Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Wielkopolska promuje się komiksem
Już jest zupełnie nowy film promujący atrakcje turystyczne Wielkopolski. Jest on elementem realizowanej od poprzedniego roku szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, której bohaterami są Kajko i Kokosz (na licencji dzięki współpracy Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej z Fundacją Kreska). To oni są również bohaterami nowego spotu, aczkolwiek nie pierwszoplanowymi - na pierwszym planie są wielkopolskie krajobrazy i największe wielkopolskie atrakcje.
Od 13 czerwca, film będzie emitowany jako reklama na YouTube (w ramach sieci GDN), na Instagramie i Facebooku. Oczywiście przygotowano nie tylko wersję w układzie kinowym, ale również absolutnie niezbędną wersję w formacie pionowym. Głównym tematem kampanii reklamowej jest promocja Szlaku Piastowskiego, markowego produktu turystycznego Wielkopolski, jednak w tym roku zakres został rozszerzony o inne kluczowe atrakcje regionu. Dlatego w najnowszym spocie dostrzeżemy Kajka i Kokosza żeglujących po jeziorach czy jadących parowozem. Grupę docelową stanowią rodziny z dziećmi, w wieku odpowiadającym widowni serialu i czytelnikom komiksów o przygodach Kajka i Kokosza.
Spot wydaje się trochę zbyt statyczny (młodzież określiłaby to dosadniej), pod nim nie widać również listy linków do poszczególnych atrakcji zaprezentowanych, tylko ogólny link do strony wielkopolska.travel a w dzisiejszych czasach procent cierpliwych użytkowników spada.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Opinie o hotelach są dla Polaków
Wakacje.pl - ten rok będzie
Paweł Niewiadomski ponownie w zarządzie
Konkurs na Najlepszą Pracę
Wielkopolska promuje się
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Certyfikaty covidowe zostaną rok dłużej
POT zatrudnia nowego dyrektora
Small Planet oferuje wirtualną rzeczywistość na pokładach
Grecja podsumowuje wakacyjne testy PCR na granicach
Jesteśmy jednym z ostatnich, nieodkrytych kierunków w Europie
Marriott powołuje nowego CEO i nową prezes
Dziwny konkurs na dyrektorów ZOPOT
Komisja Europejska zaleca znoszenie całkowitych zakazów podróży do Wielkiej Brytanii
Nocowanie.pl: wzrasta liczba zapytań o noclegi
Jakie atrakcje będą na festiwalu whisky w Sopocie?
Coraz lepsze wyniki tunezyjskiej turystyki
Tragedia w turystycznej dzielnicy Marsylii
Statki Costa Cruises wyruszają w morze
Merlin X wprowadza poprawki w sposobie prezentacji oferty
Nowa atrakcja turystyczna w Turcji
Więcej turystów przyjeżdża do Tunezji
Dolnośląska Organizacja Turystyczna obniża składkę dla przedsiebiorców
Nigdy więcej z biurem funclub z poznania
ATAK HAKERSKI NA TUR-INFO czy tuszowanie tematu?