TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowy przewoźnik w programie lojalnościowym Lufthansy dla firm w Polsce

Od teraz firmy uczestniczące w programie zwiększają potencjał na zarabianie i oszczędzanie podróżując do 189 miast w 42 krajach z siatki połączeń chińskiego narodowego przewoźnika.


Linie lotnicze Air China, będące partnerem joint venture Lufthansa Group, dołączyły w Polsce do PartnerPlusBenefit, programu lojalnościowego Lufthansy skierowanego do przedsiębiorstw każdej wielkości.

PartnerPlusBenefit (PPB) to jedyny program lojalnościowy, w którym punkty za podróże można wymienić na nagrody w dziewięciu liniach lotniczych oraz u innych partnerów, niezależnie od miejsca i liczby służbowych podróży. Zebrane punkty firmy mogą wymieniać na bilety lotnicze, podwyższenie klasy podróży, nagrody rzeczowe, vouchery na dostęp do FlyNet czy na dodatkowy bagaż, wejście do saloniku biznesowego i inne nagrody. Co więcej, program jest kompatybilny z członkostwem we wszystkich indywidualnych programach lojalnościowych jak np. Miles&More, dzięki czemu podróżujący mogą zbierać mile premiowe zarówno na osobistym koncie, jak i punkty dla firmy w programie PBB.

Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Air China w programie lojalnościowym ParterPlusBenefit w Polsce. Oferta bezpośrednich rejsów Air China z Warszawy ułatwi naszym polskim klientom wzmacnianie stosunków handlowych w Chinach i poza nimi. PPB to świetny przykład wartości dodanej jaką niesie nasze partnerstwo joint venture z Air China, przynoszące korzyści naszym wspólnym klientom w Polsce."- powiedział Frank Wagner, Country Manager Lufthansa Group w Polsce.

Jesteśmy zaszczyceni dołączając do PPB jako oficjalny partner. Od września 2016 roku Air China otworzyła regularne połączenie między Pekinem a Warszawą, pierwsze bezpośrednie połączenie azjatyckiej linii do Polski. Trasa obsługiwana jest przez samolot A330-200 cztery razy w tygodniu. Wraz z rozwojem współpracy między Polską a Chinami w obszarach takich jak kultura, edukacja i sport oraz wzrostem ruchu turystycznego, wierzymy, że w przyszłości pojawi się więcej bezpośrednich połączeń lotniczych. Mamy nadzieję wspólnie rozwijać się ze wszystkimi firmami partnerskimi w Polsce i wznieść naszą dwustronną współpracę na nowy poziom.- powiedział James Yin, General Manager Air China w Polsce.

Co ciekawe, od momentu przyjęcia programu w Polsce w 2008 roku dołączyło do niego już 10 tysięcy firm, a obecnie PPB ma w Polsce więcej firm członkowskich niż w jakimkolwiek innym kraju poza Niemcami.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
lufthansa program lojalnościowy air china benefity korzyści punkty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję