Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Travelplanet chwali się swoją ofertą i siecią
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 r. zwiększyli swe przychody o 43 proc. Wiodący multiagent turystyczny planuje dynamiczny rozwój sieci.
Salony franczyzowe sprzedawały wycieczki droższe od przeciętnej wartości rezerwacji ogółem w Travelplanet.pl - to blisko 9100 zł wobec ok 7750 zł. W 96 salonach franczyzowych turyści znacznie chętniej dokupowali również dodatkowe polisy ubezpieczeniowe.
Takie dane zaprezentowano na konferencji i gali Top of the Top 2023, zorganizowanej 20 i 21 marca w Zakopanem. W uroczystości oprócz franczyzobiorców uczestniczyli partnerzy biznesowi multiagenta: AXA, JoinUP!, DER Tour Polska i TOP Turistik. Najlepszych franczyzobiorców uhonorowano statuetkami i nagrodami w kategoriach Transakcja Roku, Odkrycie Roku, Ekasansja, Sprzedaż Wycieczek, Średnia Wartość Rezerwacji, Sprzedaż Zagranicznych Turoperatorów, Dynamiczny Rozwój, Sprzedaż Polis i Konwersja Polis.
Od 15 marca sieć Travelplanet.pl liczy 100 punktów franczyzowych. Działają w 77 miastach i miasteczkach Polski. I planuje otwieranie kolejnych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju sieci franczyzowej Travelplanet.pl oraz z wyników sprzedażowych mówi Radosław Damasiewicz, prezes Travelplanet.pl. W ubiegłym roku, po okresie zmian zapoczątkowanych po pandemii covid-19, dokonała się transformacja sieci naziemnej w oparciu o nową umowę i operacyjne zasady działania.
Z etapu reorganizacji sieć przechodzi to fazy wzrostu. Fundamenty są solidne i sprawdzone w boju świetnego sezonu 2023. podkreśla prezes Damasiewicz. Za to właśnie oraz za podążanie za wspólną wizją chcieliśmy podziękować naszym Partnerom podczas gali Top of the Top.
Travelplanet.pl otwiera salony franczyzowe, których potencjał wskazuje na możliwość wygenerowania minimum 1 mln złotych obrotu na sprzedaży wycieczek w pierwszym roku działalności. W ubiegłym roku najlepsze salony franczyzowe przekroczyły istotnie pozom 10 mln zł.
Oferujemy dziś najlepsze warunki finansowe wśród multiagentów, atrakcyjny model sprzyjający zwiększaniu przychodów oraz pewien zakres swobody działania zauważa Radosław Damasiewicz. Wierzymy, że wymaga tego sprzedaż produktów turystycznych, szczególnie na rynkach lokalnych i w bezpośrednim kontakcie. Nasza oferta jest bezwzględnie najszersza na rynku, sprzedajemy wycieczki TUI oraz kilkunastu niemieckich biur. Zamierzamy wykorzystywać tą dużą przewagę do rozszerzenia sieci.
Zanim podejmiemy decyzję o otwarciu salonu, dokładnie analizujemy najbliższe otoczenie planowanej do otwarcia placówki dodaje dyrektor Działu Franczyz Grzegorz Chabior. Potwierdzamy u touroperatorów zgody na prowadzenie sprzedaży. Potencjalny franczyzobiorca otrzymuje od nas kompletną informację i dopiero na jej podstawie podejmujemy wspólnie decyzję o otwarciu salonu. Franczyzobiorca ma wyłączność terytorialną, dostęp do ofert zagranicznych touroperatorów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Starsze aktualności:
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Jak inwestycja w przyczepę kempingową zmienia oblicze
Dziwny konkurs na dyrektorów
Trzysetny franczyzowy salon
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Teneryfa: nie chcemy (tylu)
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Polacy na pierwszym miejscu wśród
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Wsparcie także turystyki w północno-wschodniej
Polacy coraz chętniej latają do Azji
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie przyjazdów
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Net Holiday - czy to już koniec?
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
Coraz gorsza punktualność w PLL LOT?
Indonezja liczy na turystów z Europy
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Turysta musi mieć prawo wolnego wyboru kogo wynajmie za przewodnika