Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. Turystyki w Salonie wakacje.pl...

Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
2019-07-11Komisja Europejska ogłosiła, że w wyniku negocjacji z Airbnb, platforma poprawiła sposób, w jaki przedstawia konsumentom oferty zakwaterowania.
r e k l a m a
Zdaniem Komisji są one obecnie zgodne ze standardami określonymi w prawie konsumenckim UE. Jest to odpowiedź na wezwanie Komisji Europejskiej i unijnych organów ds. konsumentów z lipca 2018 r.
Platforma Airbnb odpowiedziała na wszystkie żądania Komisji Europejskiej i krajowych organów ds. ochrony konsumentów, dotyczące pełnego dostosowania ich praktyk i warunków do unijnych przepisów konsumenckich.
Główne zmiany są następujące:
- W wyszukiwaniu zakwaterowania z wybranymi datami, użytkownicy widzą łączną cenę na stronie z wynikami, w tym wszystkie obowiązujące opłaty i opłaty (takie jak usługi, opłaty za sprzątanie i podatki lokalne). Nie ma teraz niespodzianki w postaci obowiązkowych opłat pojawiających się na kolejnych stronach
- Airbnb ma wyraźnie rozróżniać, czy oferta zakwaterowania jest wprowadzana na rynek przez prywatną osobę czy profesjonalistę;
- Airbnb ma udostępniać na swojej stronie internetowej łatwo dostępny link do platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów, oraz wszelkie niezbędne związane z tym informacje
Jak poinformowała Komisja Europejska, Airbnb dokonała również przeglądu warunków świadczenia usług. Platforma wyjaśnia, że użytkownicy mogą wnieść sprawę przeciwko Airbnb do sądu w ich kraju zamieszkania. Airbnb zobowiązał się do poszanowania podstawowych praw użytkowników do pozwania gospodarza w przypadku poniesienia szkody osobistej lub innych szkód. Platforma zobowiązała się nie zmieniać jednostronnie warunków umowy bez wyraźnego poinformowania użytkowników z wyprzedzeniem i bez umożliwienia im unieważnienia umowy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Stanowisko Rzecznika MŚP w sprawie
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki w sprawie
Decyzja UOKiK w sprawie
IGHP: Hotelarze nie odpowiadają za jakość programów
Dział prawo i podatki:
Decyzji w sprawie transakcji na rynku dostaw
Stanowisko Rzecznika MŚP w sprawie
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Starsze aktualności:
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Ceny na przyszły rok lekko
Niemcy: dynamiczny wzrost liczby turystów z dalekich rynków
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem Światła
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku touroperatora
NIK: Rozwój turystyki prowadzi do dewastacji wybrzeża
Serwis Pyszne.pl wprowadza nową funkcję
Badanie preferencji turystów odwiedzających Wisłę
Nowy przewoźnik na czarnej liście UE
Ponad 100 ofiar katastrofy samolotu
Przewoźnicy rozszerzają porozumienie code-share
Wizz Air wprowadza ubezpieczenie od COVID-19
Turcja oddala się od Unii Europejskiej
Opłaty za prawa autorskie i pokrewne tematem spotkań IGHP
TSUE podjął decyzję w sprawie opłaty peronowej
Czarna perła Europy - Największy kompleks turystyki przemysłowej czeka na odkrycie!
NSA orzekł w sprawie uchwały antysmogowej
Niemiecki workshop turystyczny
Polacy skromniej przywitają nowy rok?
Mam pomysły ("na wagę złota")- szukam partnerów