Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
- pilot PRAGA 6.12.2024
- Specjalista ds. turystyki w biurze agencyjnym
- pilot Bawaria
- Sun&Fun Holidays zaprasza REZYDENTÓW do...
- Partnera Biuro Podrózy
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
POT promuje polskie miasta w Holandii
Billboardy, prezentacje i reklamy w Internecie. Trwa promocja polskich miast w Holandii, zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.
Kilkadziesiąt billboardów JCDecalux promuje Gdańsk oraz Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom Vakantiebeurs. Oba miasta prezentują również swoją ofertę podczas trwających w Utrechcie targów turystycznych.
Kampania outdoor jest uzupełnieniem kampanii obu miast, którą prowadzimy również w Internecie - mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie. Tegoroczna kampania potrwa do końca stycznia.
Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa - podkreśla koordynująca działania outdoor Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.
Billboardy zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych oraz przy największych placach np. Leidseplain w Amsterdamie.
Dużym zainteresowaniem cieszy się także oferta stolicy Dolnego Śląska. Stoisko miasta było oblegane przez turystów podczas targów Vakantiebeurs, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy oraz przedstawicieli branży turystycznej.
Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. - wskazuje Andrzej Pawluszek.
Przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim.
Zdecydowanie brakuje Warszawy oraz Poznania - mówi dyrektor ośrodków POT w Beneluksie Dominika Szulc i podkreśla jednocześnie, że ma nadzieję, iż sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci je do promocji w Holandii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polskie miasta na plakatach w Holandii
[2018-01-12 20:36 81.219.226.*]
Warszawa z powodzeniem może takie kampanie organizować we własnym zakresie, bez niczyjego pośrednictwa! odpowiedz »
Polskie miasta na plakatach w Holandii
[2018-01-12 20:39 31.182.147.*]
oczywiście że może ale będzie drożej i tego nie robi odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TOO: opieszałość MSiT jest
Rozwiązanie Rainbow
EXIM tours uruchamia
Dział centra informacji i promocji:
Arłamów gościł działaczy
Starsze aktualności:
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
Lufthansa przejmie Norwegian Air Shuttle?
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Jak polskie obiekty szykują się do sezonu?
Rośnie ruch lotniczy a wraz z nim opóźnienia lotów
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
Arłamów gościł działaczy turystycznych
Z czym borykają się organizatorzy turystyki młodzieżowej?
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań