Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Grecos nagradza zwycięzców Grywalizacji
2018-11-30Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży z ofertą Grecosa.
r e k l a m a
Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure! Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez, ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14500 punktów, Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16650.
Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż - tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat - Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Chciałabym nawet jeszcze więcej pytań o samą Grecję, a mniej kreatywnych zadań typu wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Postawiłabym na wiedzę merytoryczną, bo chociaż dużo wiem o Grecji, to nawet ja byłam w stanie się czegoś dowiedzieć - dodaje Zbróg.
Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań
Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany - zapowiada Paulina Sypuła, Manager Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie - Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest aby agenci posiadali odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Poprzez Grywalizację mamy możliwość zamienić zwykłe "studiowanie" katalogu na grę tak, aby szkolenie było podejmowane chętniej i skuteczniej. Dbamy o atrakcyjność projektu, dlatego każda kolejna edycja to nowa odsłona Grecji. Analiza wyników pozwala nam wprowadzić zmiany, które są odpowiedzią na oczekiwania dotychczasowych uczestników i zachętą dla nowych. Poprzez Grywalizację chcemy dać możliwość przeżycia przygody, stworzyć klimat zabawy, ale przede wszystkim jednak dostarczyć wiedzę o Grecji i tak ją zaprezentować by agenci skutecznie, a nawet z przyjemnością, zachęcali klientów do spędzenia wakacji w Grecji - tłumaczy Sypuła.
Grywalizacja "W 100 dni dookoła Grecji" trwała - zgodnie ze swoim hasłem - ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie - produktowe, marketingowe lub sprzedażowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Influencerzy mają promować atrakcje
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Urząd Marszałkowski organizuje szkolenie z ustawy o imprezach turystycznych w Krakowie
Emirates rekrutuje w Warszawie
ULC: Zmiana procedury rozpatrywania skarg pasażerów
Ministerstwo Zdrowia szykuje nowe obostrzenia
Ambasador apeluje o ostrożność w Izraelu
Przewoźnik dołoży maseczki ochronne do biletów sieciowych
Wizz Air ogłasza nowe trasy z polskich lotnisk
Dwie nowe marki na rynku hotelowym
Internetowi oszuści uderzają w tureckich hotelarzy
Tajlandia dofinansuje leczenie turystów
Kolejni przewoźnicy wystąpią o odszkodowanie
Wykradziono dane z kart kredytowych pasażerów linii lotniczej