Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Ilu klientów obsłużyła Itaka w 2016 roku?
Biuro podróży Itaka dokonało podsumowania roku 2016. Jakie kierunki cieszyły się największą popularnością wśród turystów? Ile salonów sprzedaży posiada opolski touroperator? Ilu klientów obsłużył?
W 2016 roku z oferty Itaki skorzystało 637.000 klientów. Przychody touroperatora za miniony rok wyniosły 1,815 mld PLN. Skonsolidowany wynik brutto osiągnął 58 mln PLN. W roku 2016 opolski touroperator otworzył 15 salonów firmowych, aktualnie jest ich 169. Prowizje wypłacone agentom w 2016 r. były o 6,6 mln PLN wyższe niż w 2015 r.
Kierunki, które odnotowały w 2016 r. znaczące wzrosty sprzedaży to Bułgaria, Chorwacja, Wyspy Kanaryjskie i Włochy. Jak przekonuje wiceprezes Itaki, Piotr Henicz, kierunki na których touroperator rozpoczął operacje czarterowe w 2016 r. po raz pierwszy: Albania i Oman okazały się zarówno pod względem finansowym, jak i opinii klientów. Sprzedaż kierunków greckich utrzymała się na bardzo wysokim poziomie z tendencją wzrostową. Rok 2016 jest kolejnym, który potwierdził rosnący udział sezonu zimowego w ogólnej sprzedaży. Największe wzrosty Itaka odnotowała na kierunkach: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wyspy Zielonego Przylądka, Kuba, Dominikana i Zanzibar. Klienci touroperatora zdecydowanie chętniej niż w 2015 r. w okresie zimowym wybierali wycieczki objazdowe do Indii, Chin, Republiki Południowej Afryki, Malezji i na Madagaskar.
W 2016 roku Itaka dokonała zakupu czeskiego biura Cedok, a także postawiła na rozwój własnego systemu rezerwacyjnego.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Itaka podsumowuje rok
[2017-03-17 16:02 83.26.78.*]
Według powyższych, choć skąpych informacji można wyciągnąć wniosek, że działalność firmy w 2016 roku nastawiona była bardziej na wyniszczenie konkurencji i tzw. wolnych agentów niż na maksymalizację zysku. Lecz jeśli się mylę to perspektywa może być znacznie mniej optymistyczna. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
KE chce wprowadzić zmiany w kodeksie wizowym
Nekera otwiera szkoły narciarskie w Szwajcarii
Coraz więcej Polaków wybiera Grecję
Linie Emirates dołożą wejściówkę na Expo do biletów
Rozpoczęto konsultacje z przewoźnikami w sprawie budowy CPK
Leo Express wjedzie na polskie tory? Sprzedaż biletów rozpoczęta
Tajska Organizacja Turystyczna udostępnia nowe narzędzie
Zginęli Polacy w katastrofie samolotu na Alasce
Coraz więcej pielgrzymów na Drodze św. Jakuba
EXIM tours z nową stroną i nowym adresem
Wizz Air ogłasza nową politykę bagażową
Będzie chaos - załoga Ryanair planuje strajk
Nowa kampania promocyjna Mołdawii
KE podjęła decyzję w sprawie pomocy publicznej dla SAS