Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej, Lufthansa City Center International (LCCI) niedawno uruchomiła własną platformę dystrybucyjną o nazwie LUCY.
LUCY to w pełni dostosowany i oznakowany marką interfejs Lufthansa City Center (LCC), oparty na technologii globalnej platformy dystrybucji ofert turystycznych firmy Atriis Technologies Ltd. Dzięki temu, międzynarodowe biura podróży LCC i ich klienci otrzymają bezpośredni dostęp do ofert różnych linii lotniczych, hoteli i wypożyczalni samochodów. Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży.
Platforma LUCY została zaprezentowana wszystkim międzynarodowym członkom LCC podczas pierwszej wspólnej konferencji LCCI zorganizowanej wspólnie z amerykańską siecią Travel Leaders Network w Las Vegas.
W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji dokładnie przetestowali LUCY. Pilotażowe testy platformy pomogły w dostosowaniu do konkretnych wymagań biur podróży, tak, by móc ją dalej rozwijać i adaptować technologię do ich potrzeb operacyjnych.
Oprócz prezentacji platformy LUCY, LCCI przedstawiło franczyzobiorcom również atrakcyjną ofertę handlową, między innymi jak chociażby znacznie niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne.
Pierwsza fala rezerwacji rozpoczęła się w czerwcu, a proces wdrażania okazał się prosty, co potwierdzili sami członkowie tłumaczy Uwe Müller, dyrektor zarządzający w LCCI GmbH. Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w zakresie optymalizacji wydajności procesów w ramach działalności naszych franczyzobiorców i łączenia tradycyjnych technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC.
LUCY, jako platforma dla wielu dostawców, skupia najnowocześniejszą technologię dystrybucji w standardzie NDC, a jednocześnie integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie, usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodowych i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować przez bezpośrednie połączenie. W segmencie linii lotniczych LUCY integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce zostaną dodane oferty Air France/KLM, Air Canada i Emirates. Dodatkowo, w kolejnych etapach dołączone zostaną oferty ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów.
Międzynarodowi członkowie LCC entuzjastycznie podeszli do nowej platformy: "Główną zaletą LUCY jest fakt, że będziemy mogli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty wyjazdów służbowych korporacji, przedstawić podróżującym lepszą i szerszą ofertę niż dotychczas, jak również uatrakcyjnić formę jej prezentacji. Sama platforma jeszcze bardziej wzmocni relacje między członkami LCC. Rośnijmy w siłę z LUCY." - powiedział Marian Szypuła, wiceprezes eTravel Lufthansa City Center w Polsce.
Alon Meisels, prezes i założyciel Atriis Technologies dodajeLCC to nasz pierwszy dostęp do jednej globalnej sieci z ponad 270 franczyzobiorcami w 90 krajach, która wykorzystuje funkcję globalnej dystrybucji naszej platformy. Partnerstwo będzie koncentrować się na ciągłym rozwoju, zarówno pod względem liczby użytkowników jak i portfolio dostawców zintegrowanych z naszą platformą.
Platforma LUCY została uruchomiona na pierwszej wspólnej konferencji LCCI oraz Travel Leaders Network. Premiera miała miejsce tuż po dorocznej konferencji Travel Leaders w Las Vegas, inicjując połączenie ekspertów ds. podróży biznesowych obu sieci na szczeblu operacyjnym. W USA 40 biur LCC z 21 krajów spotkało się z 200 wspólnikami Travel Leaders.
Podczas warsztatów i sesji plenarnych, eksperci turystyczni omówili bieżące tematy takie jak raportowanie, zarządzanie profilami i rozwiązania dla rezerwacji online. Dodatkowo wzmocnili swoje relacje w ramach LCC Global Incoming Network. Konferencja skupiła się również na kompleksowej modernizacji międzynarodowej koncepcji biznesowej LCC. Od lipca, międzynarodowi członkowie LCC specjalizujący się w obsłudze podróży służbowych będą korzystać z udoskonalonej koncepcji usług i sprzedaży oraz zwiększonych usług wsparcia z Centrali LCC.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Nowy samolot we flocie Air France
OIRT: Rząd dokonuje eutanazji turystyki
Rego-Bis wprowadzi czartery do Bośni i Hercegowiny
Popyt na zagraniczne wakacje wciąż na przyzwoitym poziomie
Coraz gorsza punktualność w PLL LOT?
Indonezja liczy na turystów z Europy
Jak zmieniają się ceny wyjazdów turystycznych?
Badanie ARC: Co jemy podczas podróży z dziećmi?
Niebezpieczny system rezerwacyjny
Przewoźnik zmienił zasady przewozu bagażu
Pyszne.pl wprowadza bezkontaktową dostawę
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Wizz Air ucieka, LOT dalej lata
IATA: Jednolita europejska przestrzeń powietrzna to porażka
Airbnb będzie pobierać opłatę lokalną od turystów
W których krajach Polacy najczęściej potrzebowali pomocy?
Chamstwo w krakowskim Almaturze