Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Psycholog/Pedagog/Socjoterapeuta/ 28.02-2.03
- Poszukiwana pielęniarka/ratownik med.
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
Ilu nowych samolotów będą potrzebować przewoźnicy?
Wzrost ruchu lotniczego będzie zmuszał przewoźników do powiększania floty. Jak wielu samolotów będą potrzebować linie lotnicze?
Według najnowszej globalnej prognozy Airbus Global Market Forecast 2017-2036, w związku ze wzrostem ruchu o 4,4 proc. rocznie światowa flota samolotów pasażerskich ma zwiększyć się ponad dwukrotnie do ponad 40 000 maszyn w ciągu następnych 20 lat.
W okresie tym zwiększająca się liczba osób lecących po raz pierwszy, rosnące przychody przeznaczane na podróże drogą powietrzną, rozwój turystyki, liberalizacja branży, nowe połączenia oraz ewoluujące modele biznesowe linii lotniczych stworzą popyt na 34 170 samolotów pasażerskich i 730 towarowych o łącznej wartości 5,3 bln dol. Ponad 70 proc. nowych jednostek to samoloty wąskokadłubowe, z czego 60. proc. ma zaspokoić rosnący popyt, a 40 proc. - zastąpić mniej paliwooszczędne maszyny.
Podwojenie floty komercyjnej w ciągu następnych 20 lat będzie wymagać wyszkolenia 530 000 nowych pilotów i 550 000 nowych techników serwisowych.
Wzrost ruchu powietrznego jest największy na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Indie, pozostała część Azji oraz Ameryka Łacińska, i niemal dwukrotnie przewyższa prognozowaną roczną stopę wzrostu w wysokości 3,2 proc. na rynkach dojrzałych, takich jak Ameryka Północna oraz Europa Zachodnia. Rynki wschodzące, na których obecnie mieszka 6,4 mld z liczącej 7,4 mld osób światowej populacji, w 2036 r. będą reprezentować niemal 50 proc. prywatnej konsumpcji na świecie.
W ciągu następnych 20 lat 41 proc. nowych dostaw trafi do regionu Azji i Pacyfiku, 20 proc. do Europy i 16 proc. do Ameryki Północnej. Klasa średnia powiększy się niemal dwukrotnie do blisko pięciu miliardów osób, a rosnący dobrobyt sprawi, że lotnictwo stanie się bardziej dostępne zwłaszcza w gospodarkach wschodzących, gdzie wydatki na przewozy lotnicze podwoją się.
W segmencie szerokokadłubowym, do którego należą rodziny A330, A350 XWB i A380, Airbus prognozuje zapotrzebowanie na około 10 100 samolotów o wartości 2,9 bln dol. W segmencie wąskokadłubowym, do którego należy rodzina A320neo, Airbus przewiduje zapotrzebowanie na około 24 810 samolotów o wartości 2,4 bln dol. W 2016 r. A321 reprezentował ponad 40 proc. dostaw i ponad 60 proc. zamówień w tym segmencie.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
Które paszporty są
Najlepsze prace magisterskie
Dział transport:
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Starsze aktualności:
Turystyka z gorszą obsługą
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Rozpoczęto remont kolejki na Kasprowy Wierch
Lotnisko w Radomiu zostanie rozbudowane?
Ile turyści wydali w Krakowie?
Kraków Airport liderem wzrostów wśród lotnisk regionalnych
Dokąd Polacy pojadą na wakacje?
Izrael zamknął przejście graniczne w Tabie
USA ograniczają zakaz wnoszenia laptopów na pokład
Mielno walczy z medialnymi rewelacjami stawiającymi nadmorskie miejscowości w złym świetle
Nagrodzono najlepsze publikacje turystyczne
Województwo pomorskie nagradza zasłużonych dla rozwoju turystyki
Chcesz poznać prawne aspekty turystyki dzieci i młodzieży?
Kto zwyciężył w regatach hotelarzy?
Poważne kłopoty samolotu podczas lądowania
Jaworzyna wysyła bony naszym klientom