Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Obsługa klienta w biurze podróży
- Warszawa - project manager - incentive & event
- specjalista ds turystyki
- REZYDENT HOTELOWY - TUNEZJA
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
Grecos nagradza zwycięzców Grywalizacji
Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży z ofertą Grecosa.
Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure! Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez, ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14500 punktów, Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16650.
Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż - tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat - Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Chciałabym nawet jeszcze więcej pytań o samą Grecję, a mniej kreatywnych zadań typu wymyślanie plakatów czy tworzenie autorskiego drinka. Postawiłabym na wiedzę merytoryczną, bo chociaż dużo wiem o Grecji, to nawet ja byłam w stanie się czegoś dowiedzieć - dodaje Zbróg.
Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań
Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany - zapowiada Paulina Sypuła, Manager Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie - Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest aby agenci posiadali odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Poprzez Grywalizację mamy możliwość zamienić zwykłe "studiowanie" katalogu na grę tak, aby szkolenie było podejmowane chętniej i skuteczniej. Dbamy o atrakcyjność projektu, dlatego każda kolejna edycja to nowa odsłona Grecji. Analiza wyników pozwala nam wprowadzić zmiany, które są odpowiedzią na oczekiwania dotychczasowych uczestników i zachętą dla nowych. Poprzez Grywalizację chcemy dać możliwość przeżycia przygody, stworzyć klimat zabawy, ale przede wszystkim jednak dostarczyć wiedzę o Grecji i tak ją zaprezentować by agenci skutecznie, a nawet z przyjemnością, zachęcali klientów do spędzenia wakacji w Grecji - tłumaczy Sypuła.
Grywalizacja "W 100 dni dookoła Grecji" trwała - zgodnie ze swoim hasłem - ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie - produktowe, marketingowe lub sprzedażowe.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Urząd Marszałkowski organizuje szkolenie z ustawy o imprezach turystycznych w Krakowie
Emirates rekrutuje w Warszawie
ULC: Zmiana procedury rozpatrywania skarg pasażerów
Ministerstwo Zdrowia szykuje nowe obostrzenia
Ambasador apeluje o ostrożność w Izraelu
Przewoźnik dołoży maseczki ochronne do biletów sieciowych
Wizz Air ogłasza nowe trasy z polskich lotnisk
Dwie nowe marki na rynku hotelowym
Internetowi oszuści uderzają w tureckich hotelarzy
Tajlandia dofinansuje leczenie turystów
Kolejni przewoźnicy wystąpią o odszkodowanie
Wykradziono dane z kart kredytowych pasażerów linii lotniczej