Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Ryanair nie wpuści na pokład pasażerów z kartami pokładowymi wystawionymi przez Kiwi.com
Od 18 sierpnia pasażerowie Ryanair posiadający kartę pokładową wydaną przez Kiwi.com nie będą mogli wejść na pokład samolotu.
Irlandzki przewoźnik tłumaczy decyzję nieprzestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i ochrony Ryanair podczas odprawy.
Ryanair uzyskał orzeczenie sądowe w Czechach nakazujące Kiwi.com zaprzestanie zastępowania adresów e-mail klientów fałszywymi adresami e-mail, uniemożliwiające Ryanair bezpośrednią komunikację z pasażerami, jednak, według przewoźnika, Kiwi nie stosuje się jeszcze do tego nakazu.
Dowiedzieliśmy się o fałszywych kartach pokładowych w zeszłym tygodniu, gdy niewielka liczba pasażerów, którzy zarezerwowali swoje loty przez Kiwi.com, przybyła do gate u bez oficjalnych kart pokładowych Ryanair. Zgodnie z przepisami UE linia lotnicza musi bezpośrednio informować pasażerów o wszystkich procedurach bezpieczeństwa i ochrony dotyczących ich lotu. Kiwi.com obchodzi przepisy odprawiając pasażerów i zastępując kartę pokładową Ryanair fałszywą kartą pokładową wydaną przez Kiwi.com. Pasażerowie posiadający kartę pokładową Kiwi.com nie będą mogli wejść na pokład lotów Ryanair. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji lotu Ryanair za pośrednictwem Kiwi.com, powinni skontaktować się z Kiwi.com w celu uzyskania niezbędnego numeru rezerwacji Ryanair i adresu e-mail, przy pomocy którego rezerwacja została założona, aby móc samodzielnie dokonać odprawy zgodnie z naszymi procedurami bezpieczeństwa. Odprawa Ryanair rozpoczyna się 24 godziny przed wylotem dla wszystkich pasażerów i 60 dni przed wylotem dla pasażerów, którzy wykupili konkretne miejsce. - powiedział dyrektor marketingu Ryanair, Dara Brady.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Budowa kadr dla hotelarstwa pilną potrzebą dla branży
Rośnie ruch lotniczy a wraz z nim opóźnienia lotów
Mam receptę online i co teraz? Odpowiadamy, gdzie szukać szczegółów recepty
Ferie zimowe (właściwie) zlikwidowane
Częste wyjazdy służbowe - na co zwrócić uwagę? Ubezpieczenie Multi-trip w kontekście delegacji.
Nieprecyzyjny komunikat UOKiK w sprawie koronawirusa może zaszkodzić turystyce?
POT promuje polskie miasta w Holandii
eSky oferuje AEGEAN przez Direct Connect
Airbus nie wstrzyma produkcji A380
Podsumowanie II edycji Certyfikatów Dobrych Praktyk
Chińczycy dofinansują Thomasa Cooka
Apartamenty Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań
Lufthansa przejmie Norwegian Air Shuttle?
Wybory w Turcji: robi się coraz ciekawiej
PLL LOT chwalą się swoimi wynikami finansowymi
Ruszyła kolejna edycja konkursu Małopolska Gościnna
Jak polskie obiekty szykują się do sezonu?
Rezerwuj.To - rezerwacja hoteli online