Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


KLM wprowadzą nową klasę
Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM zapowiedziały, że już niebawem wprowadzą na rynek nową kabinę: Premium Comfort.
Będzie to kabina pośrednia pomiędzy klasą ekonomiczną a biznes, dostępna na lotach międzykontynentalnych, która zaoferuje podróżnym więcej przestrzeni, komfortu, prywatności i dodatkowych usług niż klasa ekonomiczna, jednak w znacznie niższej cenie niż przelot w klasie biznes. Dzięki stworzeniu tej nowej opcji, KLM ma nadzieję sprostać oczekiwaniom swoich klientów, którzy poszukują więcej komfortu podczas podróży, ale w przystępnej cenie.
W nowe kabiny zostaną wyposażone szerokokadłubowe samoloty we flocie KLM: Boeing B787-9 i Boeing B 787-10 Dreamliner oraz Boeing B777-200 i 300, a w pierwszej kolejności Premium Comfort będzie dostępna na trasach do Ameryki Północnej. Sprzedaż biletów ma ruszyć od końca lipca b.r. Stopniowo będzie też rósł wybór tras, na których będzie można podróżować w nowej klasie.
Premium Comfort to zupełnie nowa klasa podróży, w osobnej kabinie, z nowym typem foteli i odrębną koncepcją serwisu pokładowego podczas lotów dalekiego zasięgu. Każda kabina zostanie wyposażona w 21 do 28 (w zależności od typu samolotu) foteli, które zostały zaprojektowane przez Collins Aerospace we współpracy ze specjalistami z KLM. Nowy fotel jest szerszy, a jego oparcie odchyla się w znacznie większym stopniu w porównaniu z klasą ekonomiczną. Podróżni będą mieli do dyspozycji więcej przestrzeni na nogi, podnóżek i większy ekran oraz słuchawki w funkcją redukcji szumu, podobnie jak pasażerowie World Business Class. Linia zaplanowała też miły akcent, jakim jest dedykowany pasażerom klasy Premium Comfort, zestaw akcesoriów podróżnych.
Niebawem specjaliści z KLM Engineering & Maintenance na lotnisku Amsterdam Schiphol rozpoczną rekonfigurację kabin w samolotach Boeing B787-9 i 10 (Dreamliner) oraz Boeing B777-200 i 300.
Wkrótce oddamy do dyspozycji naszych klientów nową klasę Premium Comfort, wobec której mamy duże oczekiwania, w oparciu o szeroko zakrojone badania rynku. Oczekujemy, że Premium Comfort spełni życzenia zarówno pasażerów biznesowych, jak i osób podróżujących na urlop, wzmacniając jednocześnie pozycję KLM jako globalnego przewoźnika sieciowego oferującego atrakcyjny i zróżnicowany produkt pokładowy - od klasy ekonomicznej, poprzez Premium Comfort, po klasę biznes. Poprzez wprowadzenie nowej kabiny potwierdzamy też nasze partnerstwo z Delta Air Lines, Air France i Virgin Atlantic na trasach północnoatlantyckich, gdzie teraz dysponujemy wzajemnie korespondującymi klasami i produktami. - powiedział Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy ds. doświadczenia klienta
Na potrzeby nowej klasy Premium Comfort, KLM stworzył odrębną koncepcję serwisu pokładowego. W zależności od czasu trwania lotu, goście Premium Comfort na trasach międzykontynentalnych otrzymają jeden lub dwa posiłki na ciepło, w ramach których będą dostępne do wyboru dania mięsne, rybne i wegetariańskie. Po posiłku będą serwowane kawa, herbata, likier i lody. Serwis wzbogacą oferowane pomiędzy posiłkami różnorodne przekąski i koktajle, które w dużej mierze zostaną wybrane spośród najbardziej popularnych pozycji w Klasie World Business. Większość zastawy jak specjalne sztućce, miski i talerze zostały wykonane z lekkiego polipropylenu i są przeznaczone do wielokrotnego użytku. Natomiast akcesoria, które nie nadają się do wielokrotnego użycia, zostały wykonane z PEF - tworzywa opartego na surowcach roślinnych, które podlega całkowitemu przetworzeniu. Wszystkie elementy serwisu pokładowego zostały ponadto dokładnie ocenione w kontekście gospodarki o obiegu zamkniętym, pod względem wagi oraz walorów estetycznych.
Poza komfortową kabiną na pokładzie samolotu, klienci klasy Premium Comfort doświadczą udogodnień również na lotnisku. Czekają na nich przywileje SkyPriority, w tym preferencyjna odprawa i pierwszeństwo w wejściu na pokład. Ponadto przelot w Premium Comfort uprawnia do zabrania większej ilości bagażu, która podobnie jak w klasie biznes obejmuje dwie sztuki bagażu rejestrowanego (do 23 kg każda) oraz 2 sztuki bagażu podręcznego plus akcesorium o łącznej wadze 18 kg.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Dział transport:
Katowice Airport ostrzega przed
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Linie Emirates ponownie otwierają ponad 20 poczekalni lotniskowych
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie certyfikatów szczepień
Port Lotniczy Wrocław z nowym rozkładem lotów
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed pandemii
Ponad 6 mln zł na upowszechnianie turystyki osób starszych
Lotnisko w Rzeszowie będzie lepiej skomunikowane
Podczas wakacji rośnie korzystanie z assistance medycznego
IATA: Przed pojawieniem się Omikronu ruch lotniczy stopniowo zmniejszał spadki
Otwarto nowy hotel w Katowicach
Jakie nieprawidłowości Inspekcja Handlowa wykryła w lokalach gastronomicznych?
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Włoski hotel pozwał chińskie ministerstwo zdrowia
Mouzenidis Travel z nowym przedstawicielem regionalnym
Wybrano wykonawcę rozbudowy terminalu pasażerskiego w Gdańsk Airport
Sofitel w Budapeszcie zmienia właściciela, ale nie zarządcę
KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych
Turystyka może mieć walory terapeutyczne
Jakie wyniki osiągnął Sfinks Polska w I kwartale?