Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Wielkopolska promuje się komiksem
Już jest zupełnie nowy film promujący atrakcje turystyczne Wielkopolski. Jest on elementem realizowanej od poprzedniego roku szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, której bohaterami są Kajko i Kokosz (na licencji dzięki współpracy Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej z Fundacją Kreska). To oni są również bohaterami nowego spotu, aczkolwiek nie pierwszoplanowymi - na pierwszym planie są wielkopolskie krajobrazy i największe wielkopolskie atrakcje.
Od 13 czerwca, film będzie emitowany jako reklama na YouTube (w ramach sieci GDN), na Instagramie i Facebooku. Oczywiście przygotowano nie tylko wersję w układzie kinowym, ale również absolutnie niezbędną wersję w formacie pionowym. Głównym tematem kampanii reklamowej jest promocja Szlaku Piastowskiego, markowego produktu turystycznego Wielkopolski, jednak w tym roku zakres został rozszerzony o inne kluczowe atrakcje regionu. Dlatego w najnowszym spocie dostrzeżemy Kajka i Kokosza żeglujących po jeziorach czy jadących parowozem. Grupę docelową stanowią rodziny z dziećmi, w wieku odpowiadającym widowni serialu i czytelnikom komiksów o przygodach Kajka i Kokosza.
Spot wydaje się trochę zbyt statyczny (młodzież określiłaby to dosadniej), pod nim nie widać również listy linków do poszczególnych atrakcji zaprezentowanych, tylko ogólny link do strony wielkopolska.travel a w dzisiejszych czasach procent cierpliwych użytkowników spada.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Wycieczki tanieją przed
UOKiK wydaje decyzję w sprawie
Śląskie analizuje potencjał wydarzeń
Opinie o hotelach są dla Polaków
Wakacje.pl - ten rok będzie
Paweł Niewiadomski ponownie w zarządzie
Konkurs na Najlepszą Pracę
Wielkopolska promuje się
Sun & Snow rozszerza działania
Certyfikaty covidowe zostaną rok dłużej
POT zatrudnia nowego dyrektora
Small Planet oferuje wirtualną rzeczywistość na pokładach
Grecja podsumowuje wakacyjne testy PCR na granicach
Jesteśmy jednym z ostatnich, nieodkrytych kierunków w Europie
Marriott powołuje nowego CEO i nową prezes
Dziwny konkurs na dyrektorów ZOPOT
Komisja Europejska zaleca znoszenie całkowitych zakazów podróży do Wielkiej Brytanii
Nocowanie.pl: wzrasta liczba zapytań o noclegi
Jakie atrakcje będą na festiwalu whisky w Sopocie?
Coraz lepsze wyniki tunezyjskiej turystyki
Tragedia w turystycznej dzielnicy Marsylii
Statki Costa Cruises wyruszają w morze