Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilne! Doradca klienta w Katowicach/Chorzowie
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA GALERIA ŁÓDZKA
- Pilotaż Włochy Północne
- STARSZY SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - DZIAŁ...
- PRODUCT MANAGER
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- JUNIOR PRODUCT MANAGER
- Pracownik Biura Podróży
- Praca dla wychowawcy
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej

Sztuczna inteligencja pomaga na niemieckim lotnisku
2019-04-11Jeden z niemieckich portów lotniczych testuje robota, który ma zostać lotniskowym ekspertem. Uśmiechająca się do pasażerów robotyczna głowa nazywa się FRAnny.
r e k l a m a
Sześciotygodniową próbę przechodzi portier - robot, który jest efektem współpracy pomiędzy Fraport AG, operatorem lotniska we Frankfurcie, a DB Systel GmbH. FRAnny ma wspomóc personel ludzki w obsłudze klienta - jest w stanie zrozumieć i odpowiedzieć na pytania dotyczące podróży, obiektów lotniskowych, przekazać informacje o locie, czy drodze do restauracji. Ponadto robot może komunikować się w dziewięciu językach, w tym angielskim i niemieckim.
Próba, która rozpoczęła się na lotnisku we Frankfurcie, największym niemieckim hubie lotniczym, pomoże ocenić FRAnny pod względem funkcjonalności, akceptacji klientów i praktycznej przydatności w codziennych sytuacjach.
W czerwcu usługa oparta na sztucznej inteligencji ma również zostać przetestowana na głównym dworcu kolejowym w Berlinie, który codziennie obsługuje około 300 000 podróżnych. Pracownicy działu obsługi klienta w centrum informacyjnym Deutsche Bahn otrzymają "inteligentne" wsparcie od siostry FRAnny, Semmi.
Fraport i Deutsche Bahn wspólnie od 2017 roku badają potencjał sztucznie inteligentnych systemów obsługi klienta opartych na głosie. Pierwsza próba sztucznej inteligencji w obsłudze klienta odbyła się wiosną ubiegłego roku na lotnisku we Frankfurcie z wykorzystaniem poprzednika FRAnny. Wynikiem czterotygodniowych prób było około 4400 interakcji, które przez 75 procent pasażerów zostały ocenione pozytywnie. W oparciu o otrzymane informacje zwrotne zarówno komponent sztucznej inteligencji (AI), jak i interfejs użytkownika robota zostały ulepszone.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Początek roku w greckiej turystyce poniżej
Nowe połączenie z Lotniska
Dział atrakcje turystyczne:
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie
Europejskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców Turystycznych rozpoczyna
Otwarcie Bursztynowej Komnaty w
Unia wspiera turystykę dobrymi
MSiT rozpoczęło prace nad uporządkowaniem systemu szlaków
Starsze aktualności:
Sun & Snow rozszerza działania
Ile Polacy chcą wydać na
Rusza trzecia edycja konkursu Teraz Polska
Jak polskie obiekty szykują się do
McDonald`s przegrał przed Sądem
Czego boją się Polacy na
Jakich wakacji szukano w
Dofinansowania wycieczek dla szkół za 70 mln
Ciężka niedziela dla pasażerów Ryanair i Wizz Air
Apel o ochronę środowiska, czy wbicie szpilki konkurencji?
Podróże biznesowe coraz ważniejsze dla niemieckiej turystyki
Hotelarze integrowali się pod żaglami
Rego-bis rozpocznie loty z Radomia
Małopolska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię na Litwie i Łotwie
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w UE
Komisja Europejska rozluźni ograniczenia dot. pomocy państwa
Samorządowcy: przywróćmy swobodę podróżowania po Podlasiu
Rośnie popularność urlopów poza wysokim sezonem
Od dziś w Austrii obowiązuje lockdown
Przewidywane straty przewoźników lotniczych rosną
Europejskiej stolicy grozi paraliż
Lato 2018 - Itaka znów liderem atrakcyjnych cen?
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO