Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Pilot Praga-Wiedeń-Bratysława
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
KLM wprowadzą nową klasę
Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM zapowiedziały, że już niebawem wprowadzą na rynek nową kabinę: Premium Comfort.
Będzie to kabina pośrednia pomiędzy klasą ekonomiczną a biznes, dostępna na lotach międzykontynentalnych, która zaoferuje podróżnym więcej przestrzeni, komfortu, prywatności i dodatkowych usług niż klasa ekonomiczna, jednak w znacznie niższej cenie niż przelot w klasie biznes. Dzięki stworzeniu tej nowej opcji, KLM ma nadzieję sprostać oczekiwaniom swoich klientów, którzy poszukują więcej komfortu podczas podróży, ale w przystępnej cenie.
W nowe kabiny zostaną wyposażone szerokokadłubowe samoloty we flocie KLM: Boeing B787-9 i Boeing B 787-10 Dreamliner oraz Boeing B777-200 i 300, a w pierwszej kolejności Premium Comfort będzie dostępna na trasach do Ameryki Północnej. Sprzedaż biletów ma ruszyć od końca lipca b.r. Stopniowo będzie też rósł wybór tras, na których będzie można podróżować w nowej klasie.
Premium Comfort to zupełnie nowa klasa podróży, w osobnej kabinie, z nowym typem foteli i odrębną koncepcją serwisu pokładowego podczas lotów dalekiego zasięgu. Każda kabina zostanie wyposażona w 21 do 28 (w zależności od typu samolotu) foteli, które zostały zaprojektowane przez Collins Aerospace we współpracy ze specjalistami z KLM. Nowy fotel jest szerszy, a jego oparcie odchyla się w znacznie większym stopniu w porównaniu z klasą ekonomiczną. Podróżni będą mieli do dyspozycji więcej przestrzeni na nogi, podnóżek i większy ekran oraz słuchawki w funkcją redukcji szumu, podobnie jak pasażerowie World Business Class. Linia zaplanowała też miły akcent, jakim jest dedykowany pasażerom klasy Premium Comfort, zestaw akcesoriów podróżnych.
Niebawem specjaliści z KLM Engineering & Maintenance na lotnisku Amsterdam Schiphol rozpoczną rekonfigurację kabin w samolotach Boeing B787-9 i 10 (Dreamliner) oraz Boeing B777-200 i 300.
Wkrótce oddamy do dyspozycji naszych klientów nową klasę Premium Comfort, wobec której mamy duże oczekiwania, w oparciu o szeroko zakrojone badania rynku. Oczekujemy, że Premium Comfort spełni życzenia zarówno pasażerów biznesowych, jak i osób podróżujących na urlop, wzmacniając jednocześnie pozycję KLM jako globalnego przewoźnika sieciowego oferującego atrakcyjny i zróżnicowany produkt pokładowy - od klasy ekonomicznej, poprzez Premium Comfort, po klasę biznes. Poprzez wprowadzenie nowej kabiny potwierdzamy też nasze partnerstwo z Delta Air Lines, Air France i Virgin Atlantic na trasach północnoatlantyckich, gdzie teraz dysponujemy wzajemnie korespondującymi klasami i produktami. - powiedział Boet Kreiken, wiceprezes wykonawczy ds. doświadczenia klienta
Na potrzeby nowej klasy Premium Comfort, KLM stworzył odrębną koncepcję serwisu pokładowego. W zależności od czasu trwania lotu, goście Premium Comfort na trasach międzykontynentalnych otrzymają jeden lub dwa posiłki na ciepło, w ramach których będą dostępne do wyboru dania mięsne, rybne i wegetariańskie. Po posiłku będą serwowane kawa, herbata, likier i lody. Serwis wzbogacą oferowane pomiędzy posiłkami różnorodne przekąski i koktajle, które w dużej mierze zostaną wybrane spośród najbardziej popularnych pozycji w Klasie World Business. Większość zastawy jak specjalne sztućce, miski i talerze zostały wykonane z lekkiego polipropylenu i są przeznaczone do wielokrotnego użytku. Natomiast akcesoria, które nie nadają się do wielokrotnego użycia, zostały wykonane z PEF - tworzywa opartego na surowcach roślinnych, które podlega całkowitemu przetworzeniu. Wszystkie elementy serwisu pokładowego zostały ponadto dokładnie ocenione w kontekście gospodarki o obiegu zamkniętym, pod względem wagi oraz walorów estetycznych.
Poza komfortową kabiną na pokładzie samolotu, klienci klasy Premium Comfort doświadczą udogodnień również na lotnisku. Czekają na nich przywileje SkyPriority, w tym preferencyjna odprawa i pierwszeństwo w wejściu na pokład. Ponadto przelot w Premium Comfort uprawnia do zabrania większej ilości bagażu, która podobnie jak w klasie biznes obejmuje dwie sztuki bagażu rejestrowanego (do 23 kg każda) oraz 2 sztuki bagażu podręcznego plus akcesorium o łącznej wadze 18 kg.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Listopad trochę rozczarował, a grudzień nie wygląda
Dział transport:
Skąd Polacy przylecą na
Dokąd polecą Polacy w okresie
Kolejny przewoźnik pod lupą
Starsze aktualności:
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nocowanie.pl bez optymizmu o
Krok w stronę uruchomienia połączeń z Polski do
Jak ubezpieczają się wyjeżdżający na
Raport Travelplanet pokazuje
Jakie nastroje ma pomorska branża
Sąd UE kwestionuje pomoc dla
Linie Emirates ponownie otwierają ponad 20 poczekalni lotniskowych
Parlament Europejski przyjął stanowisko w sprawie certyfikatów szczepień
Port Lotniczy Wrocław z nowym rozkładem lotów
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed pandemii
Ponad 6 mln zł na upowszechnianie turystyki osób starszych
Lotnisko w Rzeszowie będzie lepiej skomunikowane
Podczas wakacji rośnie korzystanie z assistance medycznego
IATA: Przed pojawieniem się Omikronu ruch lotniczy stopniowo zmniejszał spadki
Otwarto nowy hotel w Katowicach
Jakie nieprawidłowości Inspekcja Handlowa wykryła w lokalach gastronomicznych?
Nowe Trendy w Turystyce już za nami
Włoski hotel pozwał chińskie ministerstwo zdrowia
Mouzenidis Travel z nowym przedstawicielem regionalnym
Wybrano wykonawcę rozbudowy terminalu pasażerskiego w Gdańsk Airport
Sofitel w Budapeszcie zmienia właściciela, ale nie zarządcę
KLM kontynuuje ofensywę w mediach społecznościowych
Turystyka może mieć walory terapeutyczne
Jakie wyniki osiągnął Sfinks Polska w I kwartale?