Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Jakie korzyści może dać członkostwo w Polish Prestige Hotels? Zapraszamy do lektury drugiego artykułu z cyklu poświęconego PPH.
Dzięki wypracowanej przez lata pozycji marki i kojarzeniu Polish Prestige Hotels z wysoką jakością świadczonych usług już samo umieszczenie na stronie hotelu logo organizacji jest dla potencjalnego gościa sygnałem, że dany obiekt reprezentuje sobą określone wartości.
Członkostwo w PPH umożliwia obniżenie kosztów, za sprawą finansowania wydatków na cele promocyjno-marketingowe i szkolenia kadry z wpłat wszystkich hoteli Grupy. Hotelarz, który zdecyduje się przystąpić do programu, może też liczyć na zniżki przy zakupie wybranych elementów wyposażenia hotelu. Fundacja prowadzi program "Firm Partnerskich", z którymi hotele współpracują na preferencyjnych warunkach.
Jeśli chodzi o wsparcie marketingu i promocji, PPH oferuje przede wszystkim stałą obecność Grupy w internecie oraz w branżowych mediach drukowanych. Oferuje także warsztaty i szkolenia, które po pierwsze demonstrują pracownikom hoteli najnowsze trendy, uczą ich praktycznych umiejętności, a tym samym podnoszą jakość świadczonych usług. W tym przypadku nie do przecenienia jest również możliwość wymiany doświadczeń między kadrą zarządzającą obiektami. Ponieważ hotele łączy wysoka jakość usług, a nie dzieli bezpośrednia konkurencja, menadżerowie mogą bez lęku dzielić się doświadczeniami i wymieniać uwagi na temat zastosowanych programów lojalnościowych, systemów informatycznych czy nawet sposobów rekrutacji zastosowanych w danym obiekcie. Należy tu także wspomnieć o programie lojalnościowym Prestige Club, który jest realizowany we wszystkich hotelach członkowskich. Goście, za każde wydane pełne 100 zł na usługi noclegowe i gastronomiczne otrzymują punkty, którymi następnie mogą płacić za każdą usługę dostępną w hotelach. Upraszczając, gość otrzymuje 10% zwrot wydanych środków.
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Inne artykuły z tego cyklu:
Kto może należeć do Polish Prestige Hotels?
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Net Holiday - czy to już koniec?
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Wizz Air ucieka, LOT dalej lata
Blugaria-Zlote Piaski -hotel Kristal (twoja opinia)
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Nowy samolot we flocie Air France
OIRT: Rząd dokonuje eutanazji turystyki