Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ryanair nie wpuści na pokład pasażerów z kartami pokładowymi wystawionymi przez Kiwi.com
Od 18 sierpnia pasażerowie Ryanair posiadający kartę pokładową wydaną przez Kiwi.com nie będą mogli wejść na pokład samolotu.
Irlandzki przewoźnik tłumaczy decyzję nieprzestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i ochrony Ryanair podczas odprawy.
Ryanair uzyskał orzeczenie sądowe w Czechach nakazujące Kiwi.com zaprzestanie zastępowania adresów e-mail klientów fałszywymi adresami e-mail, uniemożliwiające Ryanair bezpośrednią komunikację z pasażerami, jednak, według przewoźnika, Kiwi nie stosuje się jeszcze do tego nakazu.
Dowiedzieliśmy się o fałszywych kartach pokładowych w zeszłym tygodniu, gdy niewielka liczba pasażerów, którzy zarezerwowali swoje loty przez Kiwi.com, przybyła do gate u bez oficjalnych kart pokładowych Ryanair. Zgodnie z przepisami UE linia lotnicza musi bezpośrednio informować pasażerów o wszystkich procedurach bezpieczeństwa i ochrony dotyczących ich lotu. Kiwi.com obchodzi przepisy odprawiając pasażerów i zastępując kartę pokładową Ryanair fałszywą kartą pokładową wydaną przez Kiwi.com. Pasażerowie posiadający kartę pokładową Kiwi.com nie będą mogli wejść na pokład lotów Ryanair. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji lotu Ryanair za pośrednictwem Kiwi.com, powinni skontaktować się z Kiwi.com w celu uzyskania niezbędnego numeru rezerwacji Ryanair i adresu e-mail, przy pomocy którego rezerwacja została założona, aby móc samodzielnie dokonać odprawy zgodnie z naszymi procedurami bezpieczeństwa. Odprawa Ryanair rozpoczyna się 24 godziny przed wylotem dla wszystkich pasażerów i 60 dni przed wylotem dla pasażerów, którzy wykupili konkretne miejsce. - powiedział dyrektor marketingu Ryanair, Dara Brady.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Budowa kadr dla hotelarstwa pilną potrzebą dla branży
Rośnie ruch lotniczy a wraz z nim opóźnienia lotów
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
POT promuje polskie miasta w Holandii
eSky oferuje AEGEAN przez Direct Connect
Airbus nie wstrzyma produkcji A380
Podsumowanie II edycji Certyfikatów Dobrych Praktyk
Chińczycy dofinansują Thomasa Cooka
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań