TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa kampania promocyjna Mołdawii

Mołdawia zainaugurowała kampanię promocyjną pt. #BeOurGuest na 4 rynkach: polskim, włoskim, rumuńskim i mołdawskim. Głównym punktem jest film, który pokazuje historię zagranicznego turysty doświadczającego prawdziwej mołdawskiej gościnności.


Wzmacnianie wizerunku marki kraju i rozwój turystyki wiejskiej to główne filary strategii turystycznej Mołdawii. Kampania #BeOurGuest jest częścią działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie ruchu turystycznego, a także zainspirowanie Mołdawian mieszkających w kraju i za granicą do zapraszania zagranicznych gości, by odkrywali piękno Mołdawii. Film promocyjny w ciągu pierwszego tygodnia zanotował 2 miliony wyświetleń.

Osią klipu jest historia zagranicznego turysty, który przypadkiem trafia do mołdawskiego domu, gdzie doświadcza tego, co znaczy być najmilej widzianym gościem. Akcja toczy się w małej wsi na terenie rezerwatu przyrodniczo-etnograficznego Orheiul Vechi (Stary Orgiejów), jednego z najpiękniejszych miejsc w Mołdawii.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Mołdawia kampania promocja film marka strategia turystyczna




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję