Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Thomas Cook zmniejszy użycie plastiku
Jeden z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook postanawia zmniejszyć użycie plastiku.
W ramach kampanii #NoPlaceForPlastic zobowiązuje się do wyeliminowania z organizacji do 2020 r. 70 milionów elementów plastikowych. Odpowiada to 3 500 pełnych walizek.
Każdego dnia do oceanów trafia nie mniej niż 8 milionów plastikowych przedmiotów. Ich wpływ na przyrodę jest katastrofalny. Wpływ na to branży turystycznej jest również wyraźnie widoczny: w miesiącach letnich tworzywa sztuczne docierające do Morza Śródziemnego zwiększają się o 40%. Badanie przeprowadzone wśród klientów Thomasa Cooka w Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Niemczech wykazało, że aż 90% z nich jest zaniepokojonych obecnym poziomem zanieczyszczenia plastikiem na świecie. Ten sam odsetek uważa, że istotne jest, aby firmy turystyczne traktowały tę kwestię poważnie. Obecność plastiku w wakacyjnych kurortach ma duży wpływ na to, czy odwiedzą to miejsce ponownie. Aż 65% respondentów przyznało, że woli podróżować z biurem, które poważnie pracuje nad zmniejszeniem użycia plastiku.
W ramach akcji #NoPlaceForPlastic grupa Thomas Cook początkowo skoncentruje się na obszarach, na które ma bezpośredni wpływ i kontrolę, a mianowicie na własnych hotelach i liniach lotniczych. Wyeliminuje powszechnie używane jednorazowe plastiki - m.in. słomki i mieszadła - wszędzie tam, gdzie jest to możliwe i zastąpi je alternatywnymi. Grupa chce wykorzystać swoją siłę i reputację w branży turystycznej, aby zachęcić klientów, pracowników, dostawców i szerszą branżę turystyczną do wspólnej pracy nad tym globalnym zagadnieniem.
Badania wykazały, że wielu turystów nie myśli o recyklingu podczas wakacji. Ponad jedna piąta przyznała, że jest bardziej narażona na wyrzucenie plastiku kiedy przebywa poza domem. Thomas Cook chce podnieść świadomość na temat recyklingu i znaleźć sposoby na wykorzystanie plastiku. Grupa rozpoczęła współpracę z projektantami Wyatt And Jack. Zabiorą wczasowiczom zepsute i wyrzucone plastikowe pontony, materace dmuchane czy dziecięce rękawki pływackie i zamienią je w stylowe, wysokiej jakości torebki i akcesoria wakacyjne, które będą mogły być używane wielokrotnie. Wyatt i Jack współpracują z National Trust i Surfers Against Sewage.
Wyzwanie jest ogromne i wiemy, jak wiele musimy zrobić. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu zaangażowaniu, będziemy w stanie zachęcić też innych do współpracy z nami w celu zmniejszenia ilości plastiku w branży turystycznej dla trwałej korzyści naszych pracowników, miejsc, które kochamy i oczywiście naszych klientów. - powiedziała Alice Macandrew, Group Corporate Affairs Director.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Wysoka kara dla kierowcy Ubera
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
World Class Poland ogłosił finalistów konkursu
Przewoźnik zapłaci za nieprawidłowości przy ważeniu samolotów?
Wielkopolska Izba Turystyczna ma nowego prezydenta
TPN informuje o zamkniętych szlakach
Rozporządzenie wprowadzające tzw. kwarantannę narodową opublikowane w Dzienniku Ustaw
Przewoźnik zapłaci za zbyt późne wydanie biletu
Czy hotel może pozwać Booking.com we własnym kraju?
Grupa Novaturas: liczba klientów zwiększyła się na wszystkich kierunkach
Sprzedaż w Merlinie X ciągle w górę