Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent w EXIMTOURS
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Join UP! odpowiada OSAT-owi
Biuro podróży Join UP! odpowiada na komunikat Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych.
OSAT wydał w weekend rekomendację aby nie współpracować z biurami Join UP! oraz Anex Tours. Pisaliśmy o tym w aktualności OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma touroperatorami
Poniżej publikujemy odpowiedź biura Join UP!, na zarzuty ze strony OSAT-u.
Szanowni Agenci, Członkowie OSAT oraz wszyscy niezależni Agenci,
W odpowiedzi na treść rekomendacji wydanej przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT), Join UP! Polska pragnie podkreślić swoje głębokie zaangażowanie w respektowanie zasad i praktyk wypracowanych przez rynek polski oraz nasze nieustające dążenie do bycia aktywnym uczestnikiem w procesie ewolucji branży turystycznej. Jako stosunkowo nowy tour operator w Polsce, stawiamy sobie za cel nie tylko dostarczanie atrakcyjnych ofert turystycznych, ale także kontrybucję do rozwoju całego sektora. Jesteśmy przekonani, że szersze środowisko konkurencyjne jest kluczem do rozwoju jakości usług i produktów turystycznych, ponadto umożliwia dywersyfikację własnego portfela oraz bezpośrednio demokratyzuje dostęp do turystyki.
Z przykrością przyjęliśmy i czujemy się zawiedzeni bezpodstawnym oświadczeniem OSAT, które nawołuje do wykluczenia nas z grona tour operatorów. Wierzymy, że takie postępowanie, paradoksalnie, może okazać się szkodliwe dla branży turystycznej w długiej perspektywie, ograniczając jej potencjał rozwoju i innowacyjność.
Od początku działalności w Polsce, pracujemy ze wszystkimi i każdej agencji, bez wyjątków, otworzyliśmy drzwi do współpracy. Niezależnie od potencjału, podejmujemy autonomiczną współpracę ze wszystkimi chętnymi agencjami. Firmy te zaufały nam i dały możliwość zaprezentowania wakacyjnych ofert Join UP! polskim turystom.
Za współpracę tę dziękujemy, z przyjemnością ją kontynuujemy i skutecznie rozwijamy. Fakt, że niemal 1500 firm korzysta już z naszej oferty potwierdza, że nasza strategia kooperacji oraz oferowane usługi odpowiadają na potrzeby rynku. Kontynuacja tej współpracy i dalszy jej rozwój przyniesie korzyści nie tylko agencjom turystycznym, ale przede wszystkim polskim turystom, którzy dzięki temu mają dostęp do coraz bogatszej, bardziej zróżnicowanej oferty wakacyjnej. Marzenia o dostarczaniu niezapomnianych wrażeń z podróży, są w zasięgu ręki, dzięki współpracy, która opiera się na zaufaniu, wspólnych wartościach i nieustannym dążeniu do najwyższej jakości.
Szczycimy się oferowaniem niezwykle szerokiego wachlarza opcji hotelowych na każdej z destynacji, gdzie zawsze w naszej ofercie znajduje się około 200 hoteli w tym butikowe, nie tak oblegane przez masowego turystę. To stanowi znaczącą zmianę w stosunku do dotychczasowych praktyk rynkowych i oferowania maksymalnie 20-40 obiektów i każdego roku tych samych. Różnorodność pozwala agentom na skuteczne personalizowanie ofert wyjazdów dla klientów.
Przy wspólnie wypracowanym planie sprzedażowym i marketingowym, pod kątem promocji nieznanych hoteli w Polsce, oferta dedykowana może być przygotowana dla każdego agenta z wizją na rozwój. Takie praktyki stosowane są już od dawna przez innych graczy branży, takich jak linie lotnicze czy agregatorzy hotelowi. W dzisiejszym bardzo konkurencyjnym środowisku, efektywność sprzedażowa oparta na budowaniu trwałych i owocnych relacji z partnerami jest kluczem do sukcesu i stabilnej pozycji.
Oferty dedykowane, wspomniane przez OSAT, dotyczą jedynie oferty hotelowej, którą obecnie proponujemy naszym klientom w ramach współpracy z portalem wakacje.pl. Oferta ta jest ograniczona czasowo i odnosi się tylko do wybranych obiektów hotelowych rotacyjnie (stanowią one około 1,8% wszystkich ofert Join UP!). Właśnie takie podejście pozwala między innymi na skuteczniejsze wypromowanie obiektów hotelowych dotychczas
nieznanych w Polsce.
Pozostajemy wierni naszej wizji Let s be Friends". Z myślą o agentach kształtujemy warunki współpracy, by były jak najbardziej korzystne i odpowiadały potrzebom agenta w Polsce - oferujemy atrakcyjne warunki umowy, konkurencyjne prowizje, rezygnujemy z wymogów depozytowych, nie nakładamy kar za niewypracowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Zgodnie z preferencjami naszych partnerów, prowizję płacimy z góry", co oznacza, że nikt nie czeka na wynagrodzenie za pracę, a wręcz przeciwnie, otrzymuje je natychmiast. Oferujemy możliwość zwiększania swojego wynagrodzenia poprzez częste i atrakcyjne akcje promocyjne oraz sprzedażowe. Rolą zespołu sprzedażowego jest wspieranie agentów w codziennej pracy i wspólne dążenie do osiągania coraz lepszych wyników sprzedażowych oraz wspólne realizowanie celów biznesowych. W ciągu kilku ostatnich miesięcy rozwinęliśmy zespół, składający się obecnie z 8 doświadczonych Kierowników Regionalnych.
W niespełna rok naszej działalności operacyjnej dwukrotnie spotkaliśmy się łącznie z ponad 800 agentami w 9 największych miastach Polski. Naszym celem była organizacja spotkań biznesowych zarówno z zespołem Join UP! jak również z 25 zaproszonymi partnerami z Turcji oraz z Egiptu. Otworzyliśmy drzwi naszej centrali w Warszawie dla 70 biur podróży. Podczas webinarów, przekazaliśmy ponad 1000 agentom wiedzę produktową dotyczącą oferty letniej oraz zimowej. Dotychczas wspólnie z ponad 140 agentami udaliśmy się do Turcji, Czarnogóry, Albanii, Egiptu, na Zanzibar oraz Sri Lankę. Stworzyliśmy specjalną "Bibliotekę", czyli bank informacji o naszych kierunkach, której założeniem jest ułatwienie codziennej obsługi klientów. W październiku 2023 wystartowaliśmy z ogólnopolską kampanią marketingową, której celem było zbudowanie świadomości marki
wśród klientów.
Zaistniała sytuacja nie zmieniła naszego dotychczasowego podejścia i otwartości do dialogu z każdym graczem naszej branży w tym np. naszymi konkurentami, jak również ze stowarzyszeniami takimi jak OSAT. Wierząc, że wspólne rozmowy otworzą drogę do lepszego zrozumienia naszych intencji i przyczynią się do rozwoju branży turystycznej w Polsce, na co wszyscy, a przede wszystkim klienci, zasługujemy, jesteśmy otwarci na dialog z OSAT i każdym niezależnym agentem by wspólnie znaleźć rozwiązanie win-win, które pozwoli nam wspólnie się rozwijać. Jesteśmy przekonani, że tylko przez współpracę, otwartość na zmiany i dialog możemy razem budować branżę turystyczną, która będzie odpowiadać na potrzeby wszystkich - zarówno agentów turystycznych, jak i podróżujących Polaków.
Z ukłonami,
W imieniu zespołu JoinUP! Polska
Anna Staszewska
Dyrektor Zarządzająca
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje.pl doceniają
Dokąd polecą Polacy w okresie
Dział prawo i podatki:
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Nowy przewoźnik na czarnej liście
Lotnisko w Białymstoku utknęło w
Starsze aktualności:
UFG radzi jak sprawdzić
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Wakacyjne plany Polaków na ten
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Komisja Europejska zatwierdza pomoc dla Alitalii
Które piwa nagrodzono na Chmielakach Krasnostawskich?
UNWTO zacieśnia współpracę z Arabią Saudyjską
Turcja znacznie zwiększy środki na promocję turystyczną
Wracają kontrole na granicy ze Słowacją
Powstaje nowy aquapark na wyspie Wolin
Rusza sezon wakacyjny na wrocławskim lotnisku
Przewodnicy na światowym poziomie
Toskania mówi nie dla plastiku na plażach
Wybrano najlepszy kierunek turystyczny 2018 roku
Nowy dyrektor Lotniska Chopina
Małopolska poszukuje miejsc przyjaznych rowerzystom
Przewoźnik zapowiada redukcję ponad 3000 miejsc pracy
poszukuję noclegów w Niemczech, dla grupy uczniów