Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Airbnb zazdrości hotelom i zmierza do profesjonalizacji gospodarzy?
Klienci przekazali Airbnb, że przy tak dużej różnorodności ofert, bywa im trudno przewidzieć, czy trafią na odpowiedni standard (lub czy Gospodarz nie kłamie w ofercie). Firma doszła do wniosku, że właśnie dlatego wielu ludzi woli zatrzymywać się w hotelach, zamiast skorzystać z Airbnb, które choć oferuje ponad 7 milionów domów z całego świata, to każdy z nich jest wyjątkowy, czy jedyny w swoim rodzaju.
Zatem na zimę 2023 Airbnb przygotowało nową kategorię WYBÓR GOŚCI, jako kolekcję dwóch milionów najbardziej "ukochanych" domów na Airbnb. Do tego poprawiło/zmieniło format ocen i recenzji i dodało nową zakładkę Oferty, która za pomocą prostych narzędzi ułatwi Gospodarzom prezentację domu w jak najlepszym świetle
Ludzie często opisują moment zameldowania w Airbnb jako "chwilę prawdy" - dopiero wtedy jesteś w stanie sprawdzić, czy dom, który zarezerwowałaś jest zgodny z twoimi oczekiwaniami. - tłumaczy Brian Chesky, współzałożyciel i CEO Airbnb Oferty zbyt często nie pokrywały się z rzeczywistością. Dziś to się zmienia. Dzięki kolekcji Wybór gości, ulepszonemu formatowi recenzji i nowej zakładce Ofert, już na etapie rezerwacji będziecie dokładnie wiedzieć, czego się spodziewać.
Niemal dwie-trzecie domów z Wyboru Gości należą do Superhostów, czyli gospodarzy cenionych za ich wyjątkową gościnność. Ulepszania objęły także oceny i recenzje i dzięki temu klient ma móc lepiej rozpoznać standard rezerwowanego domu. Dotychczas na stronie z ocenami brakowało jednak pewnych informacji, a w nawale recenzji gościom było trudno znaleźć te, które ich interesowały. Ulepszony format strony oferuje trzy nowe funkcje, ułatwiające zapoznanie się z ocenami i filtrowanie recenzji: sortowanie recenzji, rozkład ocen, bardziej szczegółowe dane recenzentów.
Zarządzanie ofertą to jedno z najważniejszych zadań gospodarza. To przez oferty ludzie dowiadują się, czy chcą się w danym domu zatrzymać. Airbnb zaobserwował, że te bardziej szczegółowe i dopracowane oferty przynoszą nawet 20% więcej rezerwacji. Niestety w wielu z prezentowanych ofert brakuje podstawowych informacji, na których zależy gościom, prawdopodobnie ponieważ dotychczas ich dodawanie do formularza było zbyt skomplikowane. Dlatego wprowadzono zakładkę Ofert - nowy zestaw narzędzi dla gospodarzy, który ułatwi im skuteczne zarządzanie ofertami i szczegółową prezentację ich domów w jak najlepszym świetle, także obejmujące fotowycieczkę AI oraz sterowanie zintegrowanym system inteligentnych zamków, który na początek będzie obejmował USA i Kanadę i wybrane zamki firm Schlage, August i Yale.
Zmieniono także kilka innych rzeczy m.in. przejrzystość cen - ceny ustalone przez gospodarzy będą obejmowały opłaty serwisowe, co pomoże lepiej zrozumieć, za co dokładnie płacą goście. Gospodarze będą także mogli porównać w kalendarzu cennik z innymi ofertami. Funkcje poprawiające przejrzystość cen i umożliwiające ich porównanie zostaną wprowadzone w przyszłym roku.
Pojawi się także nowy profil zarządzania przychodami, dla lepszego wglądu w zarobki oraz nowe opcje wypłat dla współgospodarzy, czyli dzielenie się opłatami za sprzątanie i dzielenie się opłatami za sprzątanie oraz procentem opłaty za rezerwację oraz nowy komunikator współgospodarzy w aplikacji.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wizz Air ogłasza nowe trasy z polskich lotnisk
Nowy pomysł władz Florencji na walkę z naciąganiem turystów
Accor z nową strukturą organizacji
Mazowiecki samorząd pomoże przedsiębiorcom turystycznym
Czy Przewozy Regionalne pojadą do Kaliningradu?
Francja rozszerzyła obowiązek posiadania certyfikatów sanitarnych
Wykradziono dane z kart kredytowych pasażerów linii lotniczej
Bez wiz do USA nie dla wszystkich
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań reaktywowany
Bułgaria ma nową minister turystyki
Dodatkowy terminal w Katowice Airport
Bali nie wpuści zagranicznych turystów do końca roku
Nie będzie strajku generalnego w Polregio
Rezygnacja z wycieczki przez brak toalety w autokarze. Sąd wydał wyrok
DZT: Niemiecka oferta turystyczna jest bogatsza dzięki zjednoczeniu
Macedonia Północna - wspaniały kraj, uosobienie wielowiekowej tradycji
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw pasażerów
Będzie lepsza koniunktura w turystyce
Program Rodzina 500+ pomaga turystyce?
Pomogę przy pisaniu licencjatuChętnie pomogę przy pisaniu pracy lic z turystyki.