EXIM tours z nową stroną i nowym adresem
EXIM tours uruchomił nową stronę internetową pod nowym adresem. Stronę promuje kampania w mediach oraz konkurs.
W konkursie dla klientów biura "Dlaczego należą Ci się wakacje?" jest do wygrania jest 20 nagród o łącznej wartości 50.000 zł, do wydania na urlop. Nowa strona pozwala na intuicyjne wyszukiwanie ofert i łatwą rezerwację wycieczek. Do tego ma mieć bardziej funkcjonalny design oraz łatwy do zapamiętania adres exim.pl. Została przygotowana we współpracy z doświadczonymi partnerami z czeskiego EXIM tours, którzy od lat badają i udoskonalają swój bliźniaczy serwis według najnowszych trendów i rozwiązań e-commerce.
Z dużą przyjemnością oddajemy w ręce klientów nową stronę exim.pl, która jest efektem naszej pasji do innowacji i dbałości o potrzeby użytkowników. Nasz polsko-czeski zespół zadbał o to, by była intuicyjna i przyjazna. To kolejny krok w kierunku rozwoju EXIMu, dywersyfikacji kanałów sprzedaży i zwiększania udziałów na polskim rynku - powiedział Prezes Zarządu EXIM tours Polska, Marcin Małysz.
Do korzystania z nowego serwisu exim.pl ma zachęcić konkurs Touroperatora, w którym uczestnicy mogą wygrać jedną z 20 nagród. Zasady są bardzo proste. Wystarczy wejść na exim.pl i napisać dlaczego właśnie Tobie należą się wakacje? Do wygrania vouchery na wyjazdy o łącznej wartości 50.000 zł.
Pula nagród:
2 x vouchery o wartości 10.000 zł
3 x vouchery o wartości 5.000 zł
15 x voucherów o wartości 1.000 zł
Konkurs trwa do 30 września, a wyniki zostaną ogłoszone do 5 października 2023. W konkursie nie mogą brać udział pracownicy EXIM SA oraz ich rodziny.
Nowy adres domeny i konkurs promuje kampania. W ostatnich miesiącach EXIM postawił na komunikację z wykorzystaniem mocnego, magentowego koloru marki. Również i tym razem widoczność kampanii wspiera ta kolorystyka. Motywem przewodnim, jest nawiązująca do memów stylistyka oraz hasło "Dlaczego należą Ci się wakacje?", którym biuro podróży zachęca do wzięcia udziału w konkursie.
Chcemy przełamać pozornie nudny temat promocji nowego serwisu www przez inspirację do kreatywnego poszukiwania powodów do urlopu" mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours. "Fani Make Life Harder czy Mordoru na Domaniewskiej będą mieli pole do popisu - dodaje.
Kampanię będzie można zobaczyć w Internecie i cyfrowych nośnikach OOH na terenie Warszawy, które są zintegrowane z kampanią mobile. Każdy, kto zobaczy outdorową reklamę EXIMu, dostanie jej kolejne odsłony na swoim telefonie, w ramach działań remarketingowych. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy dentsu X (dentsu Polska). Touroperator mocno wykorzysta także kanały własne w szczególności media społecznościowe (Instagram, Facebook i LinkedIn).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Wypadek polskiego autokaru w Chorwacji
Jak Polacy spędzają urlop w górach?
Nowa siatka połączeń Aerofłotu
Polskie restauracje wyróżnione w przewodniku Michelin 2018
Linie Emirates dołożą wejściówkę na Expo do biletów
Rozpoczęto konsultacje z przewoźnikami w sprawie budowy CPK
Leo Express wjedzie na polskie tory? Sprzedaż biletów rozpoczęta
Tajska Organizacja Turystyczna udostępnia nowe narzędzie
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to zwrócić?
Testowy pokój 4* Qubus Hotel Katowice gotowy
Wrześniowe last minute wpłyną na podejście do zakupów w nowym sezonie