Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Zobacz także
TSUE:Pasażerowie mają prawo do odszkodowania, nawet jeśli nie stawili się na odprawę
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej odwołany
Opóźnienia w wakacyjnych lotach
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony lot
Wymóg uzyskania pisemnej zgody pasażera stanowi warunek zwrotu kosztów w formie bonu?
Ile odszkodowań powinien zapłacić Ryanair?
Tegoroczny sezon wakacyjny obfitował w poważne zakłócenia w ruchu lotniczym w całej Europie. Problemy spowodowane odwołanymi bądź opóźnionymi lotami wynikały głównie ze strajków personelu Ryanair. Po prawie dwóch miesiącach linie lotnicze doszły jednak do porozumienia z irlandzkim związkiem pilotów FORSA.
W związku z porozumieniem zawartym pomiędzy liniami Ryanair, a irlandzkim związkiem pilotów FORSA, pasażerowie liczą, że po okresie chaosu wszystko wróci wreszcie do normalności. Ostatnie tygodnia sierpnia to nie tylko zakończenie strajków personelu linii lotniczych, ale też najwyższy czas na uregulowanie rachunku należnych odszkodowań. Jak wynika z danych firmy AirHelp, Ryanair powinien wypłacić 270 000 pasażerom aż 78 mln euro tytułem odszkodowania za odwołane bądź opóźnione loty spowodowane strajkami personelu.
Teraz, gdy Ryanair uregulował swoje rachunki z irlandzkimi pilotami i zaakceptował ich apel o lepsze warunki pracy, nadszedł czas by zrekompensować straty poniesione przez tysiące pasażerów. W lipcu i sierpniu plany urlopowe 270 000 turystów zostały zaburzone przez linie lotnicze Ryanair. Zdecydowanie był to jeden z najbardziej chaotycznych sezonów letnich w ciągu ostatnich kilku lat - mówi Eugeniusz Lonski, ekspert AirHelp.
W związku z orzeczeniem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z kwietnia 2018 r. linie lotnicze zostały zobowiązane do rekompensaty za opóźnione i odwołane loty spowodowane strajkami personelu. Pisaliśmy o tym w aktualności Czy dziki strajk zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności odszkodowawczej za opóźnione loty?
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Które lotniska najlepiej wypadły w rankingu AirHelp?
Anex Tour Poland oferuje dynamiczne pakietowanie
Wakacje.pl podsumowują zeszłoroczne trendy
Centrum Amsterdamu bez wynajmu krótkoterminowego
Jest szansa na powrót do stacjonarnych zajęć w szkołach
POT zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania
Drezno zaprezentuje się jako destynacja dla MICE
Wyniki finansowe Enter Air za 2021 r.
Sun&Snow: brak ferii może pozbawić branżę 1/3 przychodów
KLM testuje elektryczny samolot
GlobalData: Turyści będą ciąć koszty, ale nie zrezygnują z wyjazdów
Wystawa polskiego malarstwa przyciągnie turystów do Niemiec?
Prośba o wycenę mebli kuchennych / gastronomicznych
Chorwacja zakończy rok na plusie
Malta jednak wpuści niezaszczepionych
Należąca do Rainbow spółka hotelarska kupiła nowy obiekt
Mieszkańcy Mazowsza nie chcą zamknięcia Lotniska Chopina
Ograniczenie wstępu do Wenecji w fazie testów
Nowy zarząd Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel
dlaczego polskie biura podróży nie obniżają cen przy spadku kursów