Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
eSky oferuje AEGEAN przez Direct Connect
Grupa eSky wchodzi na kolejny poziom relacji biznesowych z największym greckim przewoźnikiem lotniczym - AEGEAN. Wieloletnia współpraca między dwiema firmami zaowocowała nawiązaniem bezpośredniego połączenia z najnowszą wersją 21.3 NDC dla ofert greckiej linii na stronach Grupy eSky.
New Distribution Capability (NDC) to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany dla branży lotniczej przez IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych). Technologia ta zyskała rozgłos za sprawą wprowadzenia nowego standardu prezentacji oferty lotniczej. Model ten zastąpił tradycyjne GDS (Globalne Systemy Dystrybucji) na rzecz bezpośredniej integracji między liniami a sprzedawcami usług turystycznych.
Bezpośrednia integracja NDC w wersji 21.3 otwiera wiele możliwości optymalizacji dla dalszego rozwoju biznesowego. Oparta na połączeniu wielu funkcjonalności i usprawnień, najnowsza wersja 21.3 "Direct Connect" rozszerza zakres współpracy między Grupą eSky a największym greckim przewoźnikiem pod względem sprzedaży detalicznej. Wśród wielu cech wyróżniających ten model kluczowe są niezawodność i integralność.
Cieszymy się na ogłoszenie sukcesu naszego partnerstwa z AEGEAN, ponieważ nieustannie przodujemy w branży podróżniczej dzięki innowacyjnej technologii. Wdrożenie NDC 21.3 znacznie usprawniło komunikację między firmami i obsługę klienta, rewolucjonizując sposób, w jaki korzystamy z ofert przewoźników. W Grupie eSky dążymy do tego, aby objąć pozycję platformy pierwszego wyboru do rezerwacji podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, a nasze partnerstwo z AEGEAN pozwala nam jeszcze efektywniej dostarczać spersonalizowane usługi naszym klientom, szczególnie na rynku greckim, jak i w całej Europie Środkowo-Wschodniej podkreśla Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.
Co istotne, dla firm turystycznych model dystrybucji NDC oznacza szybsze dostosowywanie ofert na stronach internetowych, pozbycie się zatorów związanych z wymianą danych z przewoźnikami, a także usprawnienie procesu transakcyjnego dla klientów. Warto zauważyć, że Grupa eSky jest pierwszą firmą na świecie, która wdrożyła wersję 21.3 "Direct Connect" wspólnie z AEGEAN. Dzięki stosowaniu NDC od 2020 r. Grupa eSky potroiła sprzedaż biletów lotniczych na rejsy obsługiwane przez greckiego przewoźnika.
Z radością ogłaszamy integrację NDC we współpracy z naszym partnerem - Grupą eSky. Model "Direct Connect" 21.3 to kamień milowy w branży, który nasze firmy wykorzystały, aby być w awangardzie rozwoju branży i oferować jeszcze lepsze doświadczenia naszym klientom. To doskonały przykład połączenia sił, którego celem jest stworzenie realnej wartości poprzez rozwój technologiczny podkreśla Roland Jaggi, Chief Commercial Officer w AEGEAN.
Jakie są mocne strony NDC? Informacje z pierwszej ręki i większa przejrzystość. System NDC linii AEGEAN już aktywnie działa w serwisach Grupy eSky na ponad 50 rynkach. Przejście z modelu GDS na NDC pozwala polskiej spółce na bieżąco dostosowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb klientów. Ponadto przyspiesza to także proces transakcyjny, co dodatkowo poprawia doświadczenia klienta. Z drugiej strony, linia lotnicza działająca w technologii NDC zyskuje większą kontrolę nad sprzedażą swoich usług poprzez lepsze zarządzanie komunikacją z kontrahentami.
Pełna integracja systemu sprzedażowego Grupy eSky z modelem NDC firmy AEGEAN to kolejny krok milowy spółki w kierunku modernizacji kanałów sprzedaży detalicznej dla oferty kluczowych przewoźników. Obecnie polska platforma rezerwacji podróży oferuje swoim użytkownikom oferty 35 linii lotniczych w innowacyjnym systemie dystrybucji NDC. Jeszcze w tym roku technologia ta ma objąć co najmniej połowę sprzedaży w segmencie regularnych przewoźników.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Jak polskie obiekty szykują się do sezonu?
Odwołany lot: przewoźnik ma zwrócić także prowizję?
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
Arłamów gościł działaczy turystycznych
Z czym borykają się organizatorzy turystyki młodzieżowej?
Prezes gdańskiego lotniska przeciw podniesieniu opłat lotniskowych