Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Małopolska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię na Litwie i Łotwie
Wraz z zakończeniem zeszłego tygodnia dobiegła końca 8-dniowa kampania wizerunkowo- promocyjna Krakowa i Małopolski na Litwie i Łotwie. W dniach 17-24 lipca br. Małopolska Organizacja turystyczna (MOT) prezentowała ofertę turystyczną naszego regionu wśród mieszkańców i turystów odwiedzających wybrane miasta i kurorty turystyczne obu tych nadbałtyckich krajów.
Obecność w kilku miastach w tak krótkim czasie była możliwa przy wykorzystaniu mobilnego punktu informacji turystycznej, znanym w lokalnym środowisku turystycznym jako kamper Małopolski, będącym równocześnie - już od kilku lat - wizytówką turystyczną województwa małopolskiego. W trakcie akcji promocyjnej udzielano informacji o atrakcjach turystycznych i możliwościach wypoczynku w Krakowie i Małopolsce, rozdawano bezpłatne informatory i katalogi promocyjne o regionie oraz wręczano drobne upominki, jak choćby małopolskie czerwone korale - turystyczny symbol regionu.
Działania promocyjne Krakowa i Małopolski rozpoczęły się w dniu 17 lipca br. w Trokach, podwileńskiej miejscowości turystycznej, usytuowanej na półwyspie pomiędzy trzema jeziorami: Galwe, Łuka i Tataryszki i znanej ze zrekonstruowanego zamku wzniesionego w średniowieczu na pobliskiej wyspie. Na weekend, 18 i 19 lipca akcja promocyjna została przeniesiona do wileńskiego Parku Vingis, nieopodal mieszącego się tam amfiteatru, a kolejnego dnia do samego centrum Wilna - na Plac Ratuszowy, tuż obok Ratusza Wileńskiego. Kolejne dni upłynęły na promocji regionu w drugim po Wilnie, największym pod względem mieszkańców mieście Kownie oraz usytuowanej nad Zalewem Kurońskim nadmorskiej miejscowości turystycznej - Nidzie. Po intensywnej promocji na Litwie, działania MOT skupiły się na sąsiedniej Łotwie. W dniu 23 lipca br. ofertę turystyczną Krakowa i Małopolski zaprezentowano mieszkańcom Rygi - stolicy i największego miasta Łotwy, w niedalekiej odległości od Pomnika Wolności, oraz następnego dnia w Dyneburgu, drugim co do wielkości mieście tego uroczego kraju, przy głównym deptaku miasta.
Pracownicy MOT odpowiadali na pytania co można zwiedzić w Krakowie i Małopolsce. Podkreślali, że w Małopolsce znajduje się czternaście obiektów i miejscowości wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Podkreślano możliwości uprawiania turystyki górskiej w takich pasmach jak m.in.: Beskid Żywiecki, Beskid Sądecki, Beskid Wyspowy, Gorce, Pieniny, a skończywszy na Tatrach. Małopolska może pochwalić się największą liczbą parków narodowych - a jest ich aż 6 - spośród wszystkich regionów Polski. Informacji o tych i innych turystycznych atrakcjach województwa małopolskiego można było uzyskać w języku litewskim, łotewskim, angielskim, rosyjskim i polskim.
Kraków i Małopolska bardzo często budzą pozytywne emocje wśród cudzoziemców. Nasza kampania wizerunkowo-promocyjna pokazała, że na Litwie i Łotwie nie jest inaczej. Wśród części mieszkańców tych krajów, niejednokrotnie z polskimi korzeniami, nasz region wielokrotnie przywoływał wspomnienia minionych podróży do Krakowa czy też wędrówek licznymi szlakami górskimi. Wśród pozostałych wzbudzał zainteresowanie nieograniczonymi możliwościami aktywnego wypoczynku, bogatą ofertą kulturalną i zróżnicowaną paletą dostępnych atrakcji turystycznych. Obecność kampera Małopolskiego na Litwie i Łotwie traktowano jak zaproszenie do odwiedzenia Krakowa i województwa małopolskiego w celach turystycznych - przekonują przedstawiciele Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Europejskiej stolicy grozi paraliż
Lato 2018 - Itaka znów liderem atrakcyjnych cen?
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO
Pogodowa ruletka i europejskie ceny na polskim wybrzeżu
Ile odszkodowań powinien zapłacić Ryanair?
Kontrowersyjna wypowiedź o zamykanych restauracjach
Deutsche Bahn uruchamia połączenia do Polski
Wielka Brytania łagodzi przepisy wjazdowe
Które lotniska najlepiej wypadły w rankingu AirHelp?
Anex Tour Poland oferuje dynamiczne pakietowanie
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w UE
Komisja Europejska rozluźni ograniczenia dot. pomocy państwa
Samorządowcy: przywróćmy swobodę podróżowania po Podlasiu
Europa Ubezpieczenia z nowym prezesem
Miniony rok był lepszy dla gdańskiej turystyki
Drezno zaprezentuje się jako destynacja dla MICE