Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Zobacz także
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln pasażerów
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Krakowskie lotnisko chce walczyć z problemem
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na lot
Linie Emirates zapłacą za kwarantannę swoich pasażerów
2020-07-24Linie lotnicze Emirates zapowiadają, że będą pokrywać koszty ewentualnej kwarantanny swoich pasażerów.
r e k l a m a
W przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, u pasażerów linii Emirates, przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych do 150 000 euro i koszty związane z przebywaniem na kwarantannie w wysokości 100 euro dziennie przez 14 dni.
Linie Emirates oferują pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej i kierunku podróży. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej.
Przed lotem nie trzeba się rejestrować ani wypełniać żadnych formularzy, nie trzeba także wykorzystywać oferowanej przez przewoźnika ochrony.
Aby uzyskać pomoc i skorzystać z ochrony w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, wystarczy zadzwonić na specjalną infolinię pod numerem +971 4 2708825.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Emirates pokryje koszty kwarantanny swoich pasażerów
[2020-07-27 13:53 87.207.10.*]
Na obecną chwilę, niestety - nie prawda! Oficjalna strona przewoźnika mówi nam dziś, że przed odprawą konieczne jest wypełnienie formularza dot. stanu zdrowia, posiadanie potwierdzenia ubezpieczenia COVID oraz ujemny wynik testu PCR).
Proszę autora powyższego artykułu o doprecyzowanie/sprostowanie żeby info było rzetelne.
Pozdrawiam :) odpowiedz »r e k l a m a
Dział dla turystów:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Dział transport:
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Departament Stanu USA ostrzega przed podróżami do Europy
Transport pasażerski na celowniku Unii
Odszkodowanie za opóźniony lot musi być wypłacane wyłącznie w euro?
Certyfikaty covidowe zostaną rok dłużej
POT zatrudnia nowego dyrektora
AccorHotels nabywa grupę Gekko
Enter Air porozumiał się z Boeingiem w sprawie rekompensaty za uziemienie B 737 Max
Nowy konkurs na targach EuroGastro
Komisja Europejska zaleca znoszenie całkowitych zakazów podróży do Wielkiej Brytanii
Nocowanie.pl: wzrasta liczba zapytań o noclegi
Akademia Gościnności - szkolenie 26-27.04
Zbiorowy dojazd na kolonie będzie możliwy
ECTAA apeluje o dostosowanie ochrony pasażerów linii lotniczych do standardów dyrektywy turystycznej
Krakowska Izba Turystyki apeluje do Premiera o ochronę biur podróży
Wielkopolska promuje się komiksem
Merlin X wprowadza poprawki w sposobie prezentacji oferty
Nowa atrakcja turystyczna w Turcji