Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Kampania o bezpiecznym podróżowaniu w pandemii Fly.pl otrzymała nagrodę specjalną w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021
W ramach nagrodzonej kampanii Fly.pl stworzyło m.in. cykl artykułów poświęconych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchętniej odwiedzanych przez polskich turystów.
Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między Fly.pl a konkurencją - wyjaśnia Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl.
Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać Fly.pl nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.
Pomysł na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawił się po pierwszych komunikatach o zamknięciu granic. Widmo kryzysu związanego z ograniczeniem możliwości podróżowania i szerzące się w mediach fake newsy zainspirowały nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacją rzetelną, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych. Dziękujemy za to wyróżnienie, które jest zwieńczeniem miesięcy intensywnej pracy - dodaje Kacper Daszke.
Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to trzecia edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Jak biura mają rozliczać VAT? Rzecznik generalny TSUE wydał opinię
Brytyjski rząd uratuje przewoźnika?
Wkrótce otwarcie Muzeum Polskiej Wódki
Wizz Air powołuje nowego dyrektora
Peru-Boliwia 3tyg w czerwcu 2010
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na Cypr
Nowe połączenie z poznańskiego lotniska
FlixBus wprowadza nową opcję płatności
Zasłużeni dla turystyki odznaczeni podczas Meetings Week Poland
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
Adepci sztuki kulinarnej poznali tajniki pracy sommeliera wodnego
Rząd zapowiada zmiany w zasadach kwarantanny
Polski obiekt wśród nowych wpisów na listę UNESCO
McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
Łódź: W dniu wyjazdu biuro Univers odwołało szkolną wycieczk