Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Przewoźnicy autokarowi zawiązują koalicję
Przewoźnicy autokarowi coraz częściej łączą siły, aby móc efektywniej konkurować z FlixBusem. Powołano koalicję Polonus Partner, która ma się przyczynić do integracji i rozwoju krajowego transportu pasażerskiego.
Do programu włączyli się: Polonus z woj. mazowieckiego, Żak Express z woj. podlaskiego, PKS Elbląg z woj. warmińsko-mazurskiego, Contbus i GardenExpress z woj. lubelskiego oraz NEOBUS i AlbatrosBUS z woj. podkarpackiego. Już niebawem do sieci dołączą kolejne firmy. Inicjatywa została objęta patronatem Ministerstwa Infrastruktury.
Oferta Polonus Partner zawiera 50 krajowych linii, tworzących połączenia między 250 miejscowościami w Polsce. Kursy będą obsługiwane przez 130 pojazdów, posiadających wspólne oznaczenie Polonus Partner. Cała oferta jest dostępna na platformie www.PolonusPartner.pl, a dodatkowo każdy partner będzie miał na swojej stronie ofertę pozostałych przewoźników, wraz z różnymi kombinacjami podróży łączonych.
Ministerstwo Infrastruktury czuwając nad rozwojem krajowego, drogowego rynku transportu pasażerskiego wspiera i angażuje się w wartościowe, znaczące dla Polaków projekty, które mogą nie tylko przyczynić się do rozwoju rynku, wzmocnić potencjał polskich przewoźników, czyli lokalnych przedsiębiorców, ale jednocześnie ułatwić Polakom podróżowanie po kraju. Z ogromnym zadowoleniem obserwujemy jak narodowy przewoźnik autokarowy Polonus, będący w 100% spółką Skarbu Państwa, dzięki sprawnemu zarządzaniu oraz podejmowaniu odważnych inicjatyw, wychodzi na mocną pozycję lidera branży. Polonus jest aktualnie najmocniejszą państwową spółką transportu drogowego. Jest to niewątpliwie najlepszy czas w ponad 70-letniej historii firmy. Nowe biało-czerwone barwy, dumny i silny orzeł, wysoka jakość usług oraz atrakcyjna oferta z szeroką siatką połączeń, współpraca partnerska i wspieranie innych polskich firm sprawia, że Polonus stał się nadzieją polskiego transportu publicznego, na którym spoczywa ogromna odpowiedzialność. Jako marka konsolidująca rynek jest przyszłością polskiego transportu publicznego - podkreśla Łukasz Smółka, szef gabinetu politycznego Ministra Infrastruktury.Wierzę, że inicjatywa Polonus Partner jest w stanie znacząco zmienić polski rynek, realizując potrzeby i oczekiwania pasażerów oraz może przynieść wymierne efekty przyczyniające się do zrównoważonego rozwoju całej branży. I dokładnie z tych powodów jako Ministerstwo Infrastruktury postanowiliśmy udzielić patronatu tej niezwykle istotnej inicjatywie - dodaje.
Łączymy polski rynek przewozów pasażerskich pod marką Polonus Partner. Jest to odpowiedź na oczekiwania polskich pasażerów. Zbudowaliśmy koalicję partnerską, która ma na celu zachęcenie klientów do korzystania ze sprawdzonych usług krajowych przewoźników. To wspólna i atrakcyjna oferta z różnych regionów, uwzględniająca 250 miast, 50 linii i 130 jednolicie oznakowanych pojazdów. Zachęcamy pasażerów najwyższym standardem podróżowania, możliwością rezerwacji podróży łączonych, programem lojalnościowym, atrakcyjnymi cenami, promocjami oraz zniżkami dla dzieci i studentów. Rozpoczynamy współpracę atrakcyjną promocją z 10 000 biletami -50% na wszystkie przejazdy do końca czerwca. Serdecznie zapraszamy na stronę PolonusPartner.pl, gdzie już teraz można rezerwować podróże - zapewnia Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus zapewnia.
Program Polonus Partner, realizowany pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury w ramach ogólnopolskiej inicjatywy #ŁączymyPolskę, zakłada przede wszystkim udostępnienie największej sieci połączeń krajowych przez ściśle współpracujących ze sobą regionalnych przewoźników. W efekcie oferta Polonus Partner zapewnia wspólną organizację i sprzedaż biletów, a co za tym idzie realizację i obsługę kursów łączonych, rezerwowanych w ramach jednej transakcji i jednej opłaty. Zakup wszystkich biletów dostępnych na stronie www.PolonusPartner.pl oraz w serwisach internetowych poszczególnych partnerów - gdzie również będzie znajdowała się oferta pozostałych przewoźników - objęty zostanie wspólnym programem lojalnościowym, w którym uczestnicy będą otrzymywać zwrot 5% wartości każdej transakcji, by móc później wymieniać zebrane punkty na zniżki lub bezpłatne podróże po kraju.
Ze startem programu Polonus Partner rusza pierwsza promocja dla pasażerów. Dostępnych jest aż 10 000 biletów z oferty Polonus Partner na podróże między 12 a 30 czerwca 2018 o 50% taniej. Sprzedaż promocyjnych biletów potrwa od 12 do 15 czerwca 2018. Oferta dostępna jest dla wszystkich kursów, w tym dla podróży łączonych.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Koalicja pod patronatem ministerstwa
[2018-06-14 10:27 89.25.186.*]
Brak KATOWIC i KRK w rozkładzie. Widzę wielkie perspektywy. odpowiedz »
Koalicja pod patronatem ministerstwa
[2018-06-14 11:05 178.43.254.*]
Bez Śląska nie ma linii. Chyba ministerstwo nie ma o tym pojęcia, myśli, że na "Warszawce" wszystko się opiera. odpowiedz »
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział transport:
Gdzie chcieliby polecieć
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Grecja pierwszym kierunkiem w siatce Wizz Air Abu Zabi
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem
UNWTO apeluje o wsparcie dla przedsiębiorstw turystycznych
Kolonie nielegalne, półkolonie już tak
FlixBus zwiększa liczbę destynacji
Ryanair rozszerza ofertę lotów łączonych
Oficjalne otwarcie hotelu w Piotrkowie Trybunalskim
Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona
Wyższe opłaty na Lotnisku Chopina
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Wrocław najlepszą europejską destynacją
Enter Air rozszerzył zakres współpracy z TUI Poland
IATA prognozuje ile zarobią linie lotnicze
Nowy dyrektor generalny Maltańskiej Organizacji Turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether formalizuje swoją działalność