TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?

Jakie korzyści może dać członkostwo w Polish Prestige Hotels? Zapraszamy do lektury drugiego artykułu z cyklu poświęconego PPH.


Dzięki wypracowanej przez lata pozycji marki i kojarzeniu Polish Prestige Hotels z wysoką jakością świadczonych usług już samo umieszczenie na stronie hotelu logo organizacji jest dla potencjalnego gościa sygnałem, że dany obiekt reprezentuje sobą określone wartości.

Członkostwo w PPH umożliwia obniżenie kosztów, za sprawą finansowania wydatków na cele promocyjno-marketingowe i szkolenia kadry z wpłat wszystkich hoteli Grupy. Hotelarz, który zdecyduje się przystąpić do programu, może też liczyć na zniżki przy zakupie wybranych elementów wyposażenia hotelu. Fundacja prowadzi program "Firm Partnerskich", z którymi hotele współpracują na preferencyjnych warunkach.

Jeśli chodzi o wsparcie marketingu i promocji, PPH oferuje przede wszystkim stałą obecność Grupy w internecie oraz w branżowych mediach drukowanych. Oferuje także warsztaty i szkolenia, które po pierwsze demonstrują pracownikom hoteli najnowsze trendy, uczą ich praktycznych umiejętności, a tym samym podnoszą jakość świadczonych usług. W tym przypadku nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń między kadrą zarządzającą obiektami. Ponieważ hotele łączy wysoka jakość usług, a nie dzieli bezpośrednia konkurencja, menadżerowie mogą bez lęku dzielić się doświadczeniami i wymieniać uwagi na temat zastosowanych programów lojalnościowych, systemów informatycznych czy nawet sposobów rekrutacji zastosowanych w danym obiekcie. Należy tu także wspomnieć o programie lojalnościowym Prestige Club, który jest realizowany we wszystkich hotelach członkowskich. Goście, za każde wydane pełne 100 zł na usługi noclegowe i gastronomiczne otrzymują punkty, którymi następnie mogą płacić za każdą usługę dostępną w hotelach. Upraszczając, gość otrzymuje 10% zwrot wydanych środków.

Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.



Inne artykuły z tego cyklu:
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
hotel marketing polish prestige hotels korzyści program lojalnościowy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję