Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
McDonald's rezygnuje ze sponsorowania igrzysk olimpijskich.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOL) zakończył współpracę z siecią fast food McDonald's. Koncern gastronomiczny był wśród 13 głównych sponsorów zimowej olimpiady w Pjongczang w 2018 r. i letniej w Tokio w 2020 r. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron. Warto zaznaczyć, iż współpraca tych dwóch jednostek trwała od 1976 roku.
Rozumiemy, że McDonald's chce się skupić na innych celach biznesowych - skomentował dyrektor marketingu MKOL Timo Lumme, cytowany w oświadczeniu. Warunki finansowe oraz zasady "separacji" objęte są tajemnicą.
Współpraca kończy się w trybie natychmiastowym, jednak McDonald's dalej pozostaje sponsorem narodowymn zimowych igrzysk olimpijskich w 2018, zachowując prawa marketingowe na terenie Korei Południowej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wizz Air powołuje nowego dyrektora
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland 2023
Inflacja zatrzyma wielu Polaków w domach
Które wyjazdy najmocniej zmieniają ceny?
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu biletu
IATA: Dodatkowy podatek nie przyczyni się do redukcji emisji gazów cieplarnianych w lotnictwie
Zasłużeni dla turystyki odznaczeni podczas Meetings Week Poland
Polski rynek hotelowy dojrzewa
Kraków liczy, że igrzyska europejskie dadzą impuls do rozwoju turystyki
Samolot azjatyckiego przewoźnika rozbił się na pasie startowym
Czego przewoźnicy powinni się wystrzegać przy rozpatrywaniu reklamacji?