Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Włochy: Sieć sklepów włączy się w promocję turystyczną
Ciekawa inicjatywa wsparcia dla turystyki narodziła się we Włoszech.
Sieć sklepów Penny Market zdecydowała się, wspólnie z organizatorami turystyki na promocję poszczególnych włoskich regionów. Tak narodziła się inicjatywa "Abbracciamo il Turismo Italiano", mająca na celu przyczynienie się do ożywienia gospodarczego regionów, począwszy od jednego z najbardziej dotkniętych przez epidemię sektorów gospodarki, a mianowicie turystyki.
Jak wynika z komunikatu prasowego, w ramach projektu planowane są inicjatywy mające na celu zwiększenie oferty typowych dla danego regionu doświadczeń kulturowych, kulinarnych i winiarskich, poprzez konkretną pomoc dla całego łańcucha przedsiębiorstw związanych z turystyką, podróżami i działalnością kulturalną w regionach.
Thruexperience jest partnerem turystycznym operacji, który za pośrednictwem portalu Sognitaliani.it, który powinien wystartować w czwartek, 11 czerwca, zaoferuje klientom Penny Market, posiadaczom kart Penny, zniżki na wycieczki i usługi turystyczne w wybranych obiektach.
Inicjatywa ta jest częścią szerszego projektu odpowiedzialności Penny Market na rzecz ponownego uruchomienia małych i średnich włoskich firm, które najbardziej ucierpiały w tych tygodniach kryzysu.
Codziennie żyjemy po to, aby wzmacniać ten kraj, jest to jedna z naszych wartości, a dzięki temu, że "przyjmujemy włoski biznes", podjęliśmy zobowiązanie, aby przyczynić się do ponownego uruchomienia małych i średnich przedsiębiorstw w naszym kraju. Dostrzegliśmy jednak potrzebę rozszerzenia tego zakresu również na turystykę, podróże i włoską branżę hotelarską, która jest wystawiana na próbę przez obecną sytuację. Chcemy być ambasadorami terytorium Włoch i całego jego piękna, dlatego też chcemy promować, szczególnie wśród naszych klientów, doświadczenia z podróży wysokiej jakości, przy odpowiedzialnym podejściu do kosztów. Jesteśmy związani z partnerami, profesjonalistami w dziedzinie turystyki, utrzymując stały, otwarty dialog z regionami, mając na celu bycie bohaterami ożywienia gospodarczego najpiękniejszego kraju świata - mówi Nicola Pierdomenico, dyrektor generalny Penny Market Italia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Powstał nowy portal Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Robot będzie promował maltańską turystykę
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
W rejs z bohaterami kreskówek?
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012