Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Zobacz także
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska Turystyka
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę hotelarską
Kto dołączył do Polskich Marek Turystycznych
MSiT chce 10 strategii dla turystyki
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji Polski
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie konsultacji
Zainaugurowano projekt Polskie Marki Turystyczne
W Warszawie odbyła się inauguracja projektu "Polskie Marki Turystyczne", stworzonego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i Polską Organizację Turystyczną.
Minister Witold Bańska przekonywał, że polską turystykę należy promować w innowacyjny sposób, zwłaszcza te miejsca jeszcze nie odkryte i kluczowym elementem będzie współpraca na poziomie lokalnym.
Anna Krupka, sekretarz stanu w MSiT tłumaczyła, że projekt ma na celu wypełnienie luki działań marketingowych w polskiej turystyce, poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka ma oddziaływać na wyobraźnię turysty, a jakość świadczonych usług i spójny marketing zachęcać do podróży. Projekt ma stworzyć warunki dla lepszej współpracy organizacji turystycznych, samorządów i przedsiębiorców z branży. MSiT chce, aby projekt doprowadził do sytuacji, w której graniczące ze sobą gminy, czy LOT-y, zamiast ze sobą konkurować zaczną współpracować pod jednym szyldem. Uczestnicy projektu zostaną podzieleni na dwie kategorie: "Polska Marka Turystyki" (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną), oraz "Polska Marka Turystyki - kandydat" (uczestnik, który potrzebuje wsparcia doradczo-eksperckiego w spełnieniu ww. wytycznych).
Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej zachęcał przyszłych beneficjentów do udziału w projekcie. Przekonywał, że wszyscy zakwalifikowani do projektu uczestnicy, w szczególności kandydaci do tytułu "Polskiej Marki Turystyki", otrzymają dostęp do zapewnionego przez ministerstwo wsparcia, takiego jak, tańsze miejsce na stoiskach na targach turystycznych, udział w szkoleniach, doradztwo eksperckie, organizacja audytów, wizyty studyjne, czy uczestnictwo w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.
MSiT podkreśla, że choć razem z POT nakreśliły pewne ramy projektu, to nie zamierzają narzucać gotowych rozwiązań, i że zarządzanie i kształt konkretnej marki ma być oddolną inicjatywą zgłaszających się. Do projektu "Polskie Marki Turystyczne" mogą aplikować zarejestrowane w Polsce organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki i inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Polskie Marki Turystyczne wystartowały
[2018-12-19 10:22 113.172.145.*]
strasznie to wszystko mętne... odpowiedz »
marginalizacja ROT-ów
[2018-12-20 09:16 212.47.247.*]
Cel jest oczywisty - wyeliminowanie z systemu POT-ROT-LOT Regionalnych Organizacji Turystycznych, które zdaniem rządzących, są powiązane z opozycyjnymi PO i PSL. Jest to element większej układanki, w której wszystkie instytucje mają jednolicie promować Polskę, jako silny kraj narodowo-katolicki, z dumną historią opartą na sławie oręża, kulcie żołnierzy wyklętych i geniuszu braci Kaczyńskich.
Anna Krupka to kolejna generacja ciotek rewolucji typu Krystyny Pawłowicz, ślepo wykonująca wszystkie polecenia z Nowogrodzkiej. Nie udało jej się zawładnąć jako marszałek województwem świętokrzyskim, więc teraz bez skrupułów zmajoryzuje rozleniwionego Bańkę, który zajmuje się wyłącznie własnym piarem i przyszłą karierą w międzynarodowej agencji antydopingowej. odpowiedz »
Polskie Marki Turystyczne wystartowały
[2018-12-20 02:09 51.15.204.*]
marginalizacja ROT-ów
[2018-12-20 02:22 51.15.204.*]
To jasne jak słońce!
Bańka z tą Krupką dostali z Nowogrodzkiej polecenie wyeliminowania z systemu POT-ROT-LOT obecnych Regionalnych Organizacji Turystycznych, które uzyskały zbyt dużą niezaležność i mają związki z PO i PSL.
Wszystkie te nowe marki będą musiały być wiernymi realizatorami polityki PiS, promować państwo narodowo-katolickie i żołnierzy wyklętych! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Belgowie uznali Kraków za miasto roku
Inspekcja Handlowa skontrolowała nadmorskie lokale gastronomiczne
Świątynia Jowisza w Syrakuzach zostanie otwarta dla turystów
Europa Ubezpieczenia rozszerza zakres ubezpieczeń turystycznych o kwarantannę
Lato 2019: Egipt i Turcja dużo droższe?
Wicepremier Gowin o pomocy dla gmin górskich
WTTC: straciliśmy miliony miejsc pracy w turystyce
Hilton uznany za najlepsze miejsce do pracy
Norweski milioner kupi markę należącą do Thomasa Cooka
Paweł Niewiadomski ponownie w zarządzie ECTAA
Warszawa wprowadza nową politykę turystyczną
KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Wzrasta wpływ branży eventowej na gospodarkę
Sąd UE: Pomoc dla Air France nieważna
Sieć luksusowych hoteli z nowym właścicielem
Niejasne przepisy dotyczące voucherów budzą kontrowersje
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co wybierają?
Nocowanie.pl: widać wzrost zainteresowania urlopowymi rezerwacjami
Prezydent podpisał ustawę o imprezach turystycznych