Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds turystyki
- Anex - Pracownik Działu Obsługi Agencyjnej
- PILOCI POSZUKIWANI NA WYJAZDY ZAGRANICZNE
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Specialista ds. skarg w dziale Customer Service
- Wakacje.pl Poznań Galeria Panorama-specjalista...
- Pilot do Drezna - 1-4.05.2025
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Rezydent Turystyczny Turcja
Grupa eSky rozpoczyna kolejny etap ekspansji
Grupa eSky realizuje kolejny etap globalnej ekspansji. Zgodnie z przyjętą strategią operator rozpoczął działalność na nowych rynkach europejskich - w Niemczech, Austrii i Włoszech, oraz amerykańskich - w Chile, Argentynie i Meksyku.
Do końca 2019 roku grupa eSky chce wejść do 25 nowych krajów i w sumie być obecna na ponad 60 światowych rynkach. Z szacunkowych planów grupy wynika, że użytkownicy korzystający z oferty eSky w nowych krajach wygenerują ponad 15% całkowitej liczby rezerwacji.
Branża turystyczna dynamicznie się rozwija. Według przewidywań analityków wskaźnik globalnego wzrostu tego sektora (CAGR) do 2022 roku wyniesie ok. 11,1%. Wartość całego rynku szacowana jest zatem na 1,1 biliona USD. Do głównych motorów napędzających biznes należą postępująca globalizacja, otwierające się granice, innowacje w branży transportowej oraz ekonomia współdzielenia czyli zmiana postaw społecznych z "mieć" na "być". Wolimy kolekcjonować przeżycia i doświadczenia, co sprzyja podróżowaniu. Jako globalny gracz oferujemy usługi podróżującym na całym świecie i - choć potrzeby użytkowników są bardzo zróżnicowane - widzimy, że chęć oraz konieczność podróżowania stale rosną. Oczywiście nie tylko my dostrzegamy potencjał rynkowy, dlatego turystyka to obecnie wysoce konkurencyjna branża - komentuje Marius Turbatu, Global Expansion Director w grupie eSky.
Grupa eSky jest obecna na blisko 40 światowych rynkach, a dzięki globalnym i regionalnym stronom internetowym (eSky.com, eDestinos.com) pozyskuje użytkowników ze wszystkich krajów i terytoriów zależnych na świecie. W kolejnych etapach rozwoju eSky planuje wejść na pozostałe rynki europejskie - w tym do krajów Europy Wschodniej, a także uważnie przygląda się nowym regionom, takim jak Afryka czy Azja-Pacyfik (APAC).
Europa i Ameryka Łacińska są dla nas kluczowymi regionami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez niektóre dojrzałe rynki w Europie Zachodniej - takie jak Wielka Brytania, Francja czy Hiszpania - do których weszliśmy w ubiegłym roku; ale jednocześnie jesteśmy mile zaskoczeni obiecującymi wynikami w Grecji lub Peru. To dwa rynki o niższej konkurencji i dużym apetycie na podróże. Po ubiegłorocznym upadku Tripsty - greckiego operatora - na tym rynku powstała ciekawa dla nas przestrzeń, którą skutecznie zagospodarowujemy. Przewidujemy, że Europa Wschodnia będzie regionem z drugim co do wielkości wzrostem branży podróży online w ciągu najbliższych 4 lat dlatego skupiamy się na zaadresowaniu tutejszych rynków, ale przyglądamy się coraz uważniej także bardziej odległym rynkom RPA, Australii i Nowej Zelandii - dodaje Marius Turbatu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Dział hotele, pensjonaty:
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Starsze aktualności:
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
eSky chwali się tanimi pakietami na
Kto dołączył do Polskich Marek
Flixbus: 55 mln podróżnych w
Wakacje.pl rozszerzają
Turyści szukają
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Flix Bus uruchamia Ukraine
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Polacy w trakcie urlopu też chcą być online
Nocowanie.pl: Seniorzy rzadziej szukają noclegów niż przed rokiem
Cypr wprowadza dodatkowe środki bezpieczeństwa
Urząd Marszałkowski organizuje szkolenie z ustawy o imprezach turystycznych w Krakowie
Emirates rekrutuje w Warszawie
ULC: Zmiana procedury rozpatrywania skarg pasażerów
Ministerstwo Zdrowia szykuje nowe obostrzenia
czemu nie korzystać z "tanie latanie"?
Przez epidemię Polacy wybiorą krótsze urlopy?
Nowa Zelandia zacznie pobierać podatek turystyczny
Wyniki hoteli poprawiają się, ale ciągle są niezadowalające
Dwie nowe marki na rynku hotelowym
Internetowi oszuści uderzają w tureckich hotelarzy
Tajlandia dofinansuje leczenie turystów
Kolejni przewoźnicy wystąpią o odszkodowanie