TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania Neckermanna

Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło realizację działań reklamowych, których celem jest promocja wyjazdów do duńskiego Billund. Kampania potrwa do końca lutego i będzie realizowana równolegle w internecie, kinach oraz w warszawskim metrze.


LEGOLAND  Billund w Danii to jeden z największych parków z klockami LEGO na świecie. Co roku odwiedza go blisko 2 miliony gości. Popularny jest także wśród Polaków. Neckermann Podróże będący partnerem hoteli i apartamentów w regionie Billund na rynku polskim rusza z kampanią, której celem jest ukazanie walorów kompleksu parków rozrywki jako atrakcyjnego miejsca na rodzinne wyjazdy a także benefitów, które czekają na klientów rezerwujących ofertę w biurach touroperatora.

Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim i obejmie działania w outdoorze, kinach, internecie a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej kluczowym elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany przed filmem LEGO PRZYGODA 2 w sieci Multikino i Cinema City a także w social mediach, na portalach internetowych oraz w sieci ekranów w biurach touroperatora. Jej uzupełnieniem będzie kampania outdoorowa prowadzona do końca lutego w warszawskim metrze.

"Poprzez aktywność reklamową chcemy przede wszystkim zwrócić uwagę na unikalne walory całego regionu, gdzie zlokalizowany jest LEGOLAND  Billund, jako niezwykle atrakcyjnego miejsca wypoczynku dla całej rodziny. Mamy nadzieję, że dzięki dogodnym połączeniom lotniczym a także atrakcyjnej promocji przygotowanej specjalnie dla polskich klientów, jeszcze więcej z nich będzie mogło je poznać i spędzić wyjątkowe chwile w tym najstarszym i jednym z największych parków Legoland na świecie" - mówi Piotr Czorniej, Media & Partnership Manager Neckermann Podróże, odpowiedzialny za rynki wschodnie Thomas Cook International.

Kampanii reklamowej towarzyszy specjalna promocja na wyjazdy do Legolandu i innych atrakcji regionu. Klienci, którzy zarezerwują ofertę w Neckermannie do końca lutego otrzymają bilet wstępu - Resort Pass - do LEGOLAND  Billund Resort gratis, "Be Happy Pass" czyli kartę zniżkową uprawniającą do szeregu atrakcji w Billund i jego okolicy oraz upominek w postaci dużego pudełka klocków LEGO.

Obok atrakcji jakie oferuje park, klienci zwracają także uwagę na stosunkowo łatwy dojazd do Legolandu a także bogatą bazę noclegową w Billund. Neckermann oferuje duży wybór obiektów od urządzonego w pirackim stylu połączonego z parkiem, 4-gwiazdkowego hotelu Legoland, poprzez zbudowany w konwencji rycerskiego zamku hotel Castle LEGO , aż po bogatą ofertę tanich domków kempingowych (LEGOLAND Holiday Village, Lalandia Billund).

Często podkreślany jest także fakt, że Dania jest spokojnym i bezpiecznym krajem. Większość klientów Neckermanna udaje się tam autem, ale ze względu na dogodne połączenia coraz więcej osób wybiera też samolot - do Billund dolecimy już bezpośrednio z Gdańska, Warszawy, Poznania i Krakowa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Neckermann Dania Billund Legoland Thomas Cook




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję