Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- rozszerzenie oferty, przewodnictwo
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Kraków- specjalista d/s turystyki
- Doradca Klienta d/s turystyki PRUSZKÓW
- Rezydent Hotelowy GRECJA
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Pracownik Obsługi Agencyjnej
- Praca na Kaszubach, recepcja, kuchnia, bar port
- ITAKA AUCHAN PIASECZNO - SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Koniec golasów na sopockim Monciaku. Zeszłoroczna akcja pomogła zmniejszyć ilość roznegliżowanych turystów przechadzających się po mieście. W tym roku jest pod tym względem wyraźnie lepiej.
Rok temu, rozpoczęła się informacyjno-edukacyjna akcja, której pomysłodawcą było Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. W ramach akcji w restauracjach pojawiły się plakaty "NIEUBRANYCH KLIENTÓW NIE OBSŁUGUJEMY". Jak podał Dziennik Bałtycki, akcja zakończyła się sukcesem i w tym roku jest kontynuowana z równym powodzeniem. Członkowie Stowarzyszenia zwracali uwagę na to, że plaża jest jedynym miejscem, gdzie powinno się chodzić w strojach kąpielowych, a roznegliżowani klienci w restauracjach psują wizerunek całego miasta, zwłaszcza takiego, które uchodzi za elegancki kurort.
Od kilku lat prowadzimy szereg działań zarówno w kwestii bezpieczeństwa, jak i estetyzacji miasta: zakaz spożywania alkoholu na ulicach i na plaży, kontrola sklepów całodobowych, zakaz reklam na parasolach czy dbałość o wygląd i kolorystykę obiektów gastronomicznych. Stawiamy także na prestiżowe wydarzenia, takie jak m.in.: Festiwal Sopot Classic czy Literacki Sopot, które w środku sezonu wakacyjnego oferują mieszkańcom i gościom kulturę na najwyższym poziomie. Kolejnym krokiem jest kampania zachęcająca do tego, aby ubierać się odpowiednio do okoliczności. Ulice pięknego Sopotu czy stolik w kawiarni przy Monciaku to nie jest już plaża - komentował prezydent Sopotu, Jacek Karnowski
W tym roku, akcja dalej trwa i STS rozdało naklejki i plakaty również punktom gastronomicznym. Przedstawiciele Stowarzyszenia zapewniają, że roznegliżowani klienci nie pojawiają się już w lokalach gastronomicznych.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział dla turystów:
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
Starsze aktualności:
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
B&B HOTELS wchodzi na nowe
Zapraszamy na Nowe Trendy w Turystyce
Majówka 2024 - taniej niż w zeszłym
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Spadki liczby turystów przyjeżdżających na Cypr
FlixBus zwiększa liczbę destynacji
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
Oficjalne otwarcie hotelu w Piotrkowie Trybunalskim
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
Adepci sztuki kulinarnej poznali tajniki pracy sommeliera wodnego
transport z Lodzi na lotnisko Okecie w nocy 13.12
Wrocław najlepszą europejską destynacją
Enter Air rozszerzył zakres współpracy z TUI Poland
IATA prognozuje ile zarobią linie lotnicze
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność
Jak biura mają rozliczać VAT? Rzecznik generalny TSUE wydał opinię