Rozwiązanie Rainbow nagrodzone
Czy jeden przycisk na stronie www może być wart 157 milionów złotych? Udowodniliśmy, że tak, a jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł i nagrodziło Rainbow srebrną statuetką.
To już 8. nagroda dla Rainbow w tym prestiżowym plebiscycie. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.
Tajemniczy, nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na r.pl. Przycisk ten pokochali turyści - mogą beztrosko "zablokować" cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i, dzięki temu, mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.
Według organizator dla biznesu przyniosło to aż 157 milionów złotych dodatkowej sprzedaży w kanale online. Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, Call Center, E-commerce i Marketingu podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel.
Jednak pomysł rozwiązania, jak i jego obsługa nie jest tak oczywista. Służy nie tylko do przywiązania użytkownika do podjęcia decyzji, ale także pozwala zbierać dane i targetować reklamy na osoby realnie zbliżające się do podjęcia decyzji. Bowiem strony "blokady", nawet bez jej założenia, świadczy, że klient jest w "okienku" decyzyjnym (tylko np. nie chciał podać swoich danych).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
EXIM tours uruchamia
Turcja chwali się wzrostem
Dlaczego warto wykonywać badania
Coraz większy ruch na greckich granicach
Itaka nagrodziła
Włochy straciły pierwsze
ECTAA krytykuje Pakiet
Itaka szkoli i prezentuje
Ważą się losy lotniska w Gdyni
Jedna z dziur w tzw. Tarczy dla turystyki załatana
Powstał nowy portal Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
Robot będzie promował maltańską turystykę
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
LOT nie porozumiał się jeszcze ze związkami zawodowymi
W Olkuszu otwarto podziemną trasę turystyczną
W rejs z bohaterami kreskówek?
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Zapraszamy na Studenckiego Sylwestra nad morzem w Łebie!
Mandat za zabranie kamyka z greckiej plaży
Włochy: Sieć sklepów włączy się w promocję turystyczną
Wysokie wzrosty w biurach podróży za sprawą Świąt Wielkanocnych
PIT: nowe ograniczenia nie wpłyną na zmianę sytuacji epidemicznej, a mocno zaszkodzą turystyce
"KROŚNIEŃSKI WERNISAŻ POD GWIAZDAMI" - HAPPENING URZĘDU MIASTA I RCKP.
Pracuj z nami - Animator Czasu Wolnego
"KROŚNIEŃSKI WERNISAŻ POD GWIAZDAMI" - HAPPENING URZĘDU MIASTA I RCKP.