Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Jakie korzyści może dać członkostwo w Polish Prestige Hotels? Zapraszamy do lektury drugiego artykułu z cyklu poświęconego PPH.
Dzięki wypracowanej przez lata pozycji marki i kojarzeniu Polish Prestige Hotels z wysoką jakością świadczonych usług już samo umieszczenie na stronie hotelu logo organizacji jest dla potencjalnego gościa sygnałem, że dany obiekt reprezentuje sobą określone wartości.
Członkostwo w PPH umożliwia obniżenie kosztów, za sprawą finansowania wydatków na cele promocyjno-marketingowe i szkolenia kadry z wpłat wszystkich hoteli Grupy. Hotelarz, który zdecyduje się przystąpić do programu, może też liczyć na zniżki przy zakupie wybranych elementów wyposażenia hotelu. Fundacja prowadzi program "Firm Partnerskich", z którymi hotele współpracują na preferencyjnych warunkach.
Jeśli chodzi o wsparcie marketingu i promocji, PPH oferuje przede wszystkim stałą obecność Grupy w internecie oraz w branżowych mediach drukowanych. Oferuje także warsztaty i szkolenia, które po pierwsze demonstrują pracownikom hoteli najnowsze trendy, uczą ich praktycznych umiejętności, a tym samym podnoszą jakość świadczonych usług. W tym przypadku nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń między kadrą zarządzającą obiektami. Ponieważ hotele łączy wysoka jakość usług, a nie dzieli bezpośrednia konkurencja, menadżerowie mogą bez lęku dzielić się doświadczeniami i wymieniać uwagi na temat zastosowanych programów lojalnościowych, systemów informatycznych czy nawet sposobów rekrutacji zastosowanych w danym obiekcie. Należy tu także wspomnieć o programie lojalnościowym Prestige Club, który jest realizowany we wszystkich hotelach członkowskich. Goście, za każde wydane pełne 100 zł na usługi noclegowe i gastronomiczne otrzymują punkty, którymi następnie mogą płacić za każdą usługę dostępną w hotelach. Upraszczając, gość otrzymuje 10% zwrot wydanych środków.
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Inne artykuły z tego cyklu:
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Net Holiday - czy to już koniec?
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
Coraz gorsza punktualność w PLL LOT?
Indonezja liczy na turystów z Europy
Jak zmieniają się ceny wyjazdów turystycznych?
Blugaria-Zlote Piaski -hotel Kristal (twoja opinia)
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?