Nowa ambasadorka Itaki
Marka No LIMITS by ITAKA ma nową ambasadorkę, została nią polska mistrzyni lekkoatletyczna Natalia Kaczmarek.
Promocja marki No LIMITS by ITAKA zmierza do stworzenia unikalnego produktu dla osób poszukujących propozycji aktywnego wypoczynku. Innowacyjnego, a jednocześnie wykorzystującego rozpoznawalność, doświadczenie i zasoby ITAKI. W portfolio NO LIMITS by ITAKA są wyjazdy typu adventure oraz oferta narciarska, już dostępna na sezon ZIMA 24/25.
Celem nawiązanej współpracy jest budowanie świadomości marki NO LIMITS by ITAKA, pozytywnych skojarzeń z brandem, wspieranie idei zdrowego stylu życia i równowagi między pracą, a odpoczynkiem.
Lekkoatletyka zawsze była dla mnie prawdziwą "Królową Sportu", a sportowcy tacy jak Pani Natalia Kaczmarek wspaniałym wzorem realizacji sportowych wyzwań. Jest mi niezmiernie miło, że mogłem zainicjować tę współpracę, tym bardziej, że od lat aktywnie uprawiam sporty biegowe. Cieszę się, że to właśnie nasza Mistrzyni Olimpijska, która z racji zawodów i treningów bardzo dużo podróżuje, wesprze nas w budowaniu naszej nowej marki. Serdecznie zapraszam Panią Natalię do świata ITAKI, będzie to dla nas wspaniała okazja do zaprezentowania naszej mistrzowskiej dyscypliny. Życzymy wspaniałych sukcesów na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu - komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS.
Sport i podróże to najlepsze połączenie pod słońcem. Chociaż sport odkrył przede mną najpiękniejsze zakątki świata, to zawsze wracając czuję ogromny niedosyt i chęć powrotu do miejsc, które widziałam "w biegu". Wakacje to mój sposób na naładowanie baterii, lubię spędzać je aktywnie, zwiedzać, poznawać nowe smaki. Ale także kocham słońce, leniwe chwile przy basenie, zapatrzenie w błękit morza na plaży. Wakacje to dla mnie synonim wolności, czasu zarezerwowanego tylko dla mnie i bliskiej osoby, który chcę wykorzystać jak najpełniej komentuje Natalia Kaczmarek, gwiazda polskiej lekkoatletyki, Mistrzyni Olimpijska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
UFG wypłacił ponad dwieście milionów złotych za wycieczki odwołane z powodu pandemii
Coraz silniejsza konkurencja cenowa w polskiej branży turystyki wyjazdowej
Ożywienie przyjazdów turystycznych w Turcji
Przewoźnik zapłaci, jeśli nie poinformuje o odwołaniu lotu z wymaganym wyprzedzeniem
Pomorscy przedsiębiorcy turystyczni mogą wygrać dofinansowanie
Wyjazdy do Egiptu droższe niż przed rokiem
Latem Gdańsk odwiedziło więcej osób niż w 2019 r.
Północna Izba Gospodarcza: niech wszyscy wiedzą, że w Polsce jest bezpiecznie
Nowa atrakcja dla turystów w Czechach
Zdrożały hotele o niższym standardzie
Ceny wyjazdów na sierpień stabilne
Travelist: Wzrasta liczba rezerwacji na rodzinne pobyty wypoczynkowe
LOT otworzy nowe połączenie. Nie z Polski
Baleary zmierzą się z pijanymi turystami
W Czechach powstaje nowa atrakcja turystyczna
Ryanair uderza w internetowe biura podróży
Darmowe przejazdy w ramach Dnia Dziecka z PKP Intercity
Glovo uruchamia w Warszawie centrum technologiczne