyszłe podróże. A teraz będąc częścią wirtualnej przestrzeni - może dzielić się pomysłami i wspólnie inspirować- komentuje Gloria Guevara, prezes i dyrektor generalna WTTC. Turystyka dotyka wszystkich. Buduje społeczności, zmniejsza ubóstwo na świecie i wielu osobom poprawia życie wielu społecznościom. Jednak w tej chwili jesteśmy narażeni na wyjątkowe trudności ze względu na Covid-19. Koncepcja kampanii #TogetherInTravel powstała z chęci zmobilizowania wszystkich, którzy są pasjonatami podróży, zjednoczenia tych, którzy ciężko pracują nad odbudową sektora i rozpowszechnienia przesłania solidarności, że jesteśmy jedną globalną społecznością, w której podróże zbliżają nas do siebie. Nasze przesłanie jest takie, że każdy może nadal czerpać inspirację z przyszłych pomysłów na podróże i rezerwacji - a w międzyczasie być częścią wirtualnej przestrzeni do dzielenia się, łączenia i wspólnego inspirowania. - dodała Guevara.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wttc światowa rada turystyki i podróży kampania podróże epidemia


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję