Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki B2B
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025
- praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Lider działu turystyka - sklep sportowy Sportano...
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA


KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych
2017-09-07Linie lotnicze KLM wykorzystują coraz to nowe serwisy społecznościowe do obsługi pasażerów.
r e k l a m a
Niedawno pisaliśmy o tym, iż holenderski przewoźnik będzie obsługiwał pasażerów także na Twitterze - KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera . Teraz linie lotnicze KLM poinformowały o rozpoczęciu współpracy z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami tego komunikatora. Za jego pośrednictwem można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.
Podobnie jak w przypadku Messengera czy Twittera, WhatsApp będzie wkrótce służył wszystkim klientom KLM na świecie do odbioru dokumentów podróżnych. Za pomocą WhatsApp prześle pasażerom potwierdzenie rezerwacji lotniczej, w odpowiednim momencie otrzymamy przypomnienie o odprawie na lot, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której będziemy wygodnie używać na lotnisku posługując się naszym telefonem. Komunikator odezwie się też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. WhatsApp jest też kolejnym sposobem kontaktu z Działem Obsługi KLM, który jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej podróżny chce korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie można wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja "WhatsApp" i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca - z domu czy z lotniska.
Jak przekonuje przewoźnik, wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Decyzja UOKiK w sprawie
Małopolska promowana w
WARS testuje płatności
Dział dla turystów:
Żeglarze sprawdzają czystość mazurskich
Wyrok dla pasażera, który zakłócił lot
IGGP: Żadna z sił politycznych nie dba o branżę
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ponad 6 mln zł na upowszechnianie turystyki osób starszych
Lotnisko w Rzeszowie będzie lepiej skomunikowane
ECTAA: są testy i szczepienia, potrzeba planu bezpiecznego przywrócenia turystyki
Corendon Airlines zaoferują więcej kierunków na Lato 2022
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Włoski hotel pozwał chińskie ministerstwo zdrowia
Polska przedłuża kontrole na granicach wewnętrznych UE
OEES prognozuje sytuację lotnictwa po zakończeniu epidemii
Polska na czerwono, gastronomia tylko na wynos lub z dostawą
Sieć a&o testuje elektroniczne bilety na posiłki
Wicepremier Gowin o luzowaniu obostrzeń