Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
PPL mówi stop fałszywym alarmom bombowym
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" rozpoczęło społeczno-edukacyjna kampanię "Fałszywy alarm, prawdziwy problem".
Pozostawiony bagaż czy fałszywe alarmy bombowe stają się coraz częstszym i coraz poważniejszym problemem w sferze publicznej. Wyśrubowane procedury bezpieczeństwa nakazują każdy taki przypadek traktować z należytą powagą. To coraz większe wyzwanie dla szkół, szpitali, dworców kolejowych, stacji metra i lotnisk i innych obiektów użyteczności publicznej. W takich sytuacjach służby, odpowiedzialne za bezpieczeństwo, muszą sprawdzić każde zgłoszenie.
Aby dotrzeć z tym problemem do świadomości Polaków Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" rozpoczyna od września kampanię społeczną, która ma na celu uzmysłowienie odbiorcom, jakim problemem są fałszywe alarmy bombowe oraz jakie kary grożą osobom, które taki alarm wywołają.
"Fałszywe alarmy dezorganizują prace wielu instytucji, utrudniają, a czasami wręcz uniemożliwiają naszym pasażerom realizację planów związanych z podróżą" - mówi Joanna Cegłowska, Dyrektor Biura Marketingu i PR PPL. "Z naszą kampanią chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, chcielibyśmy, aby w naszych umysłach pojawiła się świadomość konsekwencji, jakie niesie ze sobą pozostawienie bagażu bez opieki czy wykonanie telefonu z fałszywą informacją".
Kampania PPL została podzielona na dwie części. Pierwszy etap zakłada emisję od poniedziałku, 2 września, spotów radiowych w stacjach z grupy Polskiego Radia i w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach z grupy Agory. Materiały wideo pojawią się w portalach internetowych mediów ogólnopolskich i w mediach społecznościowych od 4 września. W spotach zarówno radiowych, jak i wideo wystąpi Mariusz Szpikowski, prezes PPL i Dyrektor Lotniska Chopina w Warszawie.
Drugi etap kampanii zaplanowany jest na połowę września. Kampania obejmie media społecznościowe i sieci kin.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Lotnisko Chopina pobiło swój
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Białoruś wzmacnia kontrole nad obcokrajowcami
Obiekty niekategoryzowane podnosiły ceny noclegów
Hotelarze bawili się w Ostródzie
Wizz Air zwiększa obecność w Albanii
Przez epidemię Polacy wybiorą krótsze urlopy?
Nowa Zelandia zacznie pobierać podatek turystyczny
Zasady korzystania ze stref Kiss&Fly naruszają konkurencję?
Mutacja omikron krzyżuje plany otwierania granic
IATA: ożywienie ruchu lotniczego coraz bardziej widoczne
Grupa eSky rozpoczyna kolejny etap ekspansji
Jakie trendy widać w turystyce luksusowej?
Hotele Deutsche Hospitality zapraszają do Berlina
Grecos nagradza zwycięzców Grywalizacji
Tata z 15 latkiem szuka chętnych do Tunezji 14-28.06.2012
Władze Dubrownika wprowadzą podatek dla statków turystycznych
Samolot rozbił się podczas startu
Nowy przewoźnik w programie lojalnościowym Lufthansy dla firm w Polsce
Polacy w trakcie urlopu też chcą być online
Nocowanie.pl: Seniorzy rzadziej szukają noclegów niż przed rokiem