Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
POT promuje polskie miasta w Holandii
Billboardy, prezentacje i reklamy w Internecie. Trwa promocja polskich miast w Holandii, zorganizowana przez Polską Organizację Turystyczną.
Kilkadziesiąt billboardów JCDecalux promuje Gdańsk oraz Kraków w Amsterdamie i Utrechcie. To część zorganizowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, towarzyszącej targom Vakantiebeurs. Oba miasta prezentują również swoją ofertę podczas trwających w Utrechcie targów turystycznych.
Kampania outdoor jest uzupełnieniem kampanii obu miast, którą prowadzimy również w Internecie - mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie. Tegoroczna kampania potrwa do końca stycznia.
Zależało nam, aby zaintrygować Holendrów pięknem Gdańska i Krakowa - podkreśla koordynująca działania outdoor Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ośrodka POT.
Billboardy zawisły w centralnych punktach Amsterdamu i Utrechtu, m.in. na stacjach kolejowych, przystankach autobusowych oraz przy największych placach np. Leidseplain w Amsterdamie.
Dużym zainteresowaniem cieszy się także oferta stolicy Dolnego Śląska. Stoisko miasta było oblegane przez turystów podczas targów Vakantiebeurs, a multimedialnej prezentacji Moniki Trznadel o walorach turystycznych Wrocławia wysłuchało kilkudziesięciu blogerów, dziennikarzy oraz przedstawicieli branży turystycznej.
Bez wątpienia zainteresowanie Holendrów Wrocławiem jest coraz większe, możemy zaobserwować pozytywny efekt promocji miasta jako Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 r. - wskazuje Andrzej Pawluszek.
Przedstawiciele Polskiej Organizacji Turystycznej chcieliby zachęcić pozostałe miasta do większego zaangażowania promocyjnego na rynku niderlandzkim.
Zdecydowanie brakuje Warszawy oraz Poznania - mówi dyrektor ośrodków POT w Beneluksie Dominika Szulc i podkreśla jednocześnie, że ma nadzieję, iż sukces promocji Gdańska, Krakowa i Wrocławia zachęci je do promocji w Holandii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polskie miasta na plakatach w Holandii
[2018-01-12 20:36 81.219.226.*]
Warszawa z powodzeniem może takie kampanie organizować we własnym zakresie, bez niczyjego pośrednictwa! odpowiedz »
Polskie miasta na plakatach w Holandii
[2018-01-12 20:39 31.182.147.*]
oczywiście że może ale będzie drożej i tego nie robi odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Lufthansa przejmie Norwegian Air Shuttle?
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Jak polskie obiekty szykują się do sezonu?
Rośnie ruch lotniczy a wraz z nim opóźnienia lotów
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
Arłamów gościł działaczy turystycznych
Z czym borykają się organizatorzy turystyki młodzieżowej?
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań