Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Sztuczna inteligencja pomaga na niemieckim lotnisku
Jeden z niemieckich portów lotniczych testuje robota, który ma zostać lotniskowym ekspertem. Uśmiechająca się do pasażerów robotyczna głowa nazywa się FRAnny.
Sześciotygodniową próbę przechodzi portier - robot, który jest efektem współpracy pomiędzy Fraport AG, operatorem lotniska we Frankfurcie, a DB Systel GmbH. FRAnny ma wspomóc personel ludzki w obsłudze klienta - jest w stanie zrozumieć i odpowiedzieć na pytania dotyczące podróży, obiektów lotniskowych, przekazać informacje o locie, czy drodze do restauracji. Ponadto robot może komunikować się w dziewięciu językach, w tym angielskim i niemieckim.
Próba, która rozpoczęła się na lotnisku we Frankfurcie, największym niemieckim hubie lotniczym, pomoże ocenić FRAnny pod względem funkcjonalności, akceptacji klientów i praktycznej przydatności w codziennych sytuacjach.
W czerwcu usługa oparta na sztucznej inteligencji ma również zostać przetestowana na głównym dworcu kolejowym w Berlinie, który codziennie obsługuje około 300 000 podróżnych. Pracownicy działu obsługi klienta w centrum informacyjnym Deutsche Bahn otrzymają "inteligentne" wsparcie od siostry FRAnny, Semmi.
Fraport i Deutsche Bahn wspólnie od 2017 roku badają potencjał sztucznie inteligentnych systemów obsługi klienta opartych na głosie. Pierwsza próba sztucznej inteligencji w obsłudze klienta odbyła się wiosną ubiegłego roku na lotnisku we Frankfurcie z wykorzystaniem poprzednika FRAnny. Wynikiem czterotygodniowych prób było około 4400 interakcji, które przez 75 procent pasażerów zostały ocenione pozytywnie. W oparciu o otrzymane informacje zwrotne zarówno komponent sztucznej inteligencji (AI), jak i interfejs użytkownika robota zostały ulepszone.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Ciężka niedziela dla pasażerów Ryanair i Wizz Air
Apel o ochronę środowiska, czy wbicie szpilki konkurencji?
Podróże biznesowe coraz ważniejsze dla niemieckiej turystyki
Hotelarze integrowali się pod żaglami
Rego-bis rozpocznie loty z Radomia
Małopolska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię na Litwie i Łotwie
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w UE
Komisja Europejska rozluźni ograniczenia dot. pomocy państwa
Samorządowcy: przywróćmy swobodę podróżowania po Podlasiu
Rośnie popularność urlopów poza wysokim sezonem
Od dziś w Austrii obowiązuje lockdown
Przewidywane straty przewoźników lotniczych rosną
Europejskiej stolicy grozi paraliż
Lato 2018 - Itaka znów liderem atrakcyjnych cen?
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO