TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych

Linie lotnicze KLM wykorzystują coraz to nowe serwisy społecznościowe do obsługi pasażerów.


Niedawno pisaliśmy o tym, iż holenderski przewoźnik będzie obsługiwał pasażerów także na Twitterze - KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera . Teraz linie lotnicze KLM poinformowały o rozpoczęciu współpracy z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami tego komunikatora. Za jego pośrednictwem można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

Podobnie jak w przypadku Messengera czy Twittera, WhatsApp będzie wkrótce służył wszystkim klientom KLM na świecie do odbioru dokumentów podróżnych. Za pomocą WhatsApp prześle pasażerom potwierdzenie rezerwacji lotniczej, w odpowiednim momencie otrzymamy przypomnienie o odprawie na lot, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której będziemy wygodnie używać na lotnisku posługując się naszym telefonem. Komunikator odezwie się też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. WhatsApp jest też kolejnym sposobem kontaktu z Działem Obsługi KLM, który jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej podróżny chce korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie można wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja "WhatsApp" i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca - z domu czy z lotniska.

Jak przekonuje przewoźnik, wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
klm linie lotnicze przewoźnik lotniczy media społecznościowe whatsapp




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję