Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Ryanair wprowadzi loty łączone
Ryanair zaprezentował swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu "Always Getting Better".
Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty. Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
- Loty łączone - najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
- Niższe ceny biletów i większa ilość lotów
- Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i bardziej dogodne rozkłady lotów
- My Ryanair - Faza 2. - udoskonalony profil oraz oferty specjalne
- Udoskonalone produkty "Plus" - Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
- Ryanair Holidays - oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5 *
- Ryanair Rooms - więcej partnerów, większy wybór
- Amazon Podróży - Nowe funkcje wyszukiwania
- Into The Blue - treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
- Expresowa rezerwacja - zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
- Automatyczna odprawa - także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca
Ciągłe dążenie do poprawy znalazło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50%. W ciągu ostatniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także strona internetowa www.ryanair.com stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu "Always Getting Better", w ciągu którego skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych. Ruch lotniczy Ryanaira nadal będzie rósł, a nasi pasażerowie po raz pierwszy będą mogli zarezerwować loty łączone na stronie Ryanair.com. Pod koniec roku dostępne będę także loty łączone wykonywane przez innych przewoźników. - powiedział Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Warszawska Organizacja Turystyczna zwraca uwagę na błędy w programie `Poznaj Polskę`
Znana hiszpańska bazylika musi zapłacić 41 mln. dolarów zaległych opłat
Dodatkowy 1 mld zł od rządu nie uratuje przedsiębiorców utrzymujących się w górach z turystyki
Poznaj lepiej rozwiązania Amadeus
Letnie wyjazdy wciąż tańsze niż przed rokiem
Linie Emirates będą promować hiszpańską turystykę
Sun & Snow obiecuje oszczędności na ogrzewaniu
Lockdown dla niezaszczepionych w Austrii
Nowe zasady klasyfikacji w Hotelstars Union
Polacy jadą chętnie na kolejny długi weekend