Dwucyfrowe wzrosty Grupy eSky
Grupa eSky - turystyczny agent online, pochwaliła się ubiegłorocznymi wynikami operacyjnymi oraz planami dalszego rozwoju w 2019 roku.
Grupa w 2018 roku wypracowała blisko 1,5 miliarda złotych przychodów (liczonych jako całkowita wartość przeprowadzonych transakcji - TTV) oraz przychody netto na poziomie 180 milionów złotych. Oznacza to wzrost TTV o 41% a przychodów netto o ponad 35% w stosunku do roku 2017. Ponadto, liczba dokonanych za pomocą serwisu eSky rezerwacji lotniczych wzrosła rok do roku o 44% i wyniosła ponad 1,2 miliona.
Ubiegły rok dla Grupy eSky to także wejście na rekordową liczbę nowych rynków - w tym do Wielkiej Brytanii i Irlandii, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Grecji oraz krajów bałkańskich. W strategicznych planach na kolejne lata Grupa zakłada jeszcze intensywniejszą ekspansję, rozbudowanie siatki połączeń - zwłaszcza do krajów azjatyckich i afrykańskich - a także dalszy rozwój oferty pakietowej "Lot+Hotel" oraz połączeń łączonych.
"Ubiegły rok był dla nas jednym z najlepszych, przełomowych. Osiągnęliśmy imponujące wzrosty, rozwinęliśmy nowe linie produktowe, na niespotykaną dotychczas skalę eksplorowaliśmy nowe obszary geograficzne i z sukcesem weszliśmy aż na 10 nowych rynków. W tym roku będziemy wchodzić na kolejne rynki a nasze plany zakładają między innymi pokrycie całej Europy oraz wyjście jeszcze dalej. Mówiąc o skali planowanej ekspansji mam na myśli potrojenie liczby nowo zaadresowanych rynków w stosunku do tej z ubiegłego roku" - komentuje Łukasz Neska, wiceprezes i CMO Grupy eSky.
W najbliższym okresie Grupa eSky skoncentruje się na wejściu na nowe rynki, ale także będzie dalej włączała do swojej oferty nowych przewoźników i rozwijała siatkę połączeń. W tej chwili użytkownicy serwisu eSky mogą skorzystać z oferty ponad 950 przewoźników- zarówno tanich linii lotniczych, charterów, jak i lotów regularnych.
Wyniki finansowe wywodzącej się z Katowic spółki są również rezultatem rozwoju oferty produktowej, w tym stale doskonalonej i poszerzanej oferty pakietowej "Lot+Hotel", a także rozwoju technologii wspierającej użytkowników w planowaniu podróży. W 2018 roku liczba osób aktywnie korzystających z serwisu wzrosła do 180 milionów. Grupa odnotowała także wzrost pobrań aplikacji mobilnej - do 3,6 miliona użytkowników.
"To nad czym również chcemy się skupić w 2019 roku to - obok ekspansji - dalszy rozwój naszych rozwiązań technologicznych. Myślimy o ulepszeniu oferty dostępnej w ramach lotów łączonych, pracujemy nad optymalizacją działania całej technologii oraz poprawie algorytmów wyszukań. Skupimy się także na dalszym intensywnym rozwoju oferty pakietowej "Lot+Hotel" - dodaje Łukasz Neska z Grupy eSky.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Klub Agencji Eventowych partnerem konferencji organizowanej przez studentów
Travelplanet chwali się swoją ofertą i siecią
EXIM nagradza swoich najlepszych agentów
Rzecznicy praw pasażera nie podejmą się roszczeń o odszkodowania związane z koronawirusem
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
Ryanair przegrał przed litewskim sądem
Polacy coraz chętniej latają do Azji
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie przyjazdów
Coraz gorsza punktualność w PLL LOT?