Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER/OPIEKUN KLIENTA VIP
- Dzierżawa pensjonatu, hotelu
- Doradca klienta d/s turystyki
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl Poznań Franowo
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz

Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej
Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje.
Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - "TIME FOR POLAND". Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski. Grupą docelową są osoby młode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia się reklama "TIME FOR POLAND", która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.
Sprawdziliśmy potencjał turystyczny państw europejskich. W badaniu okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże - mówi Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ruszyła kampania Time for Poland
[2018-09-12 15:51 81.219.226.*]
bardzo wydumane i naciągane te założenia.
Czy w POT już nie ma specjalistów od turystyki??! odpowiedz »Ruszyła kampania Time for Poland
[2018-09-16 21:20 93.75.15.*]
Rzeczywiście mętnie.
Pewnie to pomysł tej starszej Pani z perfumerii... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział hotele, pensjonaty:
JW Marriott otworzy hotel w
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Wakacyjne plany Polaków na ten
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Cypr zmienia protokoły wjazdowe
Polacy wjadą do Turcji bez paszportu
Focus Hotels planuje kolejny obiekt
Elba: Darmowy urlop, jeśli będzie padał deszcz
Pierwsza kulinarna hala w Polsce bije rekordy popularności
Który model promocji turystycznej wybieramy?
Listopad łaskawy dla cypryjskiej turystyki
Islandzki wulkan straszy Europę
Kto zwyciężył w World Class Poland 2021?
TSUE: tylko jedna kara za brak wykresówek
Restauracje będą szkolić personel jak obsługiwać osoby niewidome?
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu krótkoterminowego
Piloci British Airways pomylili trasę
Trzęsienie ziemi w środkowej Szwajcarii. Władze liczą straty
Czeskie zamki i pałace wkrótce rozpoczną sezon turystyczny
Rozbudowano terminal pasażerski na lotnisku w Lublinie
Przedstawiciel protestujących touroperatorów dołączy do rozmów z ministerstwem
Premier podał datę otwarcia granic