Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki

Sztuczna inteligencja pomaga na niemieckim lotnisku
2019-04-11Jeden z niemieckich portów lotniczych testuje robota, który ma zostać lotniskowym ekspertem. Uśmiechająca się do pasażerów robotyczna głowa nazywa się FRAnny.
r e k l a m a
Sześciotygodniową próbę przechodzi portier - robot, który jest efektem współpracy pomiędzy Fraport AG, operatorem lotniska we Frankfurcie, a DB Systel GmbH. FRAnny ma wspomóc personel ludzki w obsłudze klienta - jest w stanie zrozumieć i odpowiedzieć na pytania dotyczące podróży, obiektów lotniskowych, przekazać informacje o locie, czy drodze do restauracji. Ponadto robot może komunikować się w dziewięciu językach, w tym angielskim i niemieckim.
Próba, która rozpoczęła się na lotnisku we Frankfurcie, największym niemieckim hubie lotniczym, pomoże ocenić FRAnny pod względem funkcjonalności, akceptacji klientów i praktycznej przydatności w codziennych sytuacjach.
W czerwcu usługa oparta na sztucznej inteligencji ma również zostać przetestowana na głównym dworcu kolejowym w Berlinie, który codziennie obsługuje około 300 000 podróżnych. Pracownicy działu obsługi klienta w centrum informacyjnym Deutsche Bahn otrzymają "inteligentne" wsparcie od siostry FRAnny, Semmi.
Fraport i Deutsche Bahn wspólnie od 2017 roku badają potencjał sztucznie inteligentnych systemów obsługi klienta opartych na głosie. Pierwsza próba sztucznej inteligencji w obsłudze klienta odbyła się wiosną ubiegłego roku na lotnisku we Frankfurcie z wykorzystaniem poprzednika FRAnny. Wynikiem czterotygodniowych prób było około 4400 interakcji, które przez 75 procent pasażerów zostały ocenione pozytywnie. W oparciu o otrzymane informacje zwrotne zarówno komponent sztucznej inteligencji (AI), jak i interfejs użytkownika robota zostały ulepszone.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Dział dla turystów:
Komisja Europejska chce wesprzeć
Nowa siatka połączeń z Katowice
Nowości w letniej siatce połączeń z Lotniska
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Ciężka niedziela dla pasażerów Ryanair i Wizz Air
Apel o ochronę środowiska, czy wbicie szpilki konkurencji?
Podróże biznesowe coraz ważniejsze dla niemieckiej turystyki
Hotelarze integrowali się pod żaglami
Rego-bis rozpocznie loty z Radomia
Małopolska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię na Litwie i Łotwie
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w UE
Komisja Europejska rozluźni ograniczenia dot. pomocy państwa
Samorządowcy: przywróćmy swobodę podróżowania po Podlasiu
Rośnie popularność urlopów poza wysokim sezonem
Od dziś w Austrii obowiązuje lockdown
Przewidywane straty przewoźników lotniczych rosną
Europejskiej stolicy grozi paraliż
Lato 2018 - Itaka znów liderem atrakcyjnych cen?
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO