Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Sztuczna inteligencja pomaga na niemieckim lotnisku
Jeden z niemieckich portów lotniczych testuje robota, który ma zostać lotniskowym ekspertem. Uśmiechająca się do pasażerów robotyczna głowa nazywa się FRAnny.
Sześciotygodniową próbę przechodzi portier - robot, który jest efektem współpracy pomiędzy Fraport AG, operatorem lotniska we Frankfurcie, a DB Systel GmbH. FRAnny ma wspomóc personel ludzki w obsłudze klienta - jest w stanie zrozumieć i odpowiedzieć na pytania dotyczące podróży, obiektów lotniskowych, przekazać informacje o locie, czy drodze do restauracji. Ponadto robot może komunikować się w dziewięciu językach, w tym angielskim i niemieckim.
Próba, która rozpoczęła się na lotnisku we Frankfurcie, największym niemieckim hubie lotniczym, pomoże ocenić FRAnny pod względem funkcjonalności, akceptacji klientów i praktycznej przydatności w codziennych sytuacjach.
W czerwcu usługa oparta na sztucznej inteligencji ma również zostać przetestowana na głównym dworcu kolejowym w Berlinie, który codziennie obsługuje około 300 000 podróżnych. Pracownicy działu obsługi klienta w centrum informacyjnym Deutsche Bahn otrzymają "inteligentne" wsparcie od siostry FRAnny, Semmi.
Fraport i Deutsche Bahn wspólnie od 2017 roku badają potencjał sztucznie inteligentnych systemów obsługi klienta opartych na głosie. Pierwsza próba sztucznej inteligencji w obsłudze klienta odbyła się wiosną ubiegłego roku na lotnisku we Frankfurcie z wykorzystaniem poprzednika FRAnny. Wynikiem czterotygodniowych prób było około 4400 interakcji, które przez 75 procent pasażerów zostały ocenione pozytywnie. W oparciu o otrzymane informacje zwrotne zarówno komponent sztucznej inteligencji (AI), jak i interfejs użytkownika robota zostały ulepszone.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ciężka niedziela dla pasażerów Ryanair i Wizz Air
Apel o ochronę środowiska, czy wbicie szpilki konkurencji?
Podróże biznesowe coraz ważniejsze dla niemieckiej turystyki
Hotelarze integrowali się pod żaglami
Rego-bis rozpocznie loty z Radomia
Małopolska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię na Litwie i Łotwie
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w UE
Komisja Europejska rozluźni ograniczenia dot. pomocy państwa
Samorządowcy: przywróćmy swobodę podróżowania po Podlasiu
Rośnie popularność urlopów poza wysokim sezonem
Od dziś w Austrii obowiązuje lockdown
Przewidywane straty przewoźników lotniczych rosną
Europejskiej stolicy grozi paraliż
Lato 2018 - Itaka znów liderem atrakcyjnych cen?
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO