TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Turystyka napędza Wirtualną Polskę

W trzecim kwartale 2024 roku największy wpływ na wyniki Wirtualnej Polski Holding S.A. miał wzrost przychodów w segmencie turystyki.


Wyniosły one ponad 208 mln złotych i były wyższe o 12% w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży w segmencie reklama i subskrypcje przekroczyły 175 mln, po wzroście o 6,4%. Skorygowany zysk EBITDA Grupy WP wyniósł prawie 154 mln złotych, a zysk netto prawie 80 mln złotych.

Nasz biznes turystyczny kolejny rok z rzędu zamyka trzeci kwartał- kluczowy w tym obszarze- bardzo solidnymi wzrostami. Jednocześnie nie przestajemy inwestować w technologie, te największe inwestycje dotyczą natomiast działalności reklamowej. Optymalizowane sztuczną inteligencją produkty z rodziny WP Booster odpowiadają od stycznia do września już za ponad 30 mln zł przychodów i notują trzycyfrowe wzrosty do ubiegłego roku. Dziś ogłaszamy start kolejnych typów optymalizacji AI - mówi Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualnej Polski Holding S.A.

Spośród spółek turystycznych, do holdingu Wirtualnej Polski należą Wakacje.pl, Nocowanie.pl i Szallas Group.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
wirtualna polska wakacje.pl nocowanie.pl szallas group wyniki finansowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję