Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Ryanair nie wpuści na pokład pasażerów z kartami pokładowymi wystawionymi przez Kiwi.com
Od 18 sierpnia pasażerowie Ryanair posiadający kartę pokładową wydaną przez Kiwi.com nie będą mogli wejść na pokład samolotu.
Irlandzki przewoźnik tłumaczy decyzję nieprzestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i ochrony Ryanair podczas odprawy.
Ryanair uzyskał orzeczenie sądowe w Czechach nakazujące Kiwi.com zaprzestanie zastępowania adresów e-mail klientów fałszywymi adresami e-mail, uniemożliwiające Ryanair bezpośrednią komunikację z pasażerami, jednak, według przewoźnika, Kiwi nie stosuje się jeszcze do tego nakazu.
Dowiedzieliśmy się o fałszywych kartach pokładowych w zeszłym tygodniu, gdy niewielka liczba pasażerów, którzy zarezerwowali swoje loty przez Kiwi.com, przybyła do gate u bez oficjalnych kart pokładowych Ryanair. Zgodnie z przepisami UE linia lotnicza musi bezpośrednio informować pasażerów o wszystkich procedurach bezpieczeństwa i ochrony dotyczących ich lotu. Kiwi.com obchodzi przepisy odprawiając pasażerów i zastępując kartę pokładową Ryanair fałszywą kartą pokładową wydaną przez Kiwi.com. Pasażerowie posiadający kartę pokładową Kiwi.com nie będą mogli wejść na pokład lotów Ryanair. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji lotu Ryanair za pośrednictwem Kiwi.com, powinni skontaktować się z Kiwi.com w celu uzyskania niezbędnego numeru rezerwacji Ryanair i adresu e-mail, przy pomocy którego rezerwacja została założona, aby móc samodzielnie dokonać odprawy zgodnie z naszymi procedurami bezpieczeństwa. Odprawa Ryanair rozpoczyna się 24 godziny przed wylotem dla wszystkich pasażerów i 60 dni przed wylotem dla pasażerów, którzy wykupili konkretne miejsce. - powiedział dyrektor marketingu Ryanair, Dara Brady.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
MSiT chce 10 strategii dla
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Budowa kadr dla hotelarstwa pilną potrzebą dla branży
Rośnie ruch lotniczy a wraz z nim opóźnienia lotów
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
POT promuje polskie miasta w Holandii
eSky oferuje AEGEAN przez Direct Connect
Airbus nie wstrzyma produkcji A380
Podsumowanie II edycji Certyfikatów Dobrych Praktyk
Chińczycy dofinansują Thomasa Cooka
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań
Lufthansa przejmie Norwegian Air Shuttle?
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Jak polskie obiekty szykują się do sezonu?
Rezerwuj.To - rezerwacja hoteli online