Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Od dziś rusza nowa kampania Golden Tulip. Marka premium należąca do Louvre Hotels Group wynajęła komika Wojciecha Fiedorczuka, by przybliżyć Polakom swój radosny charakter, który ma sprawiać, że w hotelach Golden Tulip biznes i zabawa miksują się z sobą wyśmienicie.
Wizytówką marki Golden Tulip i jej zupełnie nowego pomysłu na jakość premium w branży hospitality jest otwarty niedawno po gruntownej renowacji Golden Tulip Warsaw Centre, zlokalizowany wraz z przestrzenią kulinarno-rozrywkową The Complex w multibrandowym obiekcie Louvre Hotels Group przy ulicy Towarowej 2 w stolicy. Hotel oferuje 143 pokoje stworzone dla twórczej pracy i błogiego wypoczynku, kreatywne centrum konferencyjne i strefę coworkingową oraz pełne słońca przestrzenie publiczne, w których kwitną pozytywne relacje międzyludzkie. W The Complex na gości czekają zaś dwa koncepty restauracyjne oraz koktajlbar Patio Mixology, gdzie dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia, a dobra zabawa jest zawsze w programie.
Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce jest scenerią dla "Hotelowych historii", pięcioodcinkowej serii przedstawiającej perypetie człowieka biznesu, który podczas wizyty w hotelu odkrywa, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, który wcieli się również w głównego bohatera serii. Premiera "Hotelowych historii" odbędzie się już 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku.
Kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca, a całą kampanię zwieńczy stand up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00. Projekt "Hotelowe historie" to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie przyjazdów
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Nowy samolot we flocie Air France