Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent w EXIMTOURS
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
POT rozpoczęła kampanię promocyjną na 14 rynkach
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem "Poland. More than you expected".
Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć. POT chce pokazać odbiorcom, że w Polsce można spotkać światowej klasy atrakcje, a nasz kraj jest kierunkiem czekającym wciąż na odkrycie.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, tj. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia). Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook. Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków zagranicznych w wieku 25-45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem oraz turystyką kulturową.
Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Zamierzamy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem Poland. More than you expected planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów - mówi Rafał Szlachta, prezes POT.
Kampania realizowana jest przy współpracy z eSky.pl oraz SOJERN. Spot został wyprodukowany przez agencję Pro Loko. Działania promocyjne trwać będą w okresie listopad-grudzień br.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa kampania POT
[2021-11-24 12:25 198.50.152.*]
to chyba przygotowywali aktywiści i działacze Porozumienia Gowina z Wieliczki
Ciekawe kto teraz zgarnie offset ????!!!
***** *** odpowiedz »Nowa kampania POT
[2021-11-25 10:38 176.221.120.*]
żart!! Mogliby się bardziej postarać. Słabizna!!!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział hotele, pensjonaty:
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Mobilne paczkomaty dla
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Od stycznia tylko jeden nowy kraj w Schengen
POT i Polonus podpisały porozumienie o współpracy
Turyści decydowali się na coraz dłuższe i bardziej komfortowe wyjazdy
Listopad łaskawy dla cypryjskiej turystyki
Islandzki wulkan straszy Europę
Kto zwyciężył w World Class Poland 2021?
TSUE: tylko jedna kara za brak wykresówek
grecja objazdowa z Biurem podróży Martin
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II kwartale
Pomysł na City Break - tanie loty do Paryża
Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej
Trzęsienie ziemi w środkowej Szwajcarii. Władze liczą straty
Czeskie zamki i pałace wkrótce rozpoczną sezon turystyczny
Rozbudowano terminal pasażerski na lotnisku w Lublinie
Przewodnik turystyczny po Płocku i okolicach - Sylwia Wojewódzka