Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Włochy: Sieć sklepów włączy się w promocję turystyczną
Ciekawa inicjatywa wsparcia dla turystyki narodziła się we Włoszech.
Sieć sklepów Penny Market zdecydowała się, wspólnie z organizatorami turystyki na promocję poszczególnych włoskich regionów. Tak narodziła się inicjatywa "Abbracciamo il Turismo Italiano", mająca na celu przyczynienie się do ożywienia gospodarczego regionów, począwszy od jednego z najbardziej dotkniętych przez epidemię sektorów gospodarki, a mianowicie turystyki.
Jak wynika z komunikatu prasowego, w ramach projektu planowane są inicjatywy mające na celu zwiększenie oferty typowych dla danego regionu doświadczeń kulturowych, kulinarnych i winiarskich, poprzez konkretną pomoc dla całego łańcucha przedsiębiorstw związanych z turystyką, podróżami i działalnością kulturalną w regionach.
Thruexperience jest partnerem turystycznym operacji, który za pośrednictwem portalu Sognitaliani.it, który powinien wystartować w czwartek, 11 czerwca, zaoferuje klientom Penny Market, posiadaczom kart Penny, zniżki na wycieczki i usługi turystyczne w wybranych obiektach.
Inicjatywa ta jest częścią szerszego projektu odpowiedzialności Penny Market na rzecz ponownego uruchomienia małych i średnich włoskich firm, które najbardziej ucierpiały w tych tygodniach kryzysu.
Codziennie żyjemy po to, aby wzmacniać ten kraj, jest to jedna z naszych wartości, a dzięki temu, że "przyjmujemy włoski biznes", podjęliśmy zobowiązanie, aby przyczynić się do ponownego uruchomienia małych i średnich przedsiębiorstw w naszym kraju. Dostrzegliśmy jednak potrzebę rozszerzenia tego zakresu również na turystykę, podróże i włoską branżę hotelarską, która jest wystawiana na próbę przez obecną sytuację. Chcemy być ambasadorami terytorium Włoch i całego jego piękna, dlatego też chcemy promować, szczególnie wśród naszych klientów, doświadczenia z podróży wysokiej jakości, przy odpowiedzialnym podejściu do kosztów. Jesteśmy związani z partnerami, profesjonalistami w dziedzinie turystyki, utrzymując stały, otwarty dialog z regionami, mając na celu bycie bohaterami ożywienia gospodarczego najpiękniejszego kraju świata - mówi Nicola Pierdomenico, dyrektor generalny Penny Market Italia.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział centra informacji i promocji:
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
Kraków wśród wybranych przez
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Powstał nowy portal Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Robot będzie promował maltańską turystykę
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Czym zajmowała się POT w ubiegłym roku?
W rejs z bohaterami kreskówek?
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012