Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
Powstanie projekt wsparcia dla przemysłu spotkań
21 października w Katowicach podczas Gali Ambasadorów Kongresów Polskich Polskie Linie Lotnicze LOT oraz Polska Organizacja Turystyczna ogłosiły powstanie Narodowego Programu Wsparcia dla Przemysłu Spotkań.
Celem programu jest zapewnienie biletów lotniczych przedstawicielom świata nauki, kultury, sportu, biznesu i innych środowisk (tzw. Ambasadorom Kongresów), aby mogli aktywnie uczestniczyć w procesie pozyskiwania do Polski kolejnych międzynarodowych spotkań i wydarzeń biznesowych, tj. konferencji, kongresów i targów.
Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań działa w oparciu o założenia Programu Ambasadorów Kongresów Polskich, który realizowany jest od 1998 roku wspólnie przez Polską Organizację Turystyczną oraz organizację pozarządową - Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.
Pozyskiwanie wydarzeń, a w szczególności międzynarodowych kongresów to skomplikowany i długotrwały proces, przynoszący korzyści finansowe dla wszystkich jego uczestników m.in. obiektów kongresowych, hoteli, przedsiębiorców oferujących profesjonalne usługi w zakresie organizacji wydarzeń, firm transportowych, miasta gospodarzy, jak i linii lotniczych. Dodatkową wartością tego obszaru sektora MICE jest transfer wiedzy, technologii oraz potencjalnie nowe inwestycje.
Przemysł spotkań to tzw. sektor przyszłości, oferujący wysokiej jakości usługi i sprzedaż wartości intelektualnych. Jest on jednym z najbardziej nowoczesnych sektorów gospodarki krajów rozwiniętych. Szacuje się, że w Polsce powiększa on dochody narodowego PKB o ponad 1 proc., tworzy setki tysięcy miejsc pracy i generuje wielomiliardowe obroty. Rozwój tego sektora jest jednym z kluczowych priorytetów promocyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej, w ramach której działa Poland Convention Bureau (PCB). Dlatego cieszymy się, że będzie nas wspierał nasz narodowy przewoźnik PLL LOT powiedział Robert Andrzejczyk prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Jednym z najważniejszych czynników decydujących o wyborze destynacji na wydarzenie jest dostępność komunikacyjna miasta (m.in. połączenia lotnicze), dostępność wysokiej klasy infrastruktury kongresowej, baza noclegowa czy specjalizacja badawcza i naukowa regionu. Na znaczeniu zyskuje także zaangażowanie i wsparcie (często finansowe) miast i regionów, zaangażowanie przedstawicieli władz oraz rola tzw. Ambasadora Kongresów, który wspólnie z convention bureaux pozyskuje wydarzenie.
Oferta naszego kraju odpowiada w wysokim stopniu wymaganiom stawianym przez organizatorów. Mocnymi stronami Polski są centralne położenie w Europie, stale poszerzana siatka połączeń lotniczych (dzięki Polskim Liniom Lotniczym LOT i warszawskim hubom), wysoki poziom bezpieczeństwa, dostępność cenowa oraz infrastrukturalna oraz wsparcie zapewniane przez 11 polskich convention bureaux, wyspecjalizowanych w obszarze MICE.
Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań, którego operatorem jest PLL LOT, skierowany jest do najbardziej aktywnych Ambasadorów Kongresów oraz przedstawicieli miast i regionów. Bilety lotnicze, o które mogą wnioskować, umożliwią im dotarcie z kongresową ofertą Polski do decydentów, tj. właścicieli międzynarodowych wydarzeń.
Na pokładach Polskich Linii Lotniczych, lidera wśród tradycyjnych przewoźników Europy Środkowej i Wschodniej, przewieziemy w 2019 roku 10 milionów pasażerów, a w perspektywie otwarcia Centralnego Portu Komunikacyjnego będziemy przewozić około 25 mln pasażerów rocznie. LOT oferuje znakomite połączenia do dużych polskich miast - potencjalnych gospodarzy targów i kongresów, z ponad 100 największych miast całej Europy i czołowych stolic pozaeuropejskich. Nasze atuty to dobrze zaprojektowana siatka połączeń, nowa flota oraz dogodne godziny operacji lotniczych. LOT będzie rozwijał ofertę dla sektora MICE. Zamierzamy zwiększyć nasz udział w tym rynku i wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną wspierać promocję Polski wśród organizatorów wydarzeń, między innymi dzięki takim inicjatywom jak Program Wsparcia dodał Michał Fijoł, członek zarządu ds. handlowych PLL LOT.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT wesprze MICE
[2019-10-25 20:26 37.187.147.*]
A teraz zacznie się masowe przyznawanie tytułów Ambasadorów Kongresów prominentnym funkcjonariuszom PiS... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział hotele, pensjonaty:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Jakie trendy w europejskich
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Starsze aktualności:
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Kiwi.com: Polacy planują podróże zagraniczne
Majówka Last Minute nad Bałtykiem
Thomas Cook sprzeda linie lotnicze?
Wzrost cen wyjazdów turystycznych hamuje
Legalizacja marihuany sposobem na przyciągnięcie turystów?
Airbnb pokryje część strat swoich gospodarzy
Pożar w jednej z najbardziej znanych, krakowskich restauracji
Prezydent Krakowa obiecuje pomoc dla firm turystycznych
Kraków Airport z ACI Airport Health Accreditation
Lufthansa podpisuje umowę z Sabre
IATA: Członkowie załóg nie powinni być poddawani testom PCR
Sindbad zaczyna wznawiać kursy do Niemiec
Asystent rezydenta - kulisy zawodu
KLM odbył pierwszy lot z wykorzystaniem syntetycznego paliwa lotniczego
Polskie miasta wsród najbardziej romantycznych kierunków
Majówka i Wielkanoc w hotelach słabsze niż w poprzednich latach