Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej
Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje.
Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - "TIME FOR POLAND". Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski. Grupą docelową są osoby młode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia się reklama "TIME FOR POLAND", która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.
Sprawdziliśmy potencjał turystyczny państw europejskich. W badaniu okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże - mówi Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ruszyła kampania Time for Poland
[2018-09-12 15:51 81.219.226.*]
bardzo wydumane i naciągane te założenia.
Czy w POT już nie ma specjalistów od turystyki??! odpowiedz »Ruszyła kampania Time for Poland
[2018-09-16 21:20 93.75.15.*]
Rzeczywiście mętnie.
Pewnie to pomysł tej starszej Pani z perfumerii... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair popiera politykę zerowej
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Dział hotele, pensjonaty:
Długie weekendy w 2025 zachęcają do
Powstaje wielka grupa serwisów
Starsze aktualności:
Branża piwowarska liczy na
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc
Tajlandia dofinansuje leczenie
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Cypr zmienia protokoły wjazdowe
Polacy wjadą do Turcji bez paszportu
Focus Hotels planuje kolejny obiekt
Elba: Darmowy urlop, jeśli będzie padał deszcz
Pierwsza kulinarna hala w Polsce bije rekordy popularności
Który model promocji turystycznej wybieramy?
Listopad łaskawy dla cypryjskiej turystyki
Islandzki wulkan straszy Europę
Kto zwyciężył w World Class Poland 2021?
TSUE: tylko jedna kara za brak wykresówek
Restauracje będą szkolić personel jak obsługiwać osoby niewidome?
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu krótkoterminowego
Piloci British Airways pomylili trasę
Trzęsienie ziemi w środkowej Szwajcarii. Władze liczą straty
Czeskie zamki i pałace wkrótce rozpoczną sezon turystyczny
Rozbudowano terminal pasażerski na lotnisku w Lublinie
Przedstawiciel protestujących touroperatorów dołączy do rozmów z ministerstwem
Premier podał datę otwarcia granic