Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Małopolska startuje z nową kampanią wizerunkową
Małopolska - naturalnie! To hasło i motyw przewodni tegorocznych działań informacyjnych mających na celu upowszechnienie turystyki w Małopolsce.
Małopolska jest regionem chętnie odwiedzanym przez turystów zarówno z Polski, jak i zagranicy, jednak Województwo w swoich działaniach nieustannie zabiega o dodatkową uwagę odwiedzających. W tym roku na pierwszym planie komunikacji znajdą się naturalne walory Małopolski: górskie panoramy Tatr i Beskidów, wstęgi rzek i jeziora, łąki, lasy, oraz historyczne miasta.
Oprócz promocji licznych atrakcji turystycznych regionu bardzo zależy nam również na kontynuacji podjętych w ubiegłym roku działań na rzecz upowszechniania reguł ekoturystyki. Niezmiernie ważne jest bowiem nie tylko dokąd, ale i w jaki sposób podróżujemy. Poprzez naszą komunikację chcemy edukować turystów i zachęcać do tego by podróżowali po Małopolsce w rytmie eko. Odpowiedni dobór środków transportu, miejsc noclegowych, korzystanie z lokalnej kuchni, szacunek dla przyrody, kultury i tradycji pozwoli na zachowanie wyjątkowego charakteru Małopolski dla kolejnych pokoleń. - mówi Iwona Gibas z Zarządu Województwa Małopolskiego.
Na portalu visitmalopopolska.pl, profilu FB Odkryj Małopolskę, ale również w innych kanałach informacyjnych Województwa Małopolskiego regularnie będą publikowane, propozycje wycieczek, ciekawostki turystyczne, rekomendacje unikatowych atrakcji, zapowiedzi wydarzeń, których nie można przegapić. Bohaterami materiałów informacyjnych i artykułów będą przede wszystkim te osoby i miejsca, które w istocie tworzą niepowtarzalny klimat i atmosferę regionu. Dodatkowo podróże po Małopolsce ułatwi aplikacja VisitMałopolska, która nie tylko pomoże w zaplanowaniu trasy wycieczki, dostarczy niezbędnych informacji, ale także będzie osobistym wirtualnym przewodnikiem.
Do współdziałania w ramach naszej kampanii informacyjnej będziemy zapraszać również przedstawicieli branży turystycznej, gospodarzy miejsc, atrakcji i lokalnych ambasadorów. To właśnie ich strony internetowe, profile w mediach społecznościowych są często pierwszym miejscem, na które zaglądają turyści poszukujący informacji o bazie noclegowej, czy lokalnych atrakcjach turystycznych. Zależy nam, żeby byli dobrze poinformowani o tym co ciekawego dzieje się w regionie i dysponowali aktualnymi i atrakcyjnymi materiałami, które będą mogli udostępniać odwiedzającym ich turystom - dodaje Iwona Gibas.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Wakacje 2025 dobrze się
Dział hotele, pensjonaty:
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
PPL przejęło lotnisko w Radomiu
Emirates ogłasza porozumienie z kolejnym przewoźnikiem
Przewoźnicy autokarowi zawiązują koalicję
Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana
Wrocław najlepszą europejską destynacją
Enter Air rozszerzył zakres współpracy z TUI Poland
IATA prognozuje ile zarobią linie lotnicze
Polska destynacją dla Amerykanów
Nagrody i premiery na V Premierowej Gali Gault&Millau
Grecja pierwszym kierunkiem w siatce Wizz Air Abu Zabi
Ryanair spodziewa się trudnego roku
Przyszłość podróży służbowych tematem spotkania rady Masters of Travel
Polski restaurator z prestiżowym wyróżnieniem