Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Dwie nowe marki na rynku hotelowym
Sieć Best Western Hotels & Resorts, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie.
Nowe marki to Sadie Hotel i Aiden Hotel . Hotel Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Hotel Aiden do segmentu upper midscale. Marki te mają zaoferować hotelarzom elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów. Charakter Hoteli Sadie i Hoteli Aiden ma zostać odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. Nowe marki mają pozwolić hotelarzom wpisać się w lokalny klimat, poszerzyć bazę klientów i osiągnąć wyższy RevPAR.
Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom - powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki - Hotel Sadie dla segmentu upscale oraz Hotel Aiden dla segmentu upper midscale. Zaoferują one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, "gotowy pod klucz" i indywidualny program projektowania oraz renowacji. Specjalny zespół zadba o to, aby nowe obiekty zostały sprawnie wprowadzone w system Best Western, który pozwala na szybkie uzyskanie dużej rentowności i rozwój biznesu. Marketingowa i PR-owa strategia zapewni z kolei obecność w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych - dodał.
Marki Hotel Sadie i Hotel Aiden dadzą deweloperom szanse na wykazanie się kreatywnością oraz możliwość wykorzystania lokalnego kolorytu w tworzeniu nowego projektu, ale również podczas modernizacji lub rebrandingu istniejącego już hotelu na obiekt z nowoczesną, pełną energii estetyką. Nowe marki wykorzystają przestrzeń i technologię, eliminując jednocześnie niektóre typowe wymagania dla hoteli. W centrum każdego z obiektów znajdzie się wielofunkcyjna część wspólna z kawiarnią lub barem, nowoczesnymi siedziskami i mobilną recepcją umożliwiającą zameldowanie. Goście będą mogli również zakupić upominki i gadżety z logotypami marek, a tym samym zabrać ze sobą do domu kawałek Hotel Sadie lub Hotel Aiden.
Każdy hotel otrzyma wsparcie ze strony sieci. Będzie miał dostęp do witryny Best Western, globalnych programów partnerskich, zespołów sprzedaży oraz najnowocześniejszego sytemu zarządzania przychodami. Obiekty będą mogły również skorzystać z pomocy Revenue Managera, który będzie udzielał wsparcia w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych. Podobnie jak w przypadku innych hoteli marek należących do Best Western, właściciele obiektów Sadie i Aiden będą mogli liczyć na silne wsparcie sieci, przy zachowaniu atrakcyjnych opłat.
Wraz z wprowadzeniem na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden portfolio Best Western liczy aktualnie 13 różnych marek.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Austria: przyjazdy turystyczne na razie niemożliwe
Kultowa, rzymska atrakcja turystyczna będzie płatna?
Airbnb zazdrości hotelom i zmierza do profesjonalizacji gospodarzy?
Rezygnacja z wycieczki przez brak toalety w autokarze. Sąd wydał wyrok
Emirates rekrutuje w Warszawie
ULC: Zmiana procedury rozpatrywania skarg pasażerów
Ministerstwo Zdrowia szykuje nowe obostrzenia
Ambasador apeluje o ostrożność w Izraelu
Przewoźnik dołoży maseczki ochronne do biletów sieciowych
Wizz Air ogłasza nowe trasy z polskich lotnisk