Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
PPL mówi stop fałszywym alarmom bombowym
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" rozpoczęło społeczno-edukacyjna kampanię "Fałszywy alarm, prawdziwy problem".
Pozostawiony bagaż czy fałszywe alarmy bombowe stają się coraz częstszym i coraz poważniejszym problemem w sferze publicznej. Wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują każdy taki przypadek traktować z należytą powagą. To coraz większe wyzwanie dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra i lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej. W takich sytuacjach służby, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, muszą sprawdzić każde zgłoszenie.
Aby dotrzeć z tym problemem do świadomości Polaków Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" rozpoczyna od września kampanię społeczną, która ma na celu uzmysłowienie odbiorcom, jakim problemem są fałszywe alarmy bombowe oraz jakie kary grożą osobom, które taki alarm wywołają.
"Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają naszym pasażerom realizację planów związanych z podróżą" - mówi Joanna Cegłowska, Dyrektor Biura Marketingu i PR PPL. "Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, chcielibyśmy, aby w naszych umysłach pojawiła się świadomość konsekwencji, jakie niesie ze sobą pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją".
Kampania PPL została podzielona na dwie części. Pierwszy etap zakłada emisję od poniedziałku, 2 września, spotów radiowych w stacjach z grupy Polskiego Radia i w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach z grupy Agory. Materiały wideo pojawią się w portalach internetowych mediów ogólnopolskich i w mediach społecznościowych od 4 września. W spotach zarówno radiowych, jak i wideo wystąpi Mariusz Szpikowski, prezes PPL i Dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie.
Drugi etap kampanii zaplanowany jest na połowę września. Kampania obejmie media społecznościowe i sieci kin.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
LOT wprowadza odroczone
Nowe połączenie z Katowice
Enter Air powiększa bazę
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Białoruś wzmacnia kontrole nad obcokrajowcami
Obiekty niekategoryzowane podnosiły ceny noclegów
Hotelarze bawili się w Ostródzie
Wizz Air zwiększa obecność w Albanii
Przez epidemię Polacy wybiorą krótsze urlopy?
Nowa Zelandia zacznie pobierać podatek turystyczny
Zasady korzystania ze stref Kiss&Fly naruszają konkurencję?
Mutacja omikron krzyżuje plany otwierania granic
IATA: ożywienie ruchu lotniczego coraz bardziej widoczne
Grupa eSky rozpoczyna kolejny etap ekspansji
Jakie trendy widać w turystyce luksusowej?
Hotele Deutsche Hospitality zapraszają do Berlina
Grecos nagradza zwycięzców Grywalizacji
Tata z 15 latkiem szuka chętnych do Tunezji 14-28.06.2012
Władze Dubrownika wprowadzą podatek dla statków turystycznych
Samolot rozbił się podczas startu
Nowy przewoźnik w programie lojalnościowym Lufthansy dla firm w Polsce
Polacy w trakcie urlopu też chcą być online
Nocowanie.pl: Seniorzy rzadziej szukają noclegów niż przed rokiem