Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wychowawca poszukiwany - Zimowiska Zakopane 2025
- Przewodnik - praca w Grecji
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej
Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje.
Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - "TIME FOR POLAND". Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski. Grupą docelową są osoby młode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia się reklama "TIME FOR POLAND", która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy.
Sprawdziliśmy potencjał turystyczny państw europejskich. W badaniu okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże - mówi Agnieszka Jędrzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ruszyła kampania Time for Poland
[2018-09-12 15:51 81.219.226.*]
bardzo wydumane i naciągane te założenia.
Czy w POT już nie ma specjalistów od turystyki??! odpowiedz »Ruszyła kampania Time for Poland
[2018-09-16 21:20 93.75.15.*]
Rzeczywiście mętnie.
Pewnie to pomysł tej starszej Pani z perfumerii... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
eSky zachęca do wczesnego planowania
Dział hotele, pensjonaty:
B&B HOTELS zapowiada kolejne
Nowa dyrektor regionalna IGHP w woj.
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Cypr zmienia protokoły wjazdowe
Polacy wjadą do Turcji bez paszportu
Focus Hotels planuje kolejny obiekt
Elba: Darmowy urlop, jeśli będzie padał deszcz
Pierwsza kulinarna hala w Polsce bije rekordy popularności
Który model promocji turystycznej wybieramy?
Listopad łaskawy dla cypryjskiej turystyki
Islandzki wulkan straszy Europę
Kto zwyciężył w World Class Poland 2021?
TSUE: tylko jedna kara za brak wykresówek
Restauracje będą szkolić personel jak obsługiwać osoby niewidome?
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu krótkoterminowego
Piloci British Airways pomylili trasę