Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych
Linie lotnicze KLM wykorzystują coraz to nowe serwisy społecznościowe do obsługi pasażerów.
Niedawno pisaliśmy o tym, iż holenderski przewoźnik będzie obsługiwał pasażerów także na Twitterze - KLM będzie obsługiwał pasażerów także przez Twittera . Teraz linie lotnicze KLM poinformowały o rozpoczęciu współpracy z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami tego komunikatora. Za jego pośrednictwem można teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.
Podobnie jak w przypadku Messengera czy Twittera, WhatsApp będzie wkrótce służył wszystkim klientom KLM na świecie do odbioru dokumentów podróżnych. Za pomocą WhatsApp prześle pasażerom potwierdzenie rezerwacji lotniczej, w odpowiednim momencie otrzymamy przypomnienie o odprawie na lot, a po jej dokonaniu - elektroniczną kartę pokładową, której będziemy wygodnie używać na lotnisku posługując się naszym telefonem. Komunikator odezwie się też za każdym razem, jak zmieni się status naszego lotu np. pojawi się opóźnienie. WhatsApp jest też kolejnym sposobem kontaktu z Działem Obsługi KLM, który jest czynny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej podróżny chce korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie można wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja "WhatsApp" i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał można skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca - z domu czy z lotniska.
Jak przekonuje przewoźnik, wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Dział dla turystów:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
LOT wprowadza odroczone
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Ponad 6 mln zł na upowszechnianie turystyki osób starszych
Lotnisko w Rzeszowie będzie lepiej skomunikowane
OEES prognozuje sytuację lotnictwa po zakończeniu epidemii
Polska na czerwono, gastronomia tylko na wynos lub z dostawą
Sieć a&o testuje elektroniczne bilety na posiłki
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Włoski hotel pozwał chińskie ministerstwo zdrowia
Polska przedłuża kontrole na granicach wewnętrznych UE
Branża piwowarska w Polsce przechodzi rewolucję
Jakie będą trendy w turystyce po pandemii?
Światowe Forum Ekonomiczne o rozwoju sektora turystycznego